quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen doen (huilend)
Maar ik hou wel van je hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
terwijl ik het typte twijfelde ik al aan mijzelf.
![]()
Welke van de 3, de brulaap, de Antiliaanse aap of King Kongquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef de_kolonel het volgende:
Het vervelendste vind ik nog dat we voorlopig nog met die schreeuw-aap opgescheept.........
Dat noem ik een scherpe kwaliteitspostquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Welke van de 3, de brulaap, de Antiliaanse aap of King Kong![]()
Even de druk weg drinken...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap plant een wilde avond?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:35 schreef agter het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post over het in de kooi sturen van een Islamiet. Toen dacht ik: waarom geen lesbische vrouw?
Ik heb Brians sexuele voorkeur inmiddels ook wel gezien. En Amanda maakt haar gezicht schoon terwijl ze gelikt wordt.
Dus waarom niet 2 vrouwen samen?
Het kan ook mooi zijn!
Ja, hij zit nog niet op zijn dagelijkse 6000 calorieenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap gaat zuipen
Ja, ik blijf nog even kijken...kinderen en dronkenlappen vertellen de waarheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap gaat zuipen
Wat een ouwelullendrankje voor zo'n jonge gast?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
He, Jaap is op een jenever dieet
Nee ik wil mn citroen jenever *stampvoetend*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
He, Jaap is op een jenever dieet
De enige echte aap......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Welke van de 3, de brulaap, de Antiliaanse aap of King Kong![]()
Kan inderdaad leuk wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef agter het volgende:
Ja, ik blijf nog even kijken...kinderen en dronkenlappen vertellen de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |