quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
En verder in die andere: [COS #597] Gekonkel en Gekronkel
Slotje voor deze.
En dat dan binnen een dag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef waldorfsalad het volgende:
Nou, als Jaap denkt in percepties, dan is zijn perceptie behoorlijk verneukt.
Ja zo mooi zijn denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat hij gewoon het rondje afmaakt en dan zegt: Natasja immuniteit.
Maar het klinkt echt shit.
Wat een toeval!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef agter het volgende:
DGK_Redactie is ook weer aanwezig sinds 30 seconden.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef agter het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
"Stem Eric weg. Aan jou de keus"
Forget it, buddy, over 6 weken ben jij weg
ja die vinden dit prachtig.quote:
Nee niet slecht maar het betoog wat hij hield tegen Natasiaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef Tessa_77 het volgende:
ik denk dat dit niet eens zo verkeerd is wat die doet...
Ik heb het al zeker 5 keer gepost: er komt vast nog wel een nieuwe bewoner, en die kan een pact met Jaap sluiten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
nou nou nou nouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Dogga het volgende:
WAT EEN KLOOTZAK
iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee niet slecht maar het betoog wat hij hield tegen Natasia![]()
![]()
![]()
vertrouwen winnen.... je ziet hoe ze erbij glundert. Hij kan nu weinig verkeerd doen bij haar, de komende tijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee niet slecht maar het betoog wat hij hield tegen Natasia![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef agter het volgende:
Vraag me echt af wat ze daar de hele dag doen behalve wat blablabla met de bewonersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
ja die vinden dit prachtig.
Volgens mij kicken ze op onze boosheid. vandaar al die nieuwe pro natasia en brian figuren.
Wat nou dank je wel jaap. Lul. net alsof Sylvia dom is.![]()
Ze kunnen nog wel een aanvragenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef PirE het volgende:
Volgende stemronde gaat toch gewoon weer over Natasia? Die staat nog steeds.
For sure.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef avonne het volgende:
Wat is het voordeel voor huub om Eric er uit te stemmen dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef Taurus het volgende:
Ja lekker klote. Nu ligt door die lullo straks Huub er uit, ik hoop nu heel erg op 'n pact tussen Eric en Huub.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef waldorfsalad het volgende:
Jaap is in mijn ogen al afgevallen.
Kut rotterdammerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef waldorfsalad het volgende:
Jaap is in mijn ogen al afgevallen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef F04 het volgende:
Jaap zijn big complot is in werking ism Brian cq opdracht van De Febo
Amanda vind zijn keuze mooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is een zacht eitje.. dat blijkt weer. Gelukkig spreekt Huub zich wél gewoon uit.
Hij moet gewoon ter plekke de oorlog met Eric verklaren en een pact sluiten met Eric. Zo simpel is het.
Newsflash !!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat moet Natasia zich nu sterk en onaantastbaar voelen.
Same here alleen was het eerstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben in 4 seconden van:
Jaap![]()
naar:
Jaap![]()
![]()
![]()
Gegaan, en mijn streams zuigen ook nog eensch...
Zowel Eric als Huub lopen heel veel risico, dus die moeten samen een pact sluiten. Heel makkelijk. Dan gaat er dus niemand uit en daarna keihard terug slaan. In ieder geval labiele Jaap eruit flikkeren zo snel als het kan. Huub moet Natasia laten vallen. Hij heeft een nieuwe vijand: Jaap!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Einde Huub???
Dit is een hele lepe beslissing. Toch in opdracht?
doei hij is in 16 uur 2x van mening verandert met al zijn voorkennis!.....doei!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Strategisch gezien heeft hij een supergoede keuze gemaakt...
Hij valt in dit verhaal namelijk alleen maar Eric af en bij iedere andere keuze zou hij een kant hebben gekozen...nu dus niet want hij heeft backup aan Hupert beloofd
Niks, maar Eric heeft nu de kans om Huub er uit te stemmen, dan ligt Huub er dus uit. Dus als Huub nu openlijk gaat zeggen dat hij wel Eric er uit wil stemmen (want dat wil de rest óók wel) maakt hij daar geen vriendjes mee met Eric, die dan dus hem er uit wil stemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is het voordeel voor huub om Eric er uit te stemmen dan?
amanda heeft net nog gezegd dat ze eric niet graag eruit wilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef CartWOman het volgende:
Huub gaat Eric er niet uitstemmen, en andersom ook niet.
Zolang ie Brian niet hoeft te pleasen in bed heeft ie ze redelijk snel verdient.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef raggende_annie het volgende:
niet voor wat hoort wat maar die 100cp steekt ie mooi in z'n zak
Precies. zijn vrienden zijn helemaal gek op huub. Hij keek het programma.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef elrosa het volgende:
Ik dacht dat hij zijn huiswerk had gedaan??? dan wist hij ook wel hoe Brian en
nastyas gehaat zijn, dus jonge jij nu ook opzouten, dikzak.
Juist. Hier hoop ik dus op, en dat kan nog, want Eric en Huub gaan leuk met elkaar om en hebben veel met elkaar besproken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zowel Eric als Huub lopen heel veel risico, dus die moeten samen een pact sluiten. Heel makkelijk. Dan gaat er dus niemand uit en daarna keihard terug slaan. In ieder geval labiele Jaap eruit flikkeren zo snel als het kan. Huub moet Natasia laten vallen. Hij heeft een nieuwe vijand: Jaap!
Ik zou even wakker blijven als ik jou was dan zou je kunnen inzien dat zijn beslissing allang in kannen en kruiken was waarschijnlijk al voordat hij die villa in gingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
doei hij is in 16 uur 2x van mening verandert met al zijn voorkennis!.....doei!!!!!!!!!![]()
Ik hoop t zooquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:16 schreef CartWOman het volgende:
Huub gaat Eric er niet uitstemmen, en andersom ook niet.
Die twee hebben óok een pact, dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda heeft net nog gezegd dat ze eric niet graag eruit wil
Die hebben toch al een pact?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist. Hier hoop ik dus op, en dat kan nog, want Eric en Huub gaan leuk met elkaar om en hebben veel met elkaar besproken.
Maar hij kwam die eerste avond zo chill over!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mocht hem vanaf het begin al niet.
Hij staat bij mij nu in het rijtje Natasia en Brian.
Ik ha goeie hoop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Bolle Japie ga thuis maar afvallen.
Ik spendeer geen woord meer aan jouw.
Kwestie van tijd voordat dat boven water komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
Jaap noemt de 100cp niet.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had goeie hoop.
Maar tis een HOOP en geen goeie![]()
amdna is zo om. daar heb je niets aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die twee hebben óok een pact, dus ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian: "het is wel praten" hé Amanda!![]()
nee hoor. ze mogen allemaal een stemming aanvragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef havefun het volgende:
Maar wie bepaald nu voor wie er een stemmingsronde aangevraagd wordt?
Als Huub Eric eruit wil kan hij wel een stemmingsronde voor eric aanvragen, maar hetzelfde zal Brian waarschijnlijk voor Huub ook doen.
Dus gaat het dan om wie er het eerst bij is ofzo???
Dat werd gezegd tussen de baldibla door...Sylviaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Katewalker het volgende:
Bla bla bla bla maar wie heeft nu immuniteit?
braaajen heeft wel mooi voor die 100cp de verdediging van de sterkste speler en dus zijn grootste concurrent aan het wankelen gebrachtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zolang ie Brian niet hoeft te pleasen in bed heeft ie ze redelijk snel verdient.
Volgens mij meeste stemmen gelden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef havefun het volgende:
Als Huub Eric eruit wil kan hij wel een stemmingsronde voor eric aanvragen, maar hetzelfde zal Brian waarschijnlijk voor Huub ook doen.
Dus gaat het dan om wie er het eerst bij is ofzo???
over eerlijkheid gesproken, want dat schijnt Jaap hoog in z'n vaandel te hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
Jaap noemt de 100cp niet.
Maar hoe bepalen ze dat dan? Dan wordt het toch vechten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:21 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. ze mogen allemaal een stemming aanvragen.
Aan de tafel wordt dan bepaald voor wie het gaat.
Heel erg Mutequote:
Als er meerdere worden aangevraagd wordt er eerst gestemd (meerderheid van stemmen) over wie het zal gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef havefun het volgende:
Dus gaat het dan om wie er het eerst bij is ofzo?
dan volgt Sylvia en Jaap. Daarna Amanda omdat ze leeg geschud is en hebben we moedige nieuwe mensen gekregen? Dan gebruiken we die als perssinasappelen. De lege schillen mikken we weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef PirE het volgende:
Overigens. Dit is voor toch 2 ronden. Dus het kan net zo goed exit Huub en exit Eric zijn als ze het dom spelen. 1e stemming. Eric naait Huub. 2e stemming Natasia, Brian en Amanda trappen Eric eruit. Eric en Huub moeten elkaar gewoon backen en dan na 6 weken die dikke pad eruit trappen.
Kan niet, blaasontsteking.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:21 schreef itsme het volgende:
[..]
amdna is zo om. daar heb je niets aan.
Een wippie met nobrain en ze doet wat hij wil.![]()
Ja dat moet ik hem nageven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:21 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
braaajen heeft wel mooi voor die 100cp de verdediging van de sterkste speler en dus zijn grootste concurrent aan het wankelen gebracht
volgens mij met een meerderheid van de stemmenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:22 schreef havefun het volgende:
[..]
Maar hoe bepalen ze dat dan? Dan wordt het toch vechten.
was het maar waar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef waldorfsalad het volgende:
Wat nu mooi zou zijn, Plasmaboy op het scherm.
'Beste millionairs. Graag even jullie aandacht voor het volgende. We hebben de uitslag van Huub's bloedtest grondig geanalyseerd en op basis daarvan kunnen we niet anders dan concluderen dat er verdovende middelen in zijn drankje zijn gedaan. We hebben de beelden uitvoerig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat Brian de schuldige is. Brian, jij moet daarom de villa binnen 1 uur verlaten'
Oke bedanktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Als er meerdere worden aangevraagd wordt er eerst gestemd (meerderheid van stemmen) over wie het zal gaan.
Als Eric Huub er uit wil gebeurt dat dus, want iedereen zal daar voor stemmen.
Wat een keurig scheldwoord.quote:
Slecht plan ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef Darklight het volgende:
Als ze nou gewoon die Eric wegstemmen
Instabiel wrakquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef schatje het volgende:
Hij gaat zo janken. Let maar op.
En een pussyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian heeft zichzelf nodig
i second thatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef Meiisjeeh het volgende:
wat een m o n g o o l !
Dat geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is zo... Mooie woorden... En het kwam ook wel redelijk gemeend over. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij (Jaap) iedereen hier mag'
Huubje, kleine koning...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is zo... Mooie woorden... En het kwam ook wel redelijk gemeend over. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij (Jaap) iedereen hier mag'
En niet alleen Huub, ik ook, geweldig gewoon uit haar mond.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
Huub vertrouwt het niet.
natasia je kent hem net 1 dag
N: wij geloven in de goedheid van de mens
Huub ligt in een deuk
dacht dat alleen japio 2 keer immuniteit had. deze is gewoon voor één stemmingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
dan volgt Sylvia en Jaap. Daarna Amanda omdat ze leeg geschud is en hebben we moedige nieuwe mensen gekregen? Dan gebruiken we die als perssinasappelen. De lege schillen mikken we weg.
En als die leuke jaap er ook nog bij komt is het geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik stap over naar het team Brian, Natasia en Amanda....wat een leuke mensen.
ja walgelijk hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef Taurus het volgende:
Huub heeft gewoon gelijk natuurlijk maar dit is de kans om voor de rest te roepen dat 'Jaapje alleen maar voor z'n gezondheid en 's níet voor de centjes enzo er in zit'
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
O.K. Heb em heb hem bo de twijfel gegeven NU OVER !!!
De Gouden Sportschool... ik zie het helemaal zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als die leuke jaap er ook nog bij komt is het geweldig![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef PapiSanchez het volgende:
DGK_Redactie: Ik stel me beschikbaar als kandidaat om het huis in te gaan, ben BAN nu zo zat..
Samen met Huub terroriseer ik dat groepje, die krijgen geen oog meer dicht!
Dus mocht je op zoek zijn, stuur me een email!
nee ze willen evenwicht houden. Liefst een beetje meer voor N en Bquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef PapiSanchez het volgende:
DGK_Redactie: Ik stel me beschikbaar als kandidaat om het huis in te gaan, ben BAN nu zo zat..
sylviaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
wie heeft er ienemienemute gekregen?
go Huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef CartWOman het volgende:
Huub gaat gigantisch clashen met Jaap, die stinkt hier niet in.![]()
Wat een zielig mannetje die Jaap, die breekt héel snel, liefst door Huub en dan stapt 'ie op.
Mijn steun heb je...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef PapiSanchez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |