een nummer over mij?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Kan wel
Ik bedenk me nu opeens dat ik een nummertje over jou ga schrijven![]()
Wat energie drank op je lege maag wel niet allemaal met je doet.
ik heb net nog koude lasagna van gister opgegeten, keilekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik zit hier m&ms te eten.
en langzaam wordt de ochtend beter.
lasagna is altijd te vretenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb net nog koude lasagna van gister opgegeten, keilekker
Die gooi je toch meteen weg, die ga je niet eerst voor 3 kwart opetenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
lasagna is altijd te vreten
in tegenstelling tot lauwe rookworst![]()
!
toen wassie nog redelijk warmquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die gooi je toch meteen weg, die ga je niet eerst voor 3 kwart opeten![]()
Gewoon sneller etenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
toen wassie nog redelijk warm![]()
Jaaaquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een nummer over mij?
Ah, ben benieuwd.
Ik deed steeds wat zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaaik ook
Aaaa mijn msn deed vaagkut e-buddy
Ik werd helemaal boos op jou omdat jij niet reageerde
Sorry ik moest rijmenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik nooit in een achtbaan?
Mén, echt wel.
die dingen zijn gaaf.
Jij wel eens op school?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik nooit in een achtbaan?
Mén, echt wel.
die dingen zijn gaaf.
Tof jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens voor vervanging kijken.
werk ofzoot.
ja, maar hier is het net nieuw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef Renesite het volgende:
Dat was hier al
oh..quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je die lange haren even voor je ogen weghalen.
neequote:
Eh, right.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, je hoort te genieten van je eten
![]()
daar kwam ik pas op driekwart van de worst achterquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh, right.
van die muffe rookworst zeker, wat valt daar aan te genieten?
Als je nou begonnen was aan de andere kant van de worst, dan was je er eerder achter gekomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar kwam ik pas op driekwart van de worst achter
bedankt voor de tipquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je nou begonnen was aan de andere kant van de worst, dan was je er eerder achter gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |