waar mag jij dan wel niet wonen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:39 schreef Jikpunth het volgende:
Morning![]()
jullie hebben overigens wel bagger weer zeg![]()
Ik woon in Australië en klaag bijna dagelijks over het gruwelijk hete weer en de felle zonquote:Op woensdag 28 februari 2007 06:43 schreef cityofdelusion het volgende:
waar mag jij dan wel niet wonen?
een vriendin van mij woont er ook en loopt ook al steeds te bléren erover. ik kan geen medelijden hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:46 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik woon in Australië en klaag bijna dagelijks over het gruwelijk hete weer en de felle zon
quote:Op woensdag 28 februari 2007 06:46 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik woon in Australië en klaag bijna dagelijks over het gruwelijk hete weer en de felle zon
echt kut gewoon manquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En wie heeft die kenker regen besteld
ja van huis naar bus lopen.quote:
...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:32 schreef murp het volgende:
[..]
nee, jij leeft in het fok-wereldje. daar regent het niet
Gas dood, zwarte koffie is veul beter en lekkerder dan koffie met melk en/of suiker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja van huis naar bus lopen.
was zeik nat
moet je ook nog staan in de bus. vervolgens weer op koude perron wachten.
trein gelukkig zitten en in DB weer net je bus missen en 1 of andere gast die allemaal gare kreten uitslaakt.
Dus waarom ik eerst Goede morgen zei :s
En godverdomme ook de melk op voor in mn koffie op het werk...
nu zwart moeten drinken
zwart met een beetje suikerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gas dood, zwarte koffie is veul beter en lekkerder dan koffie met melk en/of suiker.![]()
nee, koffie met suikerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan is het zwart met een beetje suiker.
woont ie nog thuis?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef Sebasser het volgende:
Godverdomme, ik probeer nu al een aantal weken iemand te pakken te krijgen waarvan ik nog geld en een paar spullen krijg.
En elke keer als ik hem zie of spreek heeft ie wel weer een smoes.
en nu ie beloofd heeft dat ie het geld voor mij zou vasthouden (eerst gaf ie het gewoon uit, ipv het voor mij te bewaren danwel vast te leggen.) nu negeerd ie mij op MSN, en als ik hem in de stad tegenkom dan is het zo van "Joah, kom morgen maar ff langs, ik ben wel op MSN." NOT.
en thuis doet ie niet open.
Woonde, heeft nu een eigen huis.quote:
kut, hoeveel geld is het?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Woonde, heeft nu een eigen huis.
fucking compleet huis.
Nee, anders had ik het wel via zijn moeder gespeeld.
Dan was het zo opgelost.
Daar kan je natuurlijk heel veel red-bull's van kopenquote:
wat voor spullen waren het danquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Sebasser het volgende:
maar het gaat mij voornamelijk om de spullen die ik zou krijgen, dat geld mag ie houden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Sebasser het volgende:
maar het gaat mij voornamelijk om de spullen die ik zou krijgen, dat geld mag ie houden.
Ja, daar kan je wel 2 red bulls van kopen inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk heel veel red-bull's van kopen![]()
ps:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spullen uit het zwarte circuit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
wat voor spullen waren het dan?
zoals je zwarte koffie zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Spullen uit het zwarte circuit.
Oee jaaquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daar kan je wel 2 red bulls van kopen inderdaad.
Van die droge keiharde gepofte stukjes onzin?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Oee jaa
*knabbelt aan haar katjang pedis nootjes van de AH*
Kan welquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van die droge keiharde gepofte stukjes onzin?
een nummer over mij?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Kan wel
Ik bedenk me nu opeens dat ik een nummertje over jou ga schrijven![]()
Wat energie drank op je lege maag wel niet allemaal met je doet.
ik heb net nog koude lasagna van gister opgegeten, keilekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik zit hier m&ms te eten.
en langzaam wordt de ochtend beter.
lasagna is altijd te vretenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb net nog koude lasagna van gister opgegeten, keilekker
Die gooi je toch meteen weg, die ga je niet eerst voor 3 kwart opetenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
lasagna is altijd te vreten
in tegenstelling tot lauwe rookworst![]()
!
toen wassie nog redelijk warmquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die gooi je toch meteen weg, die ga je niet eerst voor 3 kwart opeten![]()
Gewoon sneller etenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
toen wassie nog redelijk warm![]()
Jaaaquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een nummer over mij?
Ah, ben benieuwd.
Ik deed steeds wat zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaaik ook
Aaaa mijn msn deed vaagkut e-buddy
Ik werd helemaal boos op jou omdat jij niet reageerde
Sorry ik moest rijmenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik nooit in een achtbaan?
Mén, echt wel.
die dingen zijn gaaf.
Jij wel eens op school?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik nooit in een achtbaan?
Mén, echt wel.
die dingen zijn gaaf.
Tof jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens voor vervanging kijken.
werk ofzoot.
ja, maar hier is het net nieuw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef Renesite het volgende:
Dat was hier al
oh..quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je die lange haren even voor je ogen weghalen.
neequote:
Eh, right.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, je hoort te genieten van je eten
![]()
daar kwam ik pas op driekwart van de worst achterquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh, right.
van die muffe rookworst zeker, wat valt daar aan te genieten?
Als je nou begonnen was aan de andere kant van de worst, dan was je er eerder achter gekomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar kwam ik pas op driekwart van de worst achter
bedankt voor de tipquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je nou begonnen was aan de andere kant van de worst, dan was je er eerder achter gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |