Kan die typo ff geedit worden
(Hackers )
quote:Ja, dat had ik ook al gemerkt.
Op donderdag 24 januari 2002 13:48 schreef Zapper het volgende:
Pagina 649 doet t niet!(Hackers
)
wie wordt hoofd-verantwoordelijke?
quote:Dick van Advocaat
Op donderdag 24 januari 2002 13:55 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
quote:Hmmm... ja, dat bedoel ik dus.
Op donderdag 24 januari 2002 13:55 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Ik probeerde ook te copy-pasten, maar 't lukt niet
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 13:56 schreef Zapper het volgende:[..]
Dick van Advocaat
BTW, denk je dat we met z'n 2e dit topic vol krijgen?
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 13:59 schreef kasper het volgende:[..]
quote:Of vieren...
Op donderdag 24 januari 2002 13:59 schreef kasper het volgende:[..]
quote:Staat exact dezelfde info op als bij RTL...
Op donderdag 24 januari 2002 14:02 schreef Zapper het volgende:
NOS-TT pagina 649 + 601 nog steeds niet bereikbaar... (via www)
Ik had dit nieuws trouwens om 13.15 in een ander topic gezet (dus ik vond het wel belangrijk), maar ik ging gelijk effe surfen om te kijken of er meer bronnen waren die dit bevestigden...
quote:www.voetbalonline.nl
BREAKING NEWS: Advocaat en Van Hanegem gaan Oranje leidenZEIST, 24 januari 2002 13:53 - Zoals Bert Konterman al zei: Dick Advocaat kan nog steeds de nieuwe bondscoach van Oranje worden. De verdediger van Glasgow Rangers legde vorige week uit dat volgens hem de deur nog steeds niet definitief dicht was. ''Je weet nooit wat er achter de schermen gebeurt'', was Kontermans commentaar op de bondscoach-soap.
Dat blijkt nu wel, want de KNVB heeft volslagen onverwacht toch nog Dick Advocaat weten vast te leggen. De Hagenees werd door Rangers-voorzitter Murray weliswaar aan zijn nog tot 2003 doorlopend contract gehouden, maar blijkbaar hebben de partijen toch nog andere afspraken kunnen maken.
Gisteren nog werd gemeld dat Ajax-assistentrainer Ruud Krol als interim-bondscoach zou optreden tijdens de oefenwedstrijd van Nederland op 13 februari tegen Engeland. Maar blijkbaar is de zaak in een stroomversnelling gekomen en is dat nu niet meer nodig.
Minstens even opvallend als de overeenkomst met Advocaat is de benoeming van zijn assistent: Willem van Hanegem. 'De Kromme' had al aangegeven dat hij in de markt was voor een plaats in de staf van Oranje, maar zijn lak aan bobo-reputaties leek hem wat dit betreft in de weg te staan. Wellicht onder druk van de publieke opninie heeft de KNVB uiteindelijk toch besloten een plaatsje voor Van Hanegem in te ruimen aan het Oranje-front.
quote:Blijkbaar, wel opvallend
Op donderdag 24 januari 2002 14:13 schreef kasper het volgende:
Thanks Frenkie.Willem als assistent???
quote:tis geen vrouwevoetbal....
Op donderdag 24 januari 2002 14:09 schreef Knuffelbeertje het volgende:
dit zou best wel eens het beste zijn wat het nederlands voetbal in jaren is overkomen
quote:Ik zeg lekker niks, lompe lul.
Op donderdag 24 januari 2002 14:21 schreef BobRooney het volgende:[..]
tis geen vrouwevoetbal....
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 14:24 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ik zeg lekker niks, lompe lul.
quote:Volgens mij waren de geruchten een paar weken geleden dat Advocaat Technisch Directeur zou worden, en Van Hanegem trainer/coach...
Op donderdag 24 januari 2002 14:13 schreef kasper het volgende:
Thanks Frenkie.Willem als assistent???
quote:Zo raar is het niet volgens journalisten... Schijnen hele goeie vrienden te zijn, dus...
Op donderdag 24 januari 2002 14:31 schreef menjo het volgende:
Ik vind het wel een beetje een vreemde combinatie, en ik kan me niet voorstellen dat Van Hanegem de assistent van Advocaat zou worden.... maar het is iig weer wat nieuws.
quote:hij heeft weer haar
Op donderdag 24 januari 2002 14:56 schreef Smike het volgende:
Waarom Dick dan nu ineens wel weer?.
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 14:24 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ik zeg lekker niks, lompe lul.
quote:dat zou een prachtige oplossing zijn, Advocaat (iemand die vanuit het kamp van Gaal gesteund wordt) krijgt dan ook van Gaals masterplan onder zijn hoede. Van Gaal tevrede.
Op donderdag 24 januari 2002 14:27 schreef PokerFace het volgende:[..]
Volgens mij waren de geruchten een paar weken geleden dat Advocaat Technisch Directeur zou worden, en Van Hanegem trainer/coach...
En van Hanegem (gesteund oor t kamp Johan) krijgt t team gewoon, scouting kunnen ze samen doen. prachtig.
een ding ontbreekt nog aan deze droom.... Marco van Basten wordt de nieuwe assistent
quote:Bij Ajax.
Op donderdag 24 januari 2002 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Marco van Basten wordt de nieuwe assistent
Inderdaad een hele goeie keuze, die combi. Hopen dat Willem de baas wordt over het NL elftal. Hij heeft dus inderdaad lak aan reputaties, en een geen-gezeik mentaliteit.
Nu nog een gunstige loting morgen en de week kan echt niet meer stuk.
Is er trouwens vandaag een barend en van dorp? Zullen ze dan vast wel op komen draven...
quote:Nu is er toch iets met Sylvana op BvD-tijd?
Op donderdag 24 januari 2002 15:15 schreef Coelho het volgende:
Is er trouwens vandaag een barend en van dorp? Zullen ze dan vast wel op komen draven...
Trouwens volgens www.viplanet.nl geeft de KNVB morgen verder uitleg, dus dan zullen Advocaat en Van Hanegem pas wat in de media zeggen denk ik...
quote:Er waren journalisten die dit de beste combinatie vonden, maar ik was al emt al best verrasd, toen ik het nieuws per sms binnenkreeg..
Op donderdag 24 januari 2002 14:27 schreef PokerFace het volgende:[..]
Volgens mij waren de geruchten een paar weken geleden dat Advocaat Technisch Directeur zou worden, en Van Hanegem trainer/coach...
quote:Yup ik hoorde dat hij nietmeer iets voor de KNVB gaan doen, maar vraag me niet waarom dat wilde hij niet zeggen weet ook nietmeer waar/wanneer en hoe ik t hoorde eigenlijk
Op donderdag 24 januari 2002 15:11 schreef Smike het volgende:[..]
Bij Ajax.
Ach we kunnen er lang en kort over lullen dit duo gaat het doen, beetje vertrouwen! Dat Advocaat te teughoudend speelde voor sommigen zegt niets over hoe er nu gespeeld gaat worden. Iig Ruudje in de basis in deze vorm heeft hij de potentie om de nieuwe v. Basten te worden denk/hoop ik!(jaja niemand kan Marco verbeteren en doen vergeten)
quote:Hij was nogal pissig dat hem door de KNVB wel naar zijn mening was gevraagd, en dat er niets mee gedaan was... Toen heeft hij zijn gal gespuwd in de Telegraaf, en volgens mij zei hij toen ook dat Hans Jorritsma (die namens de KNVB met hem sprak) gevraagd had of hij interesse had in een functie in de technische staf van Oranje. Of die interesse had of niet deed er niet toe, maar het was totaal van de baan (zowel bij de KNVB als bij hemzelf).
Op donderdag 24 januari 2002 16:49 schreef Machiel het volgende:[..]
Yup ik hoorde dat hij nietmeer iets voor de KNVB gaan doen, maar vraag me niet waarom dat wilde hij niet zeggen weet ook nietmeer waar/wanneer en hoe ik t hoorde eigenlijk
Zoiets...
over een periode van 10 jaar heeft frank rijkaard het beste nog weten te halen uit het elftal..alleen jammer dat het penalty schieten niet goed verliep, want dan was nederland zeker europees kampioen!
quote:Ik vond dat onder Advocaat het Nederlands elftal goed speelde, zeker tegen brazilië die wij toen tegen de verhouding in verloren (itt de wedstrijd in Frankrijk die wij terecht verloren) Bebeto scoorde die goal trouwens vanuit een zeer ruime buitenspelpositie.
Op donderdag 24 januari 2002 18:13 schreef beelzebub het volgende:
Schiet me opeens te binnen. Welke bondscoach zette in '94 tegen Brazilie Frank de Boer(toen nog linksback) op de bank, om Bebeto te laten dekken door Jan Wouters?
quote:In '94 werd NL tegen Brasil weggespeeld tot de 2-0 ,toen begonnen ze pas te voetballen.
Op donderdag 24 januari 2002 22:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik vond dat onder Advocaat het Nederlands elftal goed speelde, zeker tegen brazilië die wij toen tegen de verhouding in verloren (itt de wedstrijd in Frankrijk die wij terecht verloren) Bebeto scoorde die goal trouwens vanuit een zeer ruime buitenspelpositie.
quote:Eerst kon het niet en nu kan het wel that's all! We zullen zien hoelang het duurt ik hoop tot het WK binnen is
Op donderdag 24 januari 2002 19:48 schreef CAZZO het volgende:
Wat is dat toch GVD met die Klote Advocaat en Zeist,eerst niet en nu wel.
En om het volk stil te houden benoemen ze Van Hanegem maar ff tot rechterhand en mag die het veldwerk gaan doen en Advocaat dan het elftal laten bepalen,ik zeg het je nu al,dit zal niet al te lang gaan duren,een keer een meningsverschil en Willem stapt op.
Sources in Holland suggest that the KNVB - the Dutch FA - are poised to announce that Advocaat and van Hanagem will be the new management team as the Dutch attempt to recover from failing to qualify for the World Cup.
Advocaat, of course, led Holland to the 1994 Finals in the the USA where he reached the quarter-finals, only to lose out 3-2 in an epic battle with eventual winners Brazil.
He has been coveted by the Dutch for some time - even before he stepped down as Rangers manager in December to make way for new boss Alex McLeish.
However, Ibrox chief Murray has made it plain that Advocaat will remain in his new role with Rangers, whatever happens.
He told rangers.co.uk: "Despite the heavy level of media attention, I can assure the Rangers supporters that Dick Advocaat will be continuing to see out his current role as Rangers' director of football as previously announced."
Dit komt van de GR website, ze willen hem dus aan zijn contract houden, was ook op het radionieuws vanochtend. Erg vaag allemaal, ik hoop dat ze het toch rond krijgen.
Dit is van nu.nl:
'Advocaat blijft bij Rangers'
Uitgegeven: 25-1-2002 9:32
Laatst gewijzigd: 25-1-2002 9:59
AMSTERDAM - Dick Advocaat zal Glasgow Rangers niet verlaten. Hij zal aanblijven als technisch directeur bij de Schotse topclub. Dat meldt de voorzitter van de Glasgow Rangers op de website van de club.
Deze mededeling komt een dag nadat Advocaat zelf heeft bevestigd dat hij samen met Willem van Hanegem het Nederlands Elftal gaat leiden.
Vrijdag zal het duo aan de pers in Zeist worden voorgesteld en zullen verdere details bekendgemaakt worden.
Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het sport katern: NU.nl/sport
NU.nl homepage
(c) NU.nl
quote:Ik heb Dick er liever bij met zijn ervaring. Bovendien betwijfel ik of ze hem echt zullen dwingen dat contract uit te dienen. Dat was bij de de Boertjes ook geen succes.
Op vrijdag 25 januari 2002 11:31 schreef kasper het volgende:
Als dat betekent dat Willem het karweitje alleen mag opknappen, vind ik het best.
Het komt een beetje neer op het volgende: Advocaat is tot de zomer maar voor 4 dagen rondom de vriendschappelijke interlands beschikbaar.
Vanaf deze zomer tot aan 2003 gaat het over op een part-time baan van 20 uur per week. Aangezien dan de kwalificatiewedstrijden voor Portugal beginnen en het serieuzer wordt.
Vanaf de zomer 2003 wordt Advocaat fulltimer.
Van Hanegem is door de spelers zelf als meest populaire keus genoemd. In tegenstelling tot Advocaat die als 'acceptabel' werd omschreven in de spelerspeiling.
Niettemin is van Hanegem, samen met Bert van Lingen, assistent en is Dick zelfs als parttimer de hoofd bondcoach. Wazige constructie.
Ik vind dit toch wel een beetje een blooper van de KNVB want blijkbaar hebben ze Dick niet op tijd kunnen strikken voordat ie in eind december/januari bij de Rangers heeft getekent als TD. Waardoor ie nu niet weg mag. En Dick is volgens mij ook niet echt eerste keus. Van Hanegem is dat zeker niet voor de KNVB maar is door spelerswens en Advocaat zelf naar voren geschoven.
Cruyff is trouwens ook nog gepeild volgens de KNVB. Het watje durfde helaas niet...
reactie van Hanegem op de loting....prachtig
quote:Part-time Bondscoaches,we weten uit ervaring met Leo Binhakker waar dit op uit kan draaien.
Op vrijdag 25 januari 2002 14:14 schreef michelos het volgende:
De persconferentie was er net op.Het komt een beetje neer op het volgende: Advocaat is tot de zomer maar voor 4 dagen rondom de vriendschappelijke interlands beschikbaar.
Vanaf deze zomer tot aan 2003 gaat het over op een part-time baan van 20 uur per week. Aangezien dan de kwalificatiewedstrijden voor Portugal beginnen en het serieuzer wordt.
Vanaf de zomer 2003 wordt Advocaat fulltimer.Van Hanegem is door de spelers zelf als meest populaire keus genoemd. In tegenstelling tot Advocaat die als 'acceptabel' werd omschreven in de spelerspeiling.
Niettemin is van Hanegem, samen met Bert van Lingen, assistent en is Dick zelfs als parttimer de hoofd bondcoach. Wazige constructie.
quote:Moet ik het dan nog een keer zeggen: Johan zit thuis zwaar onder de plak bij Danny,en als Danny niet wil dat Johan BC wordt dan kan Johan hoog en laag springen maar gaat het hele verhaal niet door.
Cruyff is trouwens ook nog gepeild volgens de KNVB. Het watje durfde helaas niet...
quote:ik weet niet waar je dit vandaan hebt, maar volgens mij was Advocaat juist WEL populair bij de spelers... In het RD staat dat er een peiling bij de spelers is geweest (behalve bij die van de Rangers) wat ze van Advocaat dachtten, en dat was positief. Van Hanegem kennen de meesten niet, maar wat ze van hem gehoord hebben vonden ze goed klinken...
Van Hanegem is door de spelers zelf als meest populaire keus genoemd. In tegenstelling tot Advocaat die als 'acceptabel' werd omschreven in de spelerspeiling.Niettemin is van Hanegem, samen met Bert van Lingen, assistent en is Dick zelfs als parttimer de hoofd bondcoach. Wazige constructie.
Ik vind dit toch wel een beetje een blooper van de KNVB want blijkbaar hebben ze Dick niet op tijd kunnen strikken voordat ie in eind december/januari bij de Rangers heeft getekent als TD. Waardoor ie nu niet weg mag. En Dick is volgens mij ook niet echt eerste keus. Van Hanegem is dat zeker niet voor de KNVB maar is door spelerswens en Advocaat zelf naar voren geschoven.
Van Hanegem was wel de eerste keus van de media en van veel publiek (ook van mij)... Hij is trouwens ook part-timer, want hij blijft gewoon bij Canal+...
quote:Wat Advocaat zei in de persconferentie was dat heel belangrijk was dat A hij eerste keus genoemd was toen ze hem vroegen en B dat v. Hanegem aangesteld zou worden als assistent. Misschien ben ik over dat eerste keus wel te goedgelovig of heeft de KNVB dat misschien gezegt terwijl dat niet zo is maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
quote:Ik heb hem A niet horen zeggen in ieder geval, wel de uitspraak Kessler, dat hij een acceptable keus was van de spelers. Ik denk dat je die vraag bedoeld van die journalist of hij de eerste keus van de KNVB was.
Op vrijdag 25 januari 2002 18:03 schreef Machiel het volgende:
Wat Advocaat zei in de persconferentie was dat heel belangrijk was dat A hij eerste keus genoemd was toen ze hem vroegen en B dat v. Hanegem aangesteld zou worden als assistent. Misschien ben ik over dat eerste keus wel te goedgelovig of heeft de KNVB dat misschien gezegt terwijl dat niet zo is maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Als Dick al vanaf het begin voor de KNVB kandidaat numero uno was hadden ze hem meteen kunnen bellen zodat hij niet eerst een contract bij de Rangers had getekend.
Blijkbaar is dat niet op tijd gebeurt en dat impliceert dat men rijkelijk laat met Dick contact heeft gezocht aangezien deze pas volgens de berichten net een maandje zijn nieuwe Rangers contract heeft getekend. Ik denk dat men eerst met andere BC kandidaten heeft gesleurd. En dat is ook aangegeven met de personen JC en Rijkaard die ook nog gevraagd is.
quote:Nou dit zei Dhr. Kessler toch vrij helder en duidelijk gistermiddag.
Op vrijdag 25 januari 2002 17:16 schreef PokerFace het volgende:ik weet niet waar je dit vandaan hebt, maar volgens mij was Advocaat juist WEL populair bij de spelers... In het RD staat dat er een peiling bij de spelers is geweest (behalve bij die van de Rangers) wat ze van Advocaat dachtten, en dat was positief. Van Hanegem kennen de meesten niet, maar wat ze van hem gehoord hebben vonden ze goed klinken...
Hij liet sterk doorschemeren dat vanuit de KNVB Dick de eerste keus was. Hij heeft vervolgens letterlijk gezegd dat de spelers Advocaat een "acceptabele" keus vonden.
Je kan er vanuit gaan dat de KNVB een aantal namen aan de spelers heeft gegeven waar men hun mening over moest geven.
Advocaat was daarbij dus niet de meest populaire maar blijkbaar ook geen probleemgeval voor de spelers. Kessler heeft ook nog duidelijk gezegd dat van Hanegem vooral door de wens van de spelers en door de wens van Advocaat naar voren is geschoven.
Zo heeft de KNVB en hun eigen zin en tevens houden ze de spelers zoet met De Kromme.
quote:Achja, voor de spelers blijkt de laatste tijd de 'job' als Oranje-speler ook maar een partime bijbaantje...
Op vrijdag 25 januari 2002 17:07 schreef CAZZO het volgende:
Part-time Bondscoaches,we weten uit ervaring met Leo Binhakker waar dit op uit kan draaien.
Degradatie voor de Rangers en Nederland verliest het beslissende play-off duel
Ik vind deze constructie wel beter dan alleen Advocaat ( te licht ) of alleen van Hanegem ( te soft en laks ). Ze vullen elkaar heel aardig aan. De rest is afwachten.
quote:Dat zegt holmaat Derksen al jaren ja. En ik geloof het gewoon niet, althans maar ten dele. Het zal zeker meespelen maar ik denk als ie echt zou willen dat ie het wel voor mekaar zou krijgen.
Moet ik het dan nog een keer zeggen: Johan zit thuis zwaar onder de plak bij Danny,en als Danny niet wil dat Johan BC wordt dan kan Johan hoog en laag springen maar gaat het hele verhaal niet door.
Spijtig voor Johan en de rest van Nederland maar het is niet anders.
quote:Krol wordt geen interim-BC. Dit was het plan als er voor Engeland nog geen BC was gevonden.
Op zaterdag 26 januari 2002 12:39 schreef JooB het volgende:
Het is in ieder geval een oplossing, na het fiasco
Van Gaal. Krol als interim bondscoach
quote:Ik ben totaal geen liefhebber van Derksen en zeker niet van zijn wijsheden, maar in deze heeft hij gelijk.
Op zaterdag 26 januari 2002 09:28 schreef michelos het volgende:Dat zegt holmaat Derksen al jaren ja. En ik geloof het gewoon niet, althans maar ten dele. Het zal zeker meespelen maar ik denk als ie echt zou willen dat ie het wel voor mekaar zou krijgen.
Maar het is immers veel makkelijk en vooral veiliger en risicoloos om vanaf de kant commentaar te geven op het zwalkende schip...
Jordi heeft de vraag bij studio sport ook al eens beantwoord. Er werd hem gevraagd of zijn vader ooit nog ergens coach / td zou worden. Reactie Jordi, wij willen niet dat hij het doet vanwege zijn gezondheid en mijn vader heeft zijn gezin op de eerste plaats staan. Dat was ongeveer de reactie van Jordi zonder tussenkomst van wie dan ook.
Tuurlijk zou hij (JC) diep in zijn hart wel willen alleen datzelfde hart is niet zo goed meer. Daarnaast zien de kids + vrouw het hem liever niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |