quote:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
Hoi, heb je stompjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef bleiblei het volgende:
Hoi!
ho maarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eentje maar![]()
Maar da's meer een stoemp
Doekjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie winden er anders ook nooit doekjes om
vastbindsexquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Doekjes?
Wij gebruiken geen doekjes tijdens de sex![]()
Ook niet erna?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Doekjes?
Wij gebruiken geen doekjes tijdens de sex![]()
Precies, daar ga je toch geen doekjes voor gebruiken, amateurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Daar zijn weer andere hulpmiddelen voor![]()
Kijk jij begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, daar ga je toch geen doekjes voor gebruiken, amateur
Uitgeharde handdoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal![]()
Handboeien is zo clichéquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies, daar ga je toch geen doekjes voor gebruiken, amateur
Whehehe de brutaliteitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef ArTiC het volgende:
blik op de weg....gastje op een schakelbrommer aangehouden omdat ie 110 reed, krijgt een bekeuring en vraagt dan: "Mag ik met een wheelie wegrijden?"
Agent: "Doe maar knul"
Gastje geeft gas en rijd met een dikke wheelie weg draait achterom en zwaait ff
Aw om jouw tere polsjes en enkeltjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stalen kettingen met karabijnhaken
Heeft mijn ex gehoudenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef gr8w8 het volgende:
Seksspelletjes.Iemand partnerlink kopen? Wat een ruk-spel. Nouja, eigenlijk niet he.
Ze konder er wel mee lachen in ieder gevalquote:
Tere polsjes? ik?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aw om jouw tere polsjes en enkeltjes![]()
Nah da's toch wel sportief danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze konder er wel mee lachen in ieder geval![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk al...wat heeft Juup veel haar
ikquote:
Leedvermaakquote:
Precies, heerlijke kansloze pulp tvquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leedvermaak
Net als al die waardeloze programma's waar mensen in huilen zoals vermist en all you need is love
Ik wil me ook wel eens een mooie jongen voelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leedvermaak
Net als al die waardeloze programma's waar mensen in huilen zoals vermist en all you need is love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |