Ah, ik ben gelukkig niet de enige bij wie het op viel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef Sirolf het volgende:
Rhanna, jij bent wel een heel erge Guis-groupie, toch?
klopt, dit zuigtquote:
jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:49 schreef Againzender het volgende:
"Mijd de schoenenwinkels!" roepen, en dan blijk je een regiomanager van Scapino aan de telefoon te hebben
1. Ik ben geen groupie. Ik ben niet goedkoop/makkelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, ik ben gelukkig niet de enige bij wie het op viel.
En vandaar ook dat ik haar 14 schat
Het lijkt me maar een glad mannetje overigens
Ik zeg niet dat je dat bent, vond het alleen wel zo overkomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:13 schreef Rhanna het volgende:
[..]
1. Ik ben geen groupie. Ik ben niet goedkoop/makkelijk.
Dat zal het zijnquote:5. Misschien jaloers dat jij geen fans hebt?
Nu weer..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:45 schreef B.A.Trix het volgende:
* B.A.Trix zet geluid een stuk harder!![]()
![]()
Let's put it all aside.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat bent, vond het alleen wel zo overkomen
[..]
Dat zal het zijn
Maar goed, statement gemaakt, time to move on
deze mix heb ik gezien toen ze die voor het eerst in het Gelrdome deden..quote:
Vind ik zo eens in het jaar wel een mooi nummer..quote:
zo'n zaadnummer ditquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind ik zo eens in het jaar wel een mooi nummer..![]()
Welke?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef Againzender het volgende:
Maar weer eens een requestje gedaan. Goed voor een gedeeltelijk Pet Shop Boys alarm
Ik had Electronic met Disappointed aangevraagd. Zal Gerard dan wel weer op KX Radio draaien straksquote:
Ah, zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had Electronic met Disappointed aangevraagd. Zal Gerard dan wel weer op KX Radio draaien straks
Krijg het idee dat als hij bezig is met de pluggers z'n producer er een plaat uitpikt waarvan hij weet dat Gerard het goed vindt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
GERARD! Je maakt me blij! Your Woman! Man wat een heerlijke plaat, ben zelf ook al 2x in de uitzending geweest bij #fm met deze plaat!
Ja, het was een subtielequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, zo
Ik had het woord 'gedeeltelijk' niet gelezen
Zelden zo blij geweest met een STER blok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |