quote:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
Hoi, heb je stompjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef bleiblei het volgende:
Hoi!
ho maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eentje maar![]()
Maar da's meer een stoemp
Doekjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie winden er anders ook nooit doekjes om
vastbindsexquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Doekjes?
Wij gebruiken geen doekjes tijdens de sex![]()
Ook niet erna?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Doekjes?
Wij gebruiken geen doekjes tijdens de sex![]()
Precies, daar ga je toch geen doekjes voor gebruiken, amateurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar zijn weer andere hulpmiddelen voor![]()
Kijk jij begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, daar ga je toch geen doekjes voor gebruiken, amateur
Uitgeharde handdoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal![]()
Handboeien is zo clichéquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, daar ga je toch geen doekjes voor gebruiken, amateur
Whehehe de brutaliteitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef ArTiC het volgende:
blik op de weg....gastje op een schakelbrommer aangehouden omdat ie 110 reed, krijgt een bekeuring en vraagt dan: "Mag ik met een wheelie wegrijden?"
Agent: "Doe maar knul"
Gastje geeft gas en rijd met een dikke wheelie weg draait achterom en zwaait ff
Aw om jouw tere polsjes en enkeltjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stalen kettingen met karabijnhaken
Heeft mijn ex gehoudenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef gr8w8 het volgende:
Seksspelletjes.Iemand partnerlink kopen? Wat een ruk-spel. Nouja, eigenlijk niet he.
Ze konder er wel mee lachen in ieder gevalquote:
Tere polsjes? ik?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aw om jouw tere polsjes en enkeltjes![]()
Nah da's toch wel sportief danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze konder er wel mee lachen in ieder geval![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk al...wat heeft Juup veel haar
ikquote:
Leedvermaakquote:
Precies, heerlijke kansloze pulp tvquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leedvermaak
Net als al die waardeloze programma's waar mensen in huilen zoals vermist en all you need is love
Ik wil me ook wel eens een mooie jongen voelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leedvermaak
Net als al die waardeloze programma's waar mensen in huilen zoals vermist en all you need is love
Waar anders?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef amaranta het volgende:
sbs zes?
Dat is Maureen du Toit! van Hart van Nederland!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:30 schreef ArTiC het volgende:
jezus..die presentratrice ziet er ook erg uit zeg
Maakt niet uit want dat ziet-ie zelf toch niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:32 schreef amaranta het volgende:
passie voor roze bloezen
Dat jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef ArTiC het volgende:
Hoe weet je nou dat het een leuke vrouw is want je kan haar niet zien?
Je moet wat sneller typen met je stompjesquote:
*proest*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
"hoe weet je nou of ze een leuke vrouw is? Je kan 'r niet zien!"
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef ArTiC het volgende:
Hoe weet je nou dat het een leuke vrouw is want je kan haar niet zien?
de hypocrietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
hij wil zelf wel een perfecte vriendin zonder handicap![]()
Is bij jullie toch ook zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
hij wil zelf wel een perfecte vriendin zonder handicap![]()
Het is meer daNpy's lengtequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef amaranta het volgende:
die vind ik wel wat voor reality
Daarom!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
Eigenlijk is dit te erg voor woorden. Arme mensen.
waarom is haar rug vastgezet toen ze 11 was?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef amaranta het volgende:
hoe komt het dat je zo klein bent?
ja mijn moeder deed me in de droger
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef amaranta het volgende:
hoe komt het dat je zo klein bent?
ja mijn moeder deed me in de droger
Iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom!
Ze willen dit verkopen als integere datingshow, maar iedereen gaat toch aapjes kijken
preciesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom!
Ze willen dit verkopen als integere datingshow, maar iedereen gaat toch aapjes kijken
Omdat ze anders nog krommer zou groeien zegt zequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom is haar rug vastgezet toen ze 11 was?
Dat vertellen ze niet?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef r8ality het volgende:
Jezus. Eerst mij noemen voor een programma wat ik niet kan zien, en dan ook nog 6 posts per minuut erdoorheen gaan rammen.
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Omdat zij anders uit elkaar zou vallenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom is haar rug vastgezet toen ze 11 was?
Dat vertellen ze niet?
thnxquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ze anders nog krommer zou groeien zegt ze
Maureen is een domme doos.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ik stel weleens stomme vragen, maar moreen spant echt de kroon..
Omdat ze wel een perfecte partner willenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom koppelen ze de kandidaten niet gewoon onderling?
dankjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Maureen is een domme doos.
Jij bent ontzettend grappig, Juup en ik liggen onder tafel van het lachen om jouw commentaar![]()
![]()
Die heb ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ze wel een perfecte partner willen
Ohja, stom van mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zijn al net zo hypocriet als de gezonde nederlandersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik lig op de bank hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Maureen is een domme doos.
Jij bent ontzettend grappig, Juup en ik liggen onder tafel van het lachen om jouw commentaar![]()
![]()
Als ze met jou in Breugel wil wonen moet ze wel heel perfect zijnquote:
die heeft, of een verlaagd aanrecht, of overal een trapjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
een relatie met zo'n vrouwke lijkt me ook lastig trouwens, die kan nooit koken omdat ze niet bij het aanrecht kan
Daar hebben ze aangepaste keukens voor mevrouw.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
een relatie met zo'n vrouwke lijkt me ook lastig trouwens, die kan nooit koken omdat ze niet bij het aanrecht kan
Jamaar, dan moet je zelf je ei bakken op je knieeënquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar hebben ze aangepaste keukens voor mevrouw.
Daar gaat mijn rug...kan ik over een jaar ook in zo'n programmaquote:
Heb zelfs in Bergen op Zoomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze met jou in Breugel wil wonen moet ze wel heel perfect zijn![]()
In geur en kleurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef amaranta het volgende:
owja, sq flashback, k heb je toch eens verteld over die ex van me die kleiner was dan ik..
Ben jij een LANGE man?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar gaat mijn rug...kan ik over een jaar ook in zo'n programma
Misschien kun je haar in zo'n babyzak die je voorop draagt doen. Moet je er wel bijblijven, maar kan ze wel overal bijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
meesterlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien kun je haar in zo'n babyzak die je voorop draagt doen. Moet je er wel bijblijven, maar kan ze wel overal bij![]()
Nee..ik ben Helmonder dus ik heb een zwakke rugquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien kun je haar in zo'n babyzak die je voorop draagt doen. Moet je er wel bijblijven, maar kan ze wel overal bij![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
jij kan dit programma niet zien maar je stelt het je helemaal goed voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
hmm... ooit iets gehad met een jongen uit bergen op zoom, maar achteraf bleek het niet wederzijds....hij gaf mij zn nummer, ik hem bellen, bleek het het nummer van het kaasboerke te zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heb zelfs in Bergen op Zoomgewoond met hem
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet je zelf je ei bakken op je knieeën
Wat heb je dan met hem gehad?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmm... ooit iets gehad met een jongen uit bergen op zoom, maar achteraf bleek het niet wederzijds....hij gaf mij zn nummer, ik hem bellen, bleek het het nummer van het kaasboerke te zijn
Oehhh ja 1m84 is behoorlijk langquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..ik ben Helmonder dus ik heb een zwakke rug![]()
1m84
Hoi, jij was 30 kilo afgevallen met nog steeds enorme tieten he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Lange mannen zijn zooooo ontzettend geil![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmm... ooit iets gehad met een jongen uit bergen op zoom, maar achteraf bleek het niet wederzijds....hij gaf mij zn nummer, ik hem bellen, bleek het het nummer van het kaasboerke te zijn
Ligt eraan hoe lang jij bentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoi, jij was 30 kilo afgevallen met nog steeds enorme tieten he?
Hoi.
het schijnt dat 1 er van linda wagemakers isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef ArTiC het volgende:
Kan iemand van jullie een BN'er herkennen in de afvallers met sterren? wie zijn die mensen?
Idd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
het schijnt dat 1 er van linda wagemakers is
Wie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
het schijnt dat 1 er van linda wagemakers is
't is nog een asociale pauper ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef ArTiC het volgende:
Wat is nou erger...dat ie in een rolstoel zit of dat ie voor Feyenoord is?
2 meter genoeg?quote:
Hooliefight op de coolsingel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:53 schreef DuchessX het volgende:
Wat is de reden dat hij in coma heeft gelegen?
hij schrok van zn spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:53 schreef DuchessX het volgende:
Hij kan niet op zijn knieënquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
ik vind hem best gay eigenlijk
auto-ongeluk tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:53 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoi, jij was 30 kilo afgevallen met nog steeds enorme tieten he?
Hoi.
20 cm danquote:
En ik niet op zjn hondjes gepaald meer worden? No Weiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jammer, op zijn hondjes is juist het lekkerst![]()
Dan mag jij hem hebben SQ.
Molensteen, ketting, kanaal? Of denk ik dan te cru?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me af, wat doen ze nou als er helemaal niemand gaat schrijven?
Ja inderdaad zegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef amaranta het volgende:
peter ziet er gehandicapter uit
Doet Bleiblei daar niet aan dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik niet op zjn hondjes gepaald meer worden? No Wei
Jawel, maar daar hadden we het niet overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Doet Bleiblei daar niet aan dan?
Beetje maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Molensteen, ketting, kanaal? Of denk ik dan te cru?.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Deze valt best mee..handschoen over der hand en klaar
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik niet op zjn hondjes gepaald meer worden? No Wei
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar daar hadden we het niet over
Zou dat nog aangebrand ruiken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beter nog: verschrompelde stompjes
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
"Lydia is te vroeg geboren en is daarom spastisch"
Slappe smoes, ik ken massa's mensen die te vroeg zijn geboren en die zijn echt niet spastisch
ik ben een paar jaar geleden tegen een snelkookpan aangelopen....quote:
It's kinda hard to wear high heels, or slip on banana peelsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef ArTiC het volgende:
hehehe dit doet me denken aan een nummer van NOFX
Waarom doe jij dan niet mee aan dat programma?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar geleden tegen een snelkookpan aangelopen....
ja er tegen aan gelopen ja...
ik heb er niks aan over gehouden wat je op het eerste gezicht kunt zien...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom doe jij dan niet mee aan dat programma?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb er niks aan over gehouden wat je op het eerste gezicht kunt zien...
Het is dan ook Liefde op het Tweede gezichtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat liefde op het eerste gezicht al bestaat..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is dan ook Liefde op het Tweede gezicht
Fout antwoord joh.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
kut...bier over mijn bureauquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
een incomplete dwarslaesie
Zelfs dat kan ie niet goed doen
owjaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Fout antwoord joh.
Je bent al aan de man.
Nou ik zou toch meteen afknappen op die puist-piercing.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef amaranta het volgende:
deze is wel het minst gehandicapt
Hij is zo krom als een hoepelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef amaranta het volgende:
deze is wel het minst gehandicapt
Nee, niet op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
om een hoekjequote:
Ieuwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef amaranta het volgende:
volgens mij is dat gewoon een kuiltje in zn kin, das 1 van de 7 schoonheden
Ik denk dat staand, met de vrouw om de heupen geslagen wel wat lastig gaat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zou-ie wel alle standjes kunnen doen dan?
vooruit dan maar....deze was dan ook speciaal voor jou....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, niet op het eerste gezicht.
Sorry, te makkelijk.
Waarvan akte.quote:
hmmquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zou-ie wel alle standjes kunnen doen dan?
Dat meisje had ook een verbrande arm andersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef amaranta het volgende:
plus, dat ik niet met mn gezicht tegen die pan aan ben gelopen maar met mn been
heb jij een brandwond aan mijn been gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat meisje had ook een verbrande arm anders
Ik denk dat ze dan wel zullen omvallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat staand, met de vrouw om de heupen geslagen wel wat lastig gaat.
Wat loop je dan te miepen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb jij een brandwond aan mijn been gezien?
Gewoon vrouwtje bovenopquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
hij kan op zn zij gaan liggen en dan ....
Ik lekker nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben een kromme
Ja maar als hij zo krom is als een hoepel en zijn piemel is krom hoe moet hij dan ooit een vrouw penetreren??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
hij kan op zn zij gaan liggen en dan ....
je kan gewoon naast elkaar gaan liggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja maar als hij zo krom is als een hoepel en zijn piemel is krom hoe moet hij dan ooit een vrouw penetreren??
oh ja shit helemaal vergetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ken de kamasutra niet, zoals je weet ben ik antisex
Geloof me, dat gaat bestquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja maar als hij zo krom is als een hoepel en zijn piemel is krom hoe moet hij dan ooit een vrouw penetreren??
idd...mijn politiek correct imago..wat doe jequote:
Zou ie wel in een klit kunnen bijten?quote:
je was me net voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou ie wel in een klit kunnen bijten?
Moet-ie wel oppassen met die puist-piercing.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zou ie wel in een klit kunnen bijten?
Nee, wel een heel kleintjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
laat me raden, die clitbijter had een kromme dick?
Afmaken zeg ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:14 schreef amaranta het volgende:
sq, dat is er zo een die dan bij de efteling voordringt omdat ze via de rolstoelingang gaat
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Even rechtbuigen. Gamma. Dat zeg ik toch.![]()
Ja, dan moet je wat anders proberenquote:
hij weigert in een rolstoel te gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef r8ality het volgende:
Heeft ie ook een aangepaste kromme rolstoel?
Joh, dat was niet de voornaamste redenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wat anders proberen
Allemaal slappe uitvluchten die gehandicaptenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef DuchessX het volgende:
Gewoon een excuus om niet te hoeven winkelen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allemaal slappe uitvluchten die gehandicapten
Gehandicapt, krom en dan nog eisen hebben ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij weigert in een rolstoel te gaan
Gelukkig ben ik niet gehandicapt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allemaal slappe uitvluchten die gehandicapten
nepgehandicapt zeg ik jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gehandicapt, krom en dan nog eisen hebben ook.
Of gebarentaal maar dat kunnen we niet allemaal. Maar gebarentaal is wel minder werk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:18 schreef ArTiC het volgende:
ohoh...eentje waarbij ondertiteling nodig is
Kost ook minder.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of gebarentaal maar dat kunnen we niet allemaal. Maar gebarentaal is wel minder werk.
Jij hebt interesse?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef amaranta het volgende:
zou hij ook bruidsreportages doen?
Danny!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef ArTiC het volgende:
Hij maakt websites...zou ie fok ook gemaakt hebben?
Even bellen met sbs6quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef amaranta het volgende:
zou hij ook bruidsreportages doen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef ArTiC het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:19 schreef ArTiC het volgende:
Whehehehe!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef ArTiC het volgende:
Hij is goed in gek doen: joh!
Kap nahquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:21 schreef ArTiC het volgende:
hij gaat alleen naar de wc..niet echt jofel nee
Sneeuw verveeld snelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef amaranta het volgende:
reality, jij moet je echt vervelen als je over een programma meepraat wat je niet eens kan zien
Ik amuseer me kostelijk!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef amaranta het volgende:
reality, jij moet je echt vervelen als je over een programma meepraat wat je niet eens kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |