Dat is Maywoodquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Mother , how are you today?
zo erg dit.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
Hepie Hiemstra en Hepie Postma, de twee nichtjes die in 1980 een hit scoorden met 'Ik Lig Op Mijn Kussen', gaan weer samen muziek maken. Manager Jan Zwarteveen maakte dat vandaag bekend.
Het smartlappenduo trad tussen 1980 en 1989 samen op, en werd in die periode populair met verscheidene top 40-nummers. Nadat Hepie en Hepie uit elkaar waren, startten beiden met redelijk succes een solocarrière. Het werken zonder partner beviel, naar nu blijkt, echter toch niet goed genoeg. Als excuus voor de comeback wordt het 25-jarig artiestenjubileum van Hiemstra genoemd.
Het nieuwe album moet in mei uitkomen; de eerste single verschijnt een maand eerder. Precieze data zijn nog niet bekend.
De nacht is zo eenzaam zonder jou
Ik droom nog van die tijd die er eens was
'k Lig op m'n kussen stil te dromen
Want liefste, ik blijf je steeds trouw
Weet je nog, de dagen van weleer
Wij waren altijd bij elkander
Die mooie tijd is nu niet meer
Want jij trok toch liever naar die ander
De nacht is zo eenzaam zonder jou
Ik droom nog van die tijd die er eens was
Ik wacht al zo lang op jou, m'n liefste
Die mooie tijd is nog alleen een droom
Want liefste, o, kom toch weer gauw
Als dit geen mooi nieuws is![]()
Precies, en van veel minder belang.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is Maywood![]()
Die hebben ruzie.
Geweldigquote:
Als ik ze te pakken krijg vraag ik handtekeningen, en dan stuur ik ze wel naar jou.quote:
Ja ik zal proberen pics te maken en die plaats ik dan wel hier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Ole het volgende:
Zouden ze net zo verlopen zijn als Viool en Bon?
Maak je wel pics Elounda?
Heerhugowaard nog wel! Doe je best maar met die pics, wij willen ze graag zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:57 schreef Elounda het volgende:
Ik ga ze zaterdag in het echt zien...
Piratenfeest in Heerhugowaard, daar treden ze op...
Hopelijk aan het eind, zodat ik genoeg bier op heb en het emotioneel aankan...![]()
Mijn god, Hepie en Hepie....
Post dan nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:04 schreef Puzzelaar het volgende:
Wie?
Die zijn hier te boeken:quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:41 schreef cafca het volgende:
Zouden Jan en Zwaan ook weer gaan optreden?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef narvik het volgende:
[..]
Die zijn hier te boeken:
[afbeelding]
![]()
quote:Optreden maximaal 5 uur
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Jan en Zwaan treden nog steeds op. Zag ze laatst op TV. Ze waren wel triestig omdat hun hoogtepunt achter ze ligt.
Qua klaar komen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef Ole het volgende:
Tong, had jij destijds ook allerlei variaties op de tekst van 'Ik lig op mijn kussen'?
quote:
Welk hoogtepunt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Jan en Zwaan treden nog steeds op. Zag ze laatst op TV. Ze waren wel triestig omdat hun hoogtepunt achter ze ligt.
Ik denk ook TV-Noord Holland of zo. We zullen zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Ole het volgende:
Vast op tv Noord Holland, of salto.
gelukkig kan ik die prima ontvangen![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef Mark het volgende:
Hepie en Hepie kennende is de nacht in een wilde orgie geeindigd, en is Elounda al het bewijs aan het vernietigen
Ja.quote:
Ja toch wel hè?quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef Elounda het volgende:
Piratenfestijn 2007, zonder Hepie en Hepie![]()
Niet meer zo nuchter maar nog niet helemaal naar de kl*te. Voor de duidelijkheid ik ben het wicht zónder paintbrush-hoofd en niet fotogeniek, dus in het echt leuker om te zien, want dit is eigenlijk een k*t foto, maar vooruit.
[afbeelding]
Ja en dan gekiekt door Kleppie, dat is de local jocal onder de fotografen hier in de Noord-Kop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |