Ik zou het er ook nog maar even van nemen als ik hem was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef raggende_annie het volgende:
huub gaat gaby bestellen
edit: zou hij zijn positie voelen wankelen en wil hij zich weer ff in de picture spelen??
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat Sylvia een zorg zal zijn. Ze gaat vast Eric niet helpen als hij zojuist Huub naar huis heeft gestuurd. Dat kan ik me bij iedereen voorstellen, maar niet bij Sylvia.
Wie, J.aap?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef heracles het volgende:
Waarom doet ie het niet gewoon met Sylvia. Ze heeft nog wat in te halen.
Gemeen hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Redactie, waarom is Jaap de nieuwe bewoner ?
Ik ben bang van niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Ik zit op gemiddeld 99 posts per dag heb ik nu een officeel fok record gevestigd?
Als je dat ook nog zit als je account 6 jaar oud is praten we verder......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Ik zit op gemiddeld 99 posts per dag heb ik nu een officeel fok record gevestigd?
LMAO.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Wat voor voordeel zou Sylvia dan hebben ? Het klinkt een beetje als een rancuneuze acte, maar daar komt ze toch geen stap verder mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat Sylvia een zorg zal zijn. Ze gaat vast Eric niet helpen als hij zojuist Huub naar huis heeft gestuurd. Dat kan ik me bij iedereen voorstellen, maar niet bij Sylvia.
3 weken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef nibbieworld het volgende:
ik ben ook weg!!!! misschien vanavond nog even maar anders over waarschijnlijk 3 dikke weken pas weer!@? Er moeten nieuwe kabels getrokken worden door de fucking KPN! 3 weken zal wel gaan voelen als een jaar.![]()
jullie nog veel plezier, doeggg![]()
Tering die heeft echt een los tongetje jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat ook nog zit als je account 6 jaar oud is praten we verder......
tong80
Die gaan zooooooo heeeeeerlijk relaxt de ontslagronde tegemoet. Dankzij schaker Jaap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ik het aller aller ergste vind is dat Nasty en die Rat zich sterker voelen
Tong. OMG. Die heeft echt geen leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat ook nog zit als je account 6 jaar oud is praten we verder......
tong80
Het is daar geen schaken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef agter het volgende:
[..]
2 X niet, maar daarna wel. En daar gokt hij op.
Zo denkt een schaker...ik heb tenslotten ook een pionnen diploma!!!
Bij 100 mag je met een fokker naar bedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Dankzij de redactie die die vetklep hierop gecast hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaan zooooooo heeeeeerlijk relaxt de ontslagronde tegemoet. Dankzij schaker Jaap.
Ik doe zo mijn best maar heb het nooit voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 100 mag je met een fokker naar bed
Of ga je toch stiekum dat hok in, andersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef nibbieworld het volgende:
ik ben ook weg!!!! misschien vanavond nog even maar anders over waarschijnlijk 3 dikke weken pas weer!@? Er moeten nieuwe kabels getrokken worden door de fucking KPN! 3 weken zal wel gaan voelen als een jaar.![]()
jullie nog veel plezier, doeggg![]()
Ja, maar zover is Jaap nog niet. Die komt koud vanachter zijn schaakbord vandaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is daar geen schaken.
er komen daar menselijke gevoelens bij en die zooi op het schaakbord is dood.
Ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het even zat trouwens en ga over deze ongein ook geen 10 COSSEN vollullen.
Kom later wel weer eens kijken hier.
eerder een officieel "geen leven" recordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Wel rellen dan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of ga je toch stiekum dat hok in, anders![]()
Ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaan zooooooo heeeeeerlijk relaxt de ontslagronde tegemoet. Dankzij schaker Jaap.
Ik tik 10 berichten per minuut dus dan zit je zo aan de 99 gemiddeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
[..]
eerder een officieel "geen leven" record![]()
Dus inmiddels weet Scan waar je woontquote:
Huub moet alles altijd maar doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Wat zijn die 'gezellige' gesprekken toch een verschrikking om naar te luisteren.
We konden wel eens een saaie week tegemoet gaan.![]()
Huub is ook maar tam qua snode plannen, kom op, treiteren die Brian. Maak 'm gek met Amanda, die krijg je echt wel zover.
Ja bahquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ik het aller aller ergste vind is dat Nasty en die Rat zich sterker voelen
Om fokkers helemaal neurotisch te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Redactie, waarom is Jaap de nieuwe bewoner ?
ooit wel eens van een leven gehoord ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
BEN Je deserate ofzoooo ...Stuur een brief naar Brainquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 100 mag je met een fokker naar bed
Als huub dr uit ligt zal het daar wel gruwelijk saai worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet alles altijd maar doen.
Die andere zijn maar makke schapen.
die profiteren van huubje zijn streken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |