God Jan zegt; allemaal eerlijk delen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef RudyCarell het volgende:
Toevallig, heb je net gemaild!
Ligt aan de staat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
nieuw of gebruikt?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
Eerder of er een onderhoudsboekje bij zit en dealer gekeurd..
zal morgen reageren!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Toevallig, heb je net gemaild!
maar goed doorgesmeerd is in dit geval minder voor de dagwaardequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
InderdaadOnderhoud is heel belangrijk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef Silver_Shark het volgende:
illigaal hier in nederland
Ja dat is duur..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wil hem!
[afbeelding]
Is 420 euro duur hiervoor?
Classic Army G36c Met bijbehorende reddot van profesioneel kwaliteit (12 laserniveaus) 1 hi-cap mag, Gunsling, oplader, 2 batterijen van elke 800 mAh (hooguit 5 keer gebruikt). AAA kogels uit japan
Dank je dat wilde ik weten! Waar heb je deze prijzen vandaan btw? Had jij ook een eigen of niet? Ik wil misschien lid worden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja dat is duur..
CA36c 259 euro
8,4v 3600maH 50 euro
Reddot 50 euro
Hicap mag. 30 euro
Sling 15 euro
Nieuwprijzen...
Ok, ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen die 2. Die carabine is toch met uischuifbare kolf? Die had ik de eerste keer arisoften. Een P90 lijkt me ook wel cool!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:50 schreef Mr_Baus het volgende:
www.airsoft-one.be (linksonderin kan je hem op engelse taal zetten)
Ik heb naast die goedkope crap nu een KWA Glock 18c Gas Blow Back, vol automaatje.
Primaire AEG moet ik nog aanschaffen en twijfel tussen deze CA36c of de CA M15 a4 carabine, ik wil ook lid worden en dan is het misschien voordeliger om deze via AA te kopen.
Maar daar moet ik nog even contact met ze over opnemen en nog even nadenken, afwachten hoe mijn financiele draagkracht er de komende tijd voor gaat staan.
Oh ja, en ik weet dus niet zeker of je bij CA replica's al een batterij + lader meegeleverd krijgt... Indien niet het geval dan komt er nog een ladertje bij, maar dat zal niet de hoofdprijs kosten
Yep! Crane stockquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik zit zelf ook nog te twijfelen tussen die 2. Die carabine is toch met uischuifbare kolf? Die had ik de eerste keer arisoften. Een P90 lijkt me ook wel cool!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je trouwens voor die G36 gaat, dan zou ik er meteen een foregrip bij kopen, ideaal!
http://www.zwonlineshop.com/N_art_1119.html
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:07 schreef Mr_Baus het volgende:
Check de ideale side arm!
http://www.youtube.com/watch?v=x4wQC307NsE
http://www.youtube.com/watch?v=NAtO4NDavHE dat ding is gewoon net echt, een echte Glock gaat precies hetzelfde
Ik weet wel bijna zeker dat het een blowback was, zijn ze namelijk bijna allemaal. Uitgezonderd de "springers" .quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een van de leden had ook een Glock bij zich ik weet alleen niet of hij de Blowbackhad...
ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef Mr_Baus het volgende:
SF ruled!! Warlord en Ghosttown zijn geweldig! Maar ik zie persoonlijk het liefst zoveel mogelijk poppetjesKnalle als een malle
Warlord 64 player IO is de bomb!
die krijg je er standaard bijquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef preetn_BE het volgende:
Als je gaat airsoften kan je dan ook een geweer huren?
Een geweer niet, Replica's welquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef preetn_BE het volgende:
Als je gaat airsoften kan je dan ook een geweer huren?
pak jij je krijtjes maar en ga maar lekker midden op straat "ik mag niet liegen van Inco" schrijven.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
pak jij je krijtjes maar en ga maar lekker midden op straat "ik mag niet liegen van Inco" schrijven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
pak jij je krijtjes maar en ga maar lekker midden op straat "ik mag niet liegen van Inco" schrijven.
nee een vitesse tattoo, was om van te huilen en daardoor liep ie uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:02 schreef escape_nl het volgende:
is dat een uitgelopen Heracles tatoo?
een professionele dj die geen noobbewegingen maakt waardoor de turntable niet kapot gaat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:15 schreef Viro het volgende:
Wat voor een dj ben ji. Welke dj gaat nou draaien met ringen die de platen kunnen beschadigen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
een professionele dj die geen noobbewegingen maakt waardoor de turntable niet kapot gaat?
ben niet zo'n voorstander van computerspul wat gebruikt wordt bij producties, met hardware klinkt het imo net ietsje voller en dynamischerquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Zijn er dan nog echte dj's binnen BoF?
Vestax p2000 FTW, ik had er 2 met een Numark mixer en Truth monitors, verkocht om een toendertijd dikke pc van te bouwen.. Het kriebelt nog wel, maar op de computer kan het ook
Mee eens, maar voor wat hobby gekloot volstaat software in combinatie met bijv een midi keyboard prima!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben niet zo'n voorstander van computerspul wat gebruikt wordt bij producties, met hardware klinkt het imo net ietsje voller en dynamischer
had zelf 2 cdj-500's, maar heb ze vorige maand verkocht
lmaoquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Je bent me net voor, wilde net de link naar het artikel op games.fok.nl plaatsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef ursel het volgende:
Is dit nou echt de opvolger in de BF reeks??
Battlefield: Bad Company
http://xboxyde.com/stream_3580_en.html
Lijkt me meer een soort van "Black"achtig iets.. Wel komisch filmpie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |