En een pussyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian heeft zichzelf nodig
i second thatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef Meiisjeeh het volgende:
wat een m o n g o o l !
Dat geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is zo... Mooie woorden... En het kwam ook wel redelijk gemeend over. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij (Jaap) iedereen hier mag'
Huubje, kleine koning...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:25 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is zo... Mooie woorden... En het kwam ook wel redelijk gemeend over. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij (Jaap) iedereen hier mag'
En niet alleen Huub, ik ook, geweldig gewoon uit haar mond.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
Huub vertrouwt het niet.
natasia je kent hem net 1 dag
N: wij geloven in de goedheid van de mens
Huub ligt in een deuk
dacht dat alleen japio 2 keer immuniteit had. deze is gewoon voor één stemmingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
dan volgt Sylvia en Jaap. Daarna Amanda omdat ze leeg geschud is en hebben we moedige nieuwe mensen gekregen? Dan gebruiken we die als perssinasappelen. De lege schillen mikken we weg.
En als die leuke jaap er ook nog bij komt is het geweldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik stap over naar het team Brian, Natasia en Amanda....wat een leuke mensen.
ja walgelijk hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef Taurus het volgende:
Huub heeft gewoon gelijk natuurlijk maar dit is de kans om voor de rest te roepen dat 'Jaapje alleen maar voor z'n gezondheid en 's níet voor de centjes enzo er in zit'
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
O.K. Heb em heb hem bo de twijfel gegeven NU OVER !!!
De Gouden Sportschool... ik zie het helemaal zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als die leuke jaap er ook nog bij komt is het geweldig![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef PapiSanchez het volgende:
DGK_Redactie: Ik stel me beschikbaar als kandidaat om het huis in te gaan, ben BAN nu zo zat..
Samen met Huub terroriseer ik dat groepje, die krijgen geen oog meer dicht!
Dus mocht je op zoek zijn, stuur me een email!
nee ze willen evenwicht houden. Liefst een beetje meer voor N en Bquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef PapiSanchez het volgende:
DGK_Redactie: Ik stel me beschikbaar als kandidaat om het huis in te gaan, ben BAN nu zo zat..
sylviaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
wie heeft er ienemienemute gekregen?
go Huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef CartWOman het volgende:
Huub gaat gigantisch clashen met Jaap, die stinkt hier niet in.![]()
Wat een zielig mannetje die Jaap, die breekt héel snel, liefst door Huub en dan stapt 'ie op.
Mijn steun heb je...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:28 schreef PapiSanchez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |