quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij mag niet stemmen schat. Dus Huub heeft niets aan hem.
Dat weet ik .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij kan zijn back-up niet zijn.
Jaap mag de rondes waarvoor hij immuniteit heeft .. de volgende 2 ... zelf ook niet stemmen.
Keurigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou zie je wel,. je kunt het best![]()
Heel jammer, ik dacht ook dat er meer achter zat...het valt me vies tegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoopte dat aanvankelijk ook, maar hij komt me té labiel over. Dat janken ook... dat is echt geen vanuit een masterplan opgevoerd toneelspel.
LOL.. natuurlijk niet. Dan heeft hij Sylvia weer. En die twee krijgt niemand eruit. Behalve op deze manier. Door Sylvia buitenspel te zetten dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric eruit, daarna heeft huub Jaap nodig
Dat werd bedoelt geloof ik
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Jm4nski het volgende:
voor wie hem eerder heeft gemist
zo denk ik over J.aap :<
inderdaadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
http://www.nevadamagazine.com/AndersonClipped.jpg
Ik vind Jaap zo op hem lijken
ik ben bang dat ik het niet anders kan zien dan zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Het is nu toch het einde voor Huub?
Eric wil Huub er wel uit hebben want hij weet dat dit een uitgesprken kans is!
En hij heeft dan nog dekking bij Sylvia want die staat dan helemaal alleen!
Dus Huub is eruit door deze dikke tering pad.
Alle zeekoeien lijken op elkaar, hij krijgt pas zijn eigen uiterlijk terug als hij op een normaal gewicht isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
Ja, inderdaag. Geweldig!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
Ook dat. Amanda had nog wel omgepraat kunnen worden om Natasia er uit te stemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
We vergeten ook dat Jaap er nu voor gezorgd heeft dat we een gouden kans mislopen om Brian of Natasia eruit te stemmen. Allemaal dankzij die idioot. Kan de man niet gewoon lekker WEG !! Ga lekker een ander programma verzieken ofzo.
Het lijkt me echt een wereldvreemd figuur die te lang binnen heeft gezeten. Hij had een mening over Brian en laat zich in één middag zo omlullen door de mooie praatjes van Brian. Dan zit er echt wel een steekje los.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoopte dat aanvankelijk ook, maar hij komt me té labiel over. Dat janken ook... dat is echt geen vanuit een masterplan opgevoerd toneelspel.
Waarmee duidelijk wordt dat Jaap zich gewoon echt niet realiseerde dat hij geen backup kan zijn deze ronde toen hij heel stoer zei: "Huub ik wil jouw backup zijn, dan gaat Eric er deze ronde uit". Of hij had Sylvia voor het gemak ook al uit het huis 'geschaakt', met zijn beperkte denkvermogen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Klopt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ben weg...
Ze hebben net ook al een pact gesloten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Huub Eric eruit gaat stemmen.
Hij heeft dit ook al aangegeven bij de vorige stemronde.
We zijn het samen weer helemaal eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
We vergeten ook dat Jaap er nu voor gezorgd heeft dat we een gouden kans mislopen om Brian of Natasia eruit te stemmen. Allemaal dankzij die idioot. Kan de man niet gewoon lekker WEG !! Ga lekker een ander programma verzieken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |