Waar denk je dat ze de mensen op selecteren? Op hun vermogen om televisie te maken. En labiele mensen maken televisiequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Danny het volgende:
Hoe hebben ze deze labiele, suïcidale mongool in GODSNAAM door de selectie heen laten komen?
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Danny het volgende:
Jaap: 'Ik wil dood'
Jaap: 'als ik deze opdrink ga ik dood'
Ik zit te wachten op een 'ik heb net 100 pillen en 5 liter alcohol op en ik ga dood'.
Hoe hebben ze deze labiele, suïcidale mongool in GODSNAAM door de selectie heen laten komen?
Mee Eensch! maar ik opende de topic voordat ie dor de bodem zakte.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Ik maak bezwaar tegen de TT
Er komt een ongelovelijk stroom goorlapperij uit zijn bek
Heb jij er 'Kotsvader' van gemaakt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:39 schreef yvonne het volgende:
Zo?
Jaapie draaide ook 180 graden om, [ en met een salto mortale zo het bad in ]quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Dit is de eerste keer dat ik iemand zijn openingspost 180 graden zie omdraaien
Kan dat 'geniaal' ook nog weg aub?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:39 schreef yvonne het volgende:
Zo?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef Anchorman het volgende:
[..]
Kan dat 'geniaal' ook nog weg aub?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:36 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Mee Eensch! maar ik opende de topic voordat ie door de bodem zakte.
Mocht een mod de TT willen aanpassen: Hilarische uitspraken van de Kotsfather....mag ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |