Je had me vaak genoegquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:27 schreef staticdata het volgende:, gisteren speelde ik echt bagger
, maar postman was zeker niet onsterfelijk. toen ben ik uit goede wil maar het verliezende team gejoined en zaten jorrit en ik bij elkaar
![]()
Klopt. Hij legt het er iets te dik opquote:stefan je bent gewoon een kutnoob(.nl)
mail me even als ik navraag voor je moet doen voor hoeveel ik dan ding kan kopen bij me vorige werkgeverquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:45 schreef escape_nl het volgende:
[..]
De Epson zit in de planning, in maart moet ik hem kunnen halen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:28 schreef RudyCarell het volgende:
Waar blijven julle nou? AIRSOFTEN!
PS. Jade Empire Special Edition CLONEDVD-PROCYON
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Heerlijk he, die bedrijfsreisjes..
you've got a pmquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
mail me even als ik navraag voor je moet doen voor hoeveel ik dan ding kan kopen bij me vorige werkgever
@gans/jorrit/postman: Die ene sniperkill was een hele mooie inderdaad. ik stond even een seconde perplex dat ik zoiets had van wtf hoe kan dat nou weer. ik zat bijna in het steegje en boem weg! Henkus zou trots op je zijn geweest
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
He Frank dat hadden we niet afgesproken!
moet jij kunnen zien, zorg dat het forum niet crashedquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaWie heeft er aan de accounts van Baus gezeten?
pm zuruckquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
moet jij kunnen zien, zorg dat het forum niet crashed
kan de link in de mail niet openen, same link as above?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi, Baus en Ijs check je mailDus nu weten jullie wat te stemmen, want hij houd ook van jullie!
Voor degene die geen mail hebben gehad... www.houjannietvoorjezelf.nl
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan de link in de mail niet openen, same link as above?
Erg leuk gedaan, vooral als je een hele belachelijke lange naam invoertquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi, Baus en Ijs check je mailDus nu weten jullie wat te stemmen, want hij houd ook van jullie!
Voor degene die geen mail hebben gehad... www.houjannietvoorjezelf.nl
Leuk he die viral mailingen... Binnen een dag weet iedereen waar het over gaat!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan, vooral als je een hele belachelijke lange naam invoert![]()
kies je zelf voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Tering wat kost een huwelijk veel geld!![]()
Maar dan heb je ook wat, dan mag je zijn achternaam hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
ff doorbijten Lies.. als JP eenmaal getekend heeft kan jij zin geld uit blijven geven..quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:44 schreef BattleLies het volgende:
Nou eeh kijk, je weet dat trouwen gewoon niet gratis is... logisch! Dus je maakt een kosten plaatje en als dat haalbaar is voer je het uit .. maar er komt gewoon zoveel bij wat je van te voren niet voorzien had! Maar ja ... als het maar een fantastische dag wordt!quote:
Dat is wel te hopen voor dat geld ja..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou eeh kijk, je weet dat trouwen gewoon niet gratis is... logisch! Dus je maakt een kosten plaatje en als dat haalbaar is voer je het uit .. maar er komt gewoon zoveel bij wat je van te voren niet voorzien had! Maar ja ... als het maar een fantastische dag wordt!
niet alleen voor het geld maar ook voor hunquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen voor dat geld ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |