Ik zou het er ook nog maar even van nemen als ik hem was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef raggende_annie het volgende:
huub gaat gaby bestellen
edit: zou hij zijn positie voelen wankelen en wil hij zich weer ff in de picture spelen??
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat Sylvia een zorg zal zijn. Ze gaat vast Eric niet helpen als hij zojuist Huub naar huis heeft gestuurd. Dat kan ik me bij iedereen voorstellen, maar niet bij Sylvia.
Wie, J.aap?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef heracles het volgende:
Waarom doet ie het niet gewoon met Sylvia. Ze heeft nog wat in te halen.
Gemeen hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Redactie, waarom is Jaap de nieuwe bewoner ?
Ik ben bang van niet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Ik zit op gemiddeld 99 posts per dag heb ik nu een officeel fok record gevestigd?
Als je dat ook nog zit als je account 6 jaar oud is praten we verder......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Ik zit op gemiddeld 99 posts per dag heb ik nu een officeel fok record gevestigd?
LMAO.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Wat voor voordeel zou Sylvia dan hebben ? Het klinkt een beetje als een rancuneuze acte, maar daar komt ze toch geen stap verder mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat Sylvia een zorg zal zijn. Ze gaat vast Eric niet helpen als hij zojuist Huub naar huis heeft gestuurd. Dat kan ik me bij iedereen voorstellen, maar niet bij Sylvia.
3 weken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef nibbieworld het volgende:
ik ben ook weg!!!! misschien vanavond nog even maar anders over waarschijnlijk 3 dikke weken pas weer!@? Er moeten nieuwe kabels getrokken worden door de fucking KPN! 3 weken zal wel gaan voelen als een jaar.![]()
jullie nog veel plezier, doeggg![]()
Tering die heeft echt een los tongetje jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat ook nog zit als je account 6 jaar oud is praten we verder......
tong80
Die gaan zooooooo heeeeeerlijk relaxt de ontslagronde tegemoet. Dankzij schaker Jaap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ik het aller aller ergste vind is dat Nasty en die Rat zich sterker voelen
Tong. OMG. Die heeft echt geen leven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat ook nog zit als je account 6 jaar oud is praten we verder......
tong80
Het is daar geen schaken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef agter het volgende:
[..]
2 X niet, maar daarna wel. En daar gokt hij op.
Zo denkt een schaker...ik heb tenslotten ook een pionnen diploma!!!
Bij 100 mag je met een fokker naar bedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Dankzij de redactie die die vetklep hierop gecast hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaan zooooooo heeeeeerlijk relaxt de ontslagronde tegemoet. Dankzij schaker Jaap.
Ik doe zo mijn best maar heb het nooit voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 100 mag je met een fokker naar bed
Of ga je toch stiekum dat hok in, andersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef nibbieworld het volgende:
ik ben ook weg!!!! misschien vanavond nog even maar anders over waarschijnlijk 3 dikke weken pas weer!@? Er moeten nieuwe kabels getrokken worden door de fucking KPN! 3 weken zal wel gaan voelen als een jaar.![]()
jullie nog veel plezier, doeggg![]()
Ja, maar zover is Jaap nog niet. Die komt koud vanachter zijn schaakbord vandaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is daar geen schaken.
er komen daar menselijke gevoelens bij en die zooi op het schaakbord is dood.
Ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het even zat trouwens en ga over deze ongein ook geen 10 COSSEN vollullen.
Kom later wel weer eens kijken hier.
eerder een officieel "geen leven" recordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
Wel rellen dan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of ga je toch stiekum dat hok in, anders![]()
Ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaan zooooooo heeeeeerlijk relaxt de ontslagronde tegemoet. Dankzij schaker Jaap.
Ik tik 10 berichten per minuut dus dan zit je zo aan de 99 gemiddeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef RSie het volgende:
[..]
eerder een officieel "geen leven" record![]()
Dus inmiddels weet Scan waar je woontquote:
Huub moet alles altijd maar doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Wat zijn die 'gezellige' gesprekken toch een verschrikking om naar te luisteren.
We konden wel eens een saaie week tegemoet gaan.![]()
Huub is ook maar tam qua snode plannen, kom op, treiteren die Brian. Maak 'm gek met Amanda, die krijg je echt wel zover.
Ja bahquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ik het aller aller ergste vind is dat Nasty en die Rat zich sterker voelen
Om fokkers helemaal neurotisch te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Redactie, waarom is Jaap de nieuwe bewoner ?
ooit wel eens van een leven gehoord ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef havefun het volgende:
BEN Je deserate ofzoooo ...Stuur een brief naar Brainquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij 100 mag je met een fokker naar bed
Als huub dr uit ligt zal het daar wel gruwelijk saai worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet alles altijd maar doen.
Die andere zijn maar makke schapen.
die profiteren van huubje zijn streken.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
BEN Je deserate ofzoooo ...Stuur een brief naar Brain![]()
Geluktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Om fokkers helemaal neurotisch te maken.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
BEN Je desperate ofzoooo ...Stuur een brief naar Brain![]()
Desperate Housewives?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik doe zo mijn best maar heb het nooit voor elkaar gekregen.![]()
Dankzij BB. Me too, ik 'ken' jou al zes jaar, met je mooie vlechtjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Tong. OMG. Die heeft echt geen leven.![]()
![]()
Kom ik aan met mijn 4 postjes per dag. wel sinds 1999
Ik post pas 3 dagen hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
ooit wel eens van een leven gehoord ?
you never no!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of ga je toch stiekum dat hok in, anders![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil ook overleg zien!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dankzij BB. Me too, ik 'ken' jou al zes jaar, met je mooie vlechtjes.![]()
Nou kom op, groepjes vormen!! Maar volgens mij liggen ze binnen een uur op bed, zelfs Huub is moe.
Dus je vind het toch wel leuk hier?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik tik 10 berichten per minuut dus dan zit je zo aan de 99 gemiddeld
dat wordt een blowjob huub, of in het ergste geval even bukkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef agter het volgende:
Huub zijn lot in Erics handen.
Dat is het nu geworden.
Yep.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef farceman het volgende:
Weet iemand nu hoe het zit als er stemming voor Eris en Huub worden aangevraagd?
Volgens gaat dan degene door waar meeste mensen voor zijn toch?
zegu?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef agter het volgende:
On topic please...
Is wel lachen om te lezen wat de mening van andere mensen is over de Gouden kooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Dus je vind het toch wel leuk hier?![]()
Kan ik weer niet slapen tot volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef APK het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeën alsjeblieft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef RSie het volgende:
het enige dat ze nu nog missen is een islamiet,.. maar aangezien die TV ontvangen met de schotel en geen kijkcijferonderzoekkastjes hebben is dat een doelgroep die ze met rust kunnen laten!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Eric backup van Amanda krijgt, en zijn concurrent Huub eruit stemt.
Dat is pas echt tactisch spel.
Die is inmiddels al -tig keer geweest hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef anno-i-mus het volgende:
knip
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Bijna iedereen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef havefun het volgende:
[..]
Is wel lachen om te lezen wat de mening van andere mensen is over de Gouden kooi.
En iedereen denkt er dus hetzelfde over Huub en Sylvia zijn de goede en de rest de kwaden.
Japio mag Brian vanavond fistfucken en anaal pakkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef tipsch het volgende:
wat, de rat heeft jaap met 100 punten omgekocht? heeft brian verder nog beloftes moeten maken?
En een lesbo...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef RSie het volgende:
[..]
het enige dat ze nu nog missen is een islamiet,.. maar aangezien die TV ontvangen met de schotel en geen kijkcijferonderzoekkastjes hebben is dat een doelgroep die ze met rust kunnen laten!
Maar dan kan zover ik het kan bekijken er alleen een stemming voor Huub komen.quote:
zo wat ...... Het gevoel is er nog steeds bij mij als ik naar de streams kijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is inmiddels al -tig keer geweest hoor![]()
forums of foraquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Bijna iedereen.
Ik denk wel dat er meer medestanders voor BAN op de andere fora's zijn.
Voor het rellen met ericquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef agter het volgende:
[..]
En een lesbo...
Ik wil wel een lesbische vrouw in de kooi!
Lijkt me leuk !!
Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
En het zijn ook golfbeweginkjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Bijna iedereen.
Jaap heeft vast zijn lul in geen tien jaar meer gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio mag Brian vanavond fistfucken en anaal pakken
Wat heb je er als kijker aan wat iemand voor sexuele voorkeur heeft?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef agter het volgende:
[..]
En een lesbo...
Ik wil wel een lesbische vrouw in de kooi!
Lijkt me leuk !!
Wel even melden hoor !!!!quote:
Ik denk dat Brian daar niet eens zoveel moeite mee zou hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio mag Brian vanavond fistfucken en anaal pakken
Alsof Eric niet door heeft dat hij daarna de volgende zal zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
O ja. die heb ik nog op fok staan, die avatar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dankzij BB. Me too, ik 'ken' jou al zes jaar, met je mooie vlechtjes.![]()
Nou kom op, groepjes vormen!! Maar volgens mij liggen ze binnen een uur op bed, zelfs Huub is moe.
Amanda is niet te beroerd een handje te helpen, die doet alles voor Brianquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Jaap heeft vast zijn lul in geen tien jaar meer gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |