Ja, ik ook. Ik heb dus nog STEEDS gen antwoord. De directeur europa heeft zijn bedenkingen.....hij is bestookt met steekhoudende argumenten en heeft tot vrijdag bedenktijd gevraagd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat je oude werkgever besluit
Hee, bedankt zeg. Dat stel ik op prijs.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef marcosta het volgende:
sterkte man!
les1 ga nooit weg vanwege het geld!
Wat voor functie zou je daar in godesnaam moeten bekleden om het van de 'directeur europa' te laten afhangen of je die functie krijgt ja of nee, en dat zelfs hij 'bedenktijd' nodig heeft?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:54 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb dus nog STEEDS gen antwoord. De directeur europa heeft zijn bedenkingen.....hij is bestookt met steekhoudende argumenten en heeft tot vrijdag bedenktijd gevraagd.
Mijn chef heeft niet het volle vertrouwen dat er een ja gaat komen, maar evengoed is er nog niet direct nee gezegd.
Nog maar eens 48 uur afwachten. Ondertussen nog maar eens de vacaturesites doornemen.
Heb je er nog wel zin in om voor je oude werkgever te gaan werken? Aangezien het zo lang duurt voordat ze je een antwoord kunnen en willen geven?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:54 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb dus nog STEEDS gen antwoord. De directeur europa heeft zijn bedenkingen.....hij is bestookt met steekhoudende argumenten en heeft tot vrijdag bedenktijd gevraagd.
Mijn chef heeft niet het volle vertrouwen dat er een ja gaat komen, maar evengoed is er nog niet direct nee gezegd.
Nog maar eens 48 uur afwachten. Ondertussen nog maar eens de vacaturesites doornemen.
My god, wat krijg ik een hekel aan die klotebaan. Ik zat nog bijna liever tegen ww thuis, er zijn ondertussen banen zat in de techniek. Mijn oude baan niet terugkrijgen zou het einde van de wereld niet zijn, er zijn meer goede/leuke banen. Maar dan moet ik nog zo lang mijn best doen bij de huidige werkgever.
ze maken er helemaal geen heisa van.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:19 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Nou, e-i-n-d-e-l-i-j-k antwoord gekregen. En nog negatief ook.
des te verwonderlijker dat ze zo'n heisa maken om een terugkomst.
Nou, laat maar eens 10 techneuten MBO+ of HBO opdraven die willen overstappen en dan ook nog multi inzetbaar zijn. Gaat je niet lukken, al zeker niet in Z-Limburg.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Nou, laat maar eens 10 techneuten MBO+ of HBO opdraven die willen overstappen en dan ook nog multi inzetbaar zijn. Gaat je niet lukken, al zeker niet in Z-Limburg.
En die Franse lul heeft me inderdaad goed tuk. Maar ik breng mijn vriendjes binnen het bedrijf wel op de hoogteMag hij de wedstrijd "verst uit het raam leunen" winnen.
Geen idee, zag hem ergens langskomen op en ander forum en eb hem schaamteloos gejatquote:[b]Op zaterdag 17 maart 2007 01:08 schreef Pumatje het volgende: Welke serie is dat waar je die avatar van je van hebt ?
Ik heb ook een keer ontslag genomen, vanwege voortdurende onenigheid met mijn leidinggevende.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef marcosta het volgende:
sterkte man!
ik heb het 1 x meegemaakt dat ik ontslag nam en dat was om financiele redenen.
Toen ging ik buurten na 3 maanden en kon ik ala minuut terugkomen.
ze stonden bij wijze van spreken met een contract in hun handen om me terug te nemen.
k heb het niet gedaan en er heel lang spijt van gehad.
t'is dat ik nu de mooiste baan heb die er bestaat maar dat was een hele tijd niet.
dus les1 ga nooit weg vanwege het geld!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |