Scheelde niet veel! Even dacht ik: die gaan elkaar hier zo bejumpenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zaten ze ook mekaar in de onderbroek ? hihi
dat doen ze toch ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Apotheose het volgende:
maar als je de handjes ietsje minder thuis wilt houden - graag
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef GateWayX het volgende:
Verkapt-ik-wil-ook-een-geile-flikker-dat-aan-me-zit-in-de-trein-topic.
Ja misschien. Als ik pot lesbisch was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef GateWayX het volgende:
Verkapt-ik-wil-ook-een-geil-wijf-dat-aan-me-zit-in-de-trein-topic.
Jaloers? Ik? Nee hoor. Toch bedankt voor je bezorgdheidquote:
Kijk, DAT bedoel ik!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:
oeh, daar hou ik ook niet van
leuk dat je verliefd bent, leuk dat je zo ontzettend veel van elkaar houdt
maar dat hoef je toch niet zo in het openbaar met iedereen te delen? ik hoef niet te zien hoe jullie aan het tongworstelen zijn!
en mijngelukkig ook niet
![]()
whahahahahahahahaha?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:21 schreef mcDavid het volgende:
Volgende keer ga je gewoon tegenover ze zitten, met je hand in je broek, en lekker soppen.
Ja idd, zo'n stelletje was dit ook ongeveer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Fetai het volgende:
Zo gaar is dat inderdaad, zijn vaak figuren die voor t eerst een vriendin hebben en dat gelijk met de hele wereld moeten delen
Ik heb int begin gezegd dat ik daar niet zo van houd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Florian_ het volgende:
stel je vriendin vindt dat nou leuk dan doe je dat toch gewoon![]()
En gelijk heb jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoen nooit in het openbaar met mijn vriendin.
In ieder geval, een normale zoen wel, maar geen gelebber :/ * Maikuuul vind het ongepast.
Figuren die elkaar half als honden staan af te likken op straat
En dan als ze verdwaasd opkijken wie er zo zit te kreunen, zeggen "ja, ik werd zo geil van jullie opwindende liefdesspel" en kijken hoe snel het ophoudt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:21 schreef mcDavid het volgende:
Volgende keer ga je gewoon tegenover ze zitten, met je hand in je broek, en lekker soppen.
Talking to me?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet zo'n lekkere bitch hebt.
whehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:04 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
En dan als ze verdwaasd opkijken wie er zo zit te kreunen, zeggen "ja, ik werd zo geil van jullie opwindende liefdesspel" en kijken hoe snel het ophoudt.
Ga ik eens proberenik vind het ook gruwelijk irritant.
Maikuuul vind het ongepast.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoen nooit in het openbaar met mijn vriendin.
In ieder geval, een normale zoen wel, maar geen gelebber :/ * Maikuuul vind het ongepast.
Figuren die elkaar half als honden staan af te likken op straat
Ja of juist niet! Opschepperquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef dborhem het volgende:
Ik zat eens in de trein met mn hand in haar broekje terwijl iemand naast ons dat gewoon kon zien.
Denk je nou ECHT dat ik meteen ophoud?![]()
Als ik wil knuffelen/bekken/tongen of tongzuigen (is iets anders!) dan doe ik dat.
Mensen die dat al lang niet hebben kunnen doen zijn meestal diegene die lopen te zeuren over het onzedelijke gedrag (een verkapt ik-sta-al-maanden-droog-opmerking)
Juist niet??quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef MagiLune het volgende:
Ja of juist niet!
Niet iedereen is gelijk dude!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:17 schreef dborhem het volgende:
[..]
Juist niet??
Mensen die genoeg krijgen zeuren volgens mij niet,hoor.![]()
Dat jij nou moeten laten zien aan de hele wereld dat je eindelijk 'iets' gescoord hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:17 schreef dborhem het volgende:
[..]
Juist niet??
Mensen die genoeg krijgen zeuren volgens mij niet,hoor.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:29 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Dat jij nou moeten laten zien aan de hele wereld dat je eindelijk 'iets' gescoord hebt..... hou het lekker voor jezelf
![]()
Die hadden we nog niet eerder gelezen!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
TS is gewoon jaloers.
Dank je welquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet eerder gelezen!!
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |