Je had me vaak genoegquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:27 schreef staticdata het volgende:, gisteren speelde ik echt bagger
, maar postman was zeker niet onsterfelijk. toen ben ik uit goede wil maar het verliezende team gejoined en zaten jorrit en ik bij elkaar
![]()
Klopt. Hij legt het er iets te dik opquote:stefan je bent gewoon een kutnoob(.nl)
mail me even als ik navraag voor je moet doen voor hoeveel ik dan ding kan kopen bij me vorige werkgeverquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De Epson zit in de planning, in maart moet ik hem kunnen halen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:28 schreef RudyCarell het volgende:
Waar blijven julle nou? AIRSOFTEN!
PS. Jade Empire Special Edition CLONEDVD-PROCYON
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Heerlijk he, die bedrijfsreisjes..
you've got a pmquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
mail me even als ik navraag voor je moet doen voor hoeveel ik dan ding kan kopen bij me vorige werkgever
@gans/jorrit/postman: Die ene sniperkill was een hele mooie inderdaad. ik stond even een seconde perplex dat ik zoiets had van wtf hoe kan dat nou weer. ik zat bijna in het steegje en boem weg! Henkus zou trots op je zijn geweest
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
He Frank dat hadden we niet afgesproken!
moet jij kunnen zien, zorg dat het forum niet crashedquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaWie heeft er aan de accounts van Baus gezeten?
pm zuruckquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
moet jij kunnen zien, zorg dat het forum niet crashed
kan de link in de mail niet openen, same link as above?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi, Baus en Ijs check je mailDus nu weten jullie wat te stemmen, want hij houd ook van jullie!
Voor degene die geen mail hebben gehad... www.houjannietvoorjezelf.nl
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan de link in de mail niet openen, same link as above?
Erg leuk gedaan, vooral als je een hele belachelijke lange naam invoertquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi, Baus en Ijs check je mailDus nu weten jullie wat te stemmen, want hij houd ook van jullie!
Voor degene die geen mail hebben gehad... www.houjannietvoorjezelf.nl
Leuk he die viral mailingen... Binnen een dag weet iedereen waar het over gaat!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan, vooral als je een hele belachelijke lange naam invoert![]()
kies je zelf voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Tering wat kost een huwelijk veel geld!![]()
Maar dan heb je ook wat, dan mag je zijn achternaam hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
ff doorbijten Lies.. als JP eenmaal getekend heeft kan jij zin geld uit blijven geven..quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Nou eeh kijk, je weet dat trouwen gewoon niet gratis is... logisch! Dus je maakt een kosten plaatje en als dat haalbaar is voer je het uit .. maar er komt gewoon zoveel bij wat je van te voren niet voorzien had! Maar ja ... als het maar een fantastische dag wordt!quote:
Dat is wel te hopen voor dat geld ja..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou eeh kijk, je weet dat trouwen gewoon niet gratis is... logisch! Dus je maakt een kosten plaatje en als dat haalbaar is voer je het uit .. maar er komt gewoon zoveel bij wat je van te voren niet voorzien had! Maar ja ... als het maar een fantastische dag wordt!
niet alleen voor het geld maar ook voor hunquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen voor dat geld ja..
daarom gaan wij ook niet trouwen, gewoon een klein feestje voor vrienden als we binnenkort een nieuw huis gaan kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Wij hebben natuurlijk ook wat meer mensen uitgenodigd door ons vertrek naar India .. tis ook een soort laatste moment om iedereen ff te zien! Anders hadden we het vast wat kleiner gehouden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
daarom gaan wij ook niet trouwen, gewoon een klein feestje voor vrienden als we binnenkort een nieuw huis gaan kopen.
Zoiets staat in de planning
[afbeelding]
Euh Ik kan wel onze server joinen maar alleen als er niet veel mensen op zitten. Als de server bijna vol zit 25tal mensen lukt het neit maar ik probreerde eens als er 10 mensen op zaten en toen ging het. Ook was de ping van de server veel lager dan 500.quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt geen multiPC modem zo te zien? Is dat uberhaupt mogelijk? Zo ja dan direct doen. Ik heb dat zelf ook gedaan (ben van UPC naar Planet gegaan, laat papa het maar niet horen) puur vanwege het multiPC gebeuren.
Zo niet dan is het vooral vreemd dat het alleen op onze server gebeurd en ergens anders niet. Er is een leuk programmatje wat de verbinding naar elk adres in stukjes laat zien en van elk deel precies laat zien hoe lang dat stuk duurt. Misschien dat eens proberen?
Goedemorgen homo's
Alles in het leven draait toch uiteindelijk weer om geld..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet alleen voor het geld maar ook voor hun
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
daarom gaan wij ook niet trouwen, gewoon een klein feestje voor vrienden als we binnenkort een nieuw huis gaan kopen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is niet zijn set, was een voorbeeldquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Toch een 16/9 scherm, staat veel mooier... Of is dit jouw set niet...
Dat is natuurlijk puur afhankelijk van tegen welke grens je als eerste aanloopt; de breedte of de hoogte van je kamerquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef RudyCarell het volgende:
Toch een 16/9 scherm, staat veel mooier... Of is dit jouw set niet...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Oh en Rudy ik heb die afspraak met Jan maar afgezegd. Dat viel echt slecht. Ik moet die dag eerst van 09:00 tot 12:00 een stel uitkeringstrekkers de straat op schoppen en van 13:00 tot 17:00 heb ik de supervisie over een paar gifdumpingen in de Biesbosch. Vervolgens 18:00 tot 21:00 heb ik nog een vergadering van een of ander commissariaat. Geen idee waar het over gaat maar goed tis lekker binnenlopen
Eerlijk delen
Wallhack!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je had me vaak genoeg
Maar ik had 1 fantastische sniper kill. Je liep de schutting in bij hotel en vervolgens verdween je voor mij achter de bladeren van de boom, maar ik volgde je en schoot op gevoel en nog raak ook
Philipsen? Die zijn perfect maar wel duur...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef BattleLies het volgende:
Zooo! ff naar Tilburg gereden om nieuwe lampen voor in de zonnebank te kopen .. zo gezegd zo gedaan ... ze zitten erin!
En dat zonder de man! Ik ben heus niet blond hoor
quote:
Minimaal een Poolse blonde vrouw.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
@ Rudy, mbt de drie betaalde afzeggingen van airsoften, wat verwacht je van mij? Just curious
Toevallig, heb je net gemaild!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef IJsmuts het volgende:
@ Rudy, mbt de drie betaalde afzeggingen van airsoften, wat verwacht je van mij? Just curious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |