Kijk zoiets wilde ik graag hoeren. Thnx manquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef Koebus het volgende:
[..]
Ik ook, prachtig apparaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De X1 heb ik wel op de fotoook al is het niet de winnaar geworden.
En dan ook nog meteen beginnen te schelden, lekkere jongen ben jij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Kijk zoiets wilde ik graag, hoeren. Thnx man![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
En dan ook nog meteen beginnen te schelden, lekkere jongen ben jij.
Daar staan ieder jaar enkele deelnemers met motoren, auto's en trucks op gesteld zodat men deze kan bezichtigen. Maar je moet wel eerst ff 45,= euro entree betalen om binnen te komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:00 schreef dorpsgek het volgende:
Iemand iets gehoord over een Dakar-evenement in het Brabantse Someren/Lierop, tijdens de WK motorcross ?
Op Rallymaniacs staat dat de Leeuw is uitgevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef Alleskids het volgende:
Mark Leeuw heeft de Hungaria Baja gewonnen in zijn Renault Kerax 420. Zijn (enige) Hongaarse concurrent is uit gevallen, maar toch een goede prestatie. Een goede test voor het team en voor de truck.
linkjes worden automatisch klikbaar, foto;'s posten doe je door de url van de foto tussen img tags te zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef Alleskids het volgende:
Hoe kan ik links naar sites of foto's in mijn berichtjes zetten ?
Ze komen dit jaar in het centrum van Someren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:21 schreef Koebus het volgende:
[..]
Daar staan ieder jaar enkele deelnemers met motoren, auto's en trucks op gesteld zodat men deze kan bezichtigen. Maar je moet wel eerst ff 45,= euro entree betalen om binnen te komen.
Ik denk dat je beter kunt wachten tot 8 december in valkenswaard dan zie je alle deelnemers van 2008 samen met hun nieuwe voertuigen, en dan ben je ook niet zoveel geld kwijt om binnen te komen.
Daar heb ik niks van gehoord, weet wel dat team de rooy er niet bij zal zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:15 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Ze komen dit jaar in het centrum van Someren.
Waarna ze na een rondrit en wat toespraken naar de WK motorcross gaan in Lierop.
Gratis dus, gehoord van enkele Somerenaren.
Rond 13:30 zouden ze bij het gemeentehuis zijn.
Er zullen opnames gemaakt worden voor het programma topspeed tv.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:15 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Waarna ze na een rondrit en wat toespraken naar de WK motorcross gaan in Lierop.
Check www.rallymaniacs.nlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:15 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |