Ben je niet de enigequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik word er zelf helemaal misselijk van![]()
Puur eigenbelang idd. Natasia en ik dit Natasia en ik dat....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Brian praat alleen maar over "kijk wie je helpt, kijk wie er weg is"
Hij doet het echt niet voor Jaaps bestwill
nee joh gekkie ben niet beledigdquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk zelf nog maar eens goed. Dit topic was het eerste geopend.
En je hoeft niet zo beledigd te doen hoor, het is maar het sluiten van een topic en geen persoonlijke aanval.
Dankzij Jaap mag Sylvia niet meestemmen idd. Dus Huub is afhankelijk van Eric..... en andersom.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Arcee het volgende:
Hoezo denkt Brian kans te hebben Huub eruit te stemmen? Stemt Syl niet mee?
Eigenbelang. Kijk eens wie hier nu zit? Brian! Wie helpt jou? Brian? Wie is er voor je? Brianquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef n1ek het volgende:
Ik vind het wel aardig dat die rat daar zit hij moet alleen niet zo zalvend praten. Er moet toch iemand bij hem blijven
ja de rest was weg en Brian bleef wel bij hem terwijl hij zat te kotsen in bad. Mijn maag draaide ook om moet ik eerlijk zeggenquote:
In Pieterburen hadden ze geen plaats, dan maar in die villa bij Eemnes moeten ze gedacht hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij moet naar een kliniek, dit vind ik net een stapje te ver voor een realityprogramma![]()
Ja ik ook m.n.v. Brian en consorte....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik word er zelf helemaal misselijk van![]()
Sinds wanneer vangen ze daar ook walrussen op dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In Pieterburen hadden ze geen plaats, dan maar in die villa bij Eemnes moeten ze gedacht hebben.
ja aan de ene kant ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dit toch wel weer lief van Brian![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |