Hij mag niet stemmen schat. Dus Huub heeft niets aan hem.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Denk erover na: Het is toch een heel slimme zet van hem...
Zoals het spel nu gaat (wat morgen komt kun je niet weten), is dit de meest slimme optie voor hem...met de beste resultaten.
Hij wil langer dan 2 weken in de kooi zitten.
Hij wil Huub als backup. Hij zorgt er nu dus voor dat Huub HEM nodig heeft.
Eric eruit, daarna heeft huub Jaap nodigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij mag niet stemmen schat. Dus Huub heeft niets aan hem.
Hoezo? Volgende stap is Natasia en dat is in het belang van Huub. Volgende Brian misschien als Jaap hem wil laten gaan voor het sporten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
maar dan heeft Huub hem niet meer nodig daar jaap zelf dan weg gestemd kan worden.
Ik hoopte dat aanvankelijk ook, maar hij komt me té labiel over. Dat janken ook... dat is echt geen vanuit een masterplan opgevoerd toneelspel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... please
dat ziet toch iedereen doorheen...
p.s. de Redactie is OOk niet achterlijk ook als menigeen dat beweerd..![]()
op het moment dat ze dat zeiden in de woonkamer, leek jaap ook even verbaasd te kijken "oh fuck..."quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
JAap heeft twee immuniteitsrondes, dus die ballon gaat niet opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric eruit, daarna heeft huub Jaap nodig
Dat werd bedoelt geloof ik
Sylvia is er toch ook nog? Die is maar voor 1 ronde uitgeschakeld volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je al?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
waar is iedereen? slimmer dan ik ben blijkbaar.
OK Ik ga lezen. tot morgen.
dat zag ik ook! hij is echt dom, dat ie daar niet overna heeft gedachtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
op het moment dat ze dat zeiden in de woonkamer, leek jaap ook even verbaasd te kijken "oh fuck..."
maar misschien ligt het aan mij en zag ik dat er alleen in
Ik geloof echt niet dat Huub Eric eruit gaat stemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad, dit gekeuvel is waardeloos.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
domme streamer meldt zichquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef itsme het volgende:
dat janken ja, dat maakte hem al wat minder sterk. Na 1 dag al.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoopte dat aanvankelijk ook, maar hij komt me té labiel over. Dat janken ook... dat is echt geen vanuit een masterplan opgevoerd toneelspel.
Nou zie je wel,. je kunt het bestquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god!
Jaapie Jaapie Jaapie
Na Amanda hebben ze nu Jaapie het huis ingegooit. We hadden het kunnen zien aankomen "Ik wil vriendschap met Natasia" die vrouw die haar kinderen vast nog weleens de nek omdraait als ze het ooit durven te wagen haar te vragen naar huis te komen.
Ik heb een waarschuwing gekregen vanwege mijn schelden dus laat ik het netjes omschrijven.
Amanda is een prositutee bij wie menig soa vastgesteldkan worden die zij van haar diverse clienten heeft kunnen ontvangen tijdens geslachtsgemeenschap, tijdens de gemeenschap is er waarschijnlijk door een te grote penis een gat gevreeen in haar kleine hersenschedel waarbij de hersenen naar buiten sijpelen. Ik vind haar een onfatsoenlijke vrouw, die gebruikt word door een manager (lees loverboy)
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Xenia het volgende:
[..]
Sylvia is er toch ook nog? Die is maar voor 1 ronde uitgeschakeld volgens mij.
of huub eruit en daarna..... o nee, kan niet meerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
#500 is echt zeer recent geloof ik. Gaat snel de laatste tijd..sinds huub zijn comeback.quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ga morgen nog een keer het filmpje kijken nu.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
op het moment dat ze dat zeiden in de woonkamer, leek jaap ook even verbaasd te kijken "oh fuck..."
maar misschien ligt het aan mij en zag ik dat er alleen in
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat weet ik .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij kan zijn back-up niet zijn.
Jaap mag de rondes waarvoor hij immuniteit heeft .. de volgende 2 ... zelf ook niet stemmen.
Keurigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou zie je wel,. je kunt het best![]()
Heel jammer, ik dacht ook dat er meer achter zat...het valt me vies tegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoopte dat aanvankelijk ook, maar hij komt me té labiel over. Dat janken ook... dat is echt geen vanuit een masterplan opgevoerd toneelspel.
LOL.. natuurlijk niet. Dan heeft hij Sylvia weer. En die twee krijgt niemand eruit. Behalve op deze manier. Door Sylvia buitenspel te zetten dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Jm4nski het volgende:
voor wie hem eerder heeft gemist
zo denk ik over J.aap :<
inderdaadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
http://www.nevadamagazine.com/AndersonClipped.jpg
Ik vind Jaap zo op hem lijken
ik ben bang dat ik het niet anders kan zien dan zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Het is nu toch het einde voor Huub?
Eric wil Huub er wel uit hebben want hij weet dat dit een uitgesprken kans is!
En hij heeft dan nog dekking bij Sylvia want die staat dan helemaal alleen!
Dus Huub is eruit door deze dikke tering pad.
Alle zeekoeien lijken op elkaar, hij krijgt pas zijn eigen uiterlijk terug als hij op een normaal gewicht isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
Ja, inderdaag. Geweldig!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
Ook dat. Amanda had nog wel omgepraat kunnen worden om Natasia er uit te stemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
We vergeten ook dat Jaap er nu voor gezorgd heeft dat we een gouden kans mislopen om Brian of Natasia eruit te stemmen. Allemaal dankzij die idioot. Kan de man niet gewoon lekker WEG !! Ga lekker een ander programma verzieken ofzo.
Het lijkt me echt een wereldvreemd figuur die te lang binnen heeft gezeten. Hij had een mening over Brian en laat zich in één middag zo omlullen door de mooie praatjes van Brian. Dan zit er echt wel een steekje los.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee duidelijk wordt dat Jaap zich gewoon echt niet realiseerde dat hij geen backup kan zijn deze ronde toen hij heel stoer zei: "Huub ik wil jouw backup zijn, dan gaat Eric er deze ronde uit". Of hij had Sylvia voor het gemak ook al uit het huis 'geschaakt', met zijn beperkte denkvermogen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
Klopt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ben weg...
Ze hebben net ook al een pact gesloten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat Huub Eric eruit gaat stemmen.
Hij heeft dit ook al aangegeven bij de vorige stemronde.
We zijn het samen weer helemaal eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
We vergeten ook dat Jaap er nu voor gezorgd heeft dat we een gouden kans mislopen om Brian of Natasia eruit te stemmen. Allemaal dankzij die idioot. Kan de man niet gewoon lekker WEG !! Ga lekker een ander programma verzieken ofzo.
Gisteravond na de eerste uitval van Jaap naar Huub werd er al heel veel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een wereldvreemd figuur die te lang binnen heeft gezeten. Hij had een mening over Brian en laat zich in één middag zo omlullen door de mooie praatjes van Brian. Dan zit er echt wel een steekje los.
Ja, dat wil ik nu ook wel weten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was de uitslag van de bloedtest?
Ja zit er heel erg in dat dit het scenario wordtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het niet anders kan zien dan zo
en hier nog een.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zijn het samen weer helemaal eens.
word knap eng.![]()
J.v.d. Wal was een dammerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Villalux het volgende:
Eerlijke antiliaan, Goede Moeder, net meisje, en een schaker a la J.v.d.Wall (geflipt)
welterusten allemaal ik ga nu even heb weer zat gezien!!!!
daar wordt waarschijnlijk nooit meer over gesprokenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was de uitslag van de bloedtest?
Nee want hij weet ook dat Jaap nog een keer iemand mag aanwijzen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
Het is nu trouwens toch het einde voor Huub?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Het is nu toch het einde voor Huub?
Een pact stelt daar geen moer voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben net ook al een pact gesloten.
Nee hij heeft een pact met Sylvia en Huub. Als Eric dit doet is hij de volgende die eruit ligt.. Eric weet dat Huub immens populair is...en Eric weet ook dat het publiek hem dat niet vergeeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
Het is nu trouwens toch het einde voor Huub?
een pacht daarentegen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een pact stelt daar geen moer voor
Volgens mij heeft-ie zich als jongetje ook laten "omlullen door aardige meneren", en is-ie dat trauma weg gaan vreten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een wereldvreemd figuur die te lang binnen heeft gezeten. Hij had een mening over Brian en laat zich in één middag zo omlullen door de mooie praatjes van Brian. Dan zit er echt wel een steekje los.
Volgens mij mocht Jaap alleen de eerste keer immuniteit weggeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee want hij weet ook dat Jaap nog een keer iemand mag aanwijzen.
Dan kiest hij bv weer sylvia en dan is Eric de lul.
Die is er morgen pas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:12 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
daar wordt waarschijnlijk nooit meer over gesproken
Precies. die BANners kunnen weer op hun lauweren rusten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef de_kolonel het volgende:
Het punt is dat de inspanning weer uit het Huub-kamp moet komen. Dat betekend dus dat Brian, Amoebe en Winny Mandela weer eens lekker met hun reet in het bubbelbad kunnen gaan liggen zonder ook maar iets te hoeven doen. Wat dat aangaat is DGK wel een afspiegeling van de maatschappij.
Alleen de haarlijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef Kinga het volgende:
die haarlijn van brian is vreemd
Volgens mij mocht hij wel stemmen maar degene die hij immuniteit gaf nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Waarom zegt bolle Jaap bij het uitbrengen van z'n stem dat hij Huub's backup zal zijn? Heeft hij dan wel een stem?
Ja maar dan ligt zij er ook uit natuurlijk want Eric is dan haar enige back up , aangezien die dikke pad naar Brian en Natatsia toe trekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]... als Eric Huub eruit stemt is hij echt meteen Sylvia als backup kwijt natuurlijk.
Dat denk ik niet, want dan is Sylvia ook ten dode opgeschreven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]... als Eric Huub eruit stemt is hij echt meteen Sylvia als backup kwijt natuurlijk.
ja maar syl staat dan alleenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit er nu even in voor de spanning. Het verhaal 'Gaat Huub er wel of niet uit' was natuurlijk al gepland door de redactie. Ze oefenen wel wat druk uit op Eric dat hij Huub er idd niet uitstemt, maar hebben intussen wel de spanning van de kijkers/streamers te pakken. Over 2 weken is Jaap overbodig materiaal en zal er dan zo snel mogelijk uitvliegen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef havefun het volgende:
Mensen we kunnen nu toch wel de conclusie nemen dat Die vetklep erin gezet is om een soort make over achtige verhaallijn te kunnen genereren in de tv show. Jaap is voor de streamers een klootzak maar voor de tv klanten waarschijnlijk leuk om na te kijken. Die denken tering die gast is vet kijk dan man die reet.
Ben ik de enige dan die denkt dat dit voorzien was door de redactie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want dan is Sylvia ook ten dode opgeschreven.
Wat je al zei: dit was DE kans om van stuk vuil & gore heks af te komen, maar die achterlijke vetklep heeft het verpest.![]()
Ik denk echt dat dat Sylvia een zorg zal zijn. Ze gaat vast Eric niet helpen als hij zojuist Huub naar huis heeft gestuurd. Dat kan ik me bij iedereen voorstellen, maar niet bij Sylvia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want dan is Sylvia ook ten dode opgeschreven.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef de_kolonel het volgende:
Het punt is dat de inspanning weer uit het Huub-kamp moet komen. Dat betekend dus dat Brian, Amoebe en Winny Mandela weer eens lekker met hun reet in het bubbelbad kunnen gaan liggen zonder ook maar iets te hoeven doen. Wat dat aangaat is DGK wel een afspiegeling van de maatschappij.
Ze wisten bij de screening al dat jaap natasia wel mocht en zij het zelfde doel hadden dunkt me.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zit er nu even in voor de spanning. Het verhaal 'Gaat Huub er wel of niet uit' was natuurlijk al gepland door de redactie. Ze oefenen wel wat druk uit op Eric dat hij Huub er idd niet uitstemt, maar hebben intussen wel de spanning van de kijkers/streamers te pakken. Over 2 weken is Jaap overbodig materiaal en zal er dan zo snel mogelijk uitvliegen.
Sorry????????????????? Ik hoor sinds zondag dat de uitslag vandaag binnen zou komen, de woorden van Huub.quote:
2 X niet, maar daarna wel. En daar gokt hij op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Waarom zegt bolle Jaap bij het uitbrengen van z'n stem dat hij Huub's backup zal zijn? Heeft hij dan wel een stem?
Redactie, waarom is Jaap de nieuwe bewoner ?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Als ik Jaapie hoor praten, hoor je in zijn stem gewoon zijn vetkwabbe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |