En niet omdat hij Jack Spijkerman is, of omdat zijn show minder is, neehee omdat het op Tien wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Bullshit. Hij zei puur en alleen dat het niet verstandig was om Kopspijkers te imiteren, achteraf gezien omdat de kijkcijfers tegenvielen. Alsof dat bij een ander format niet het geval zou zijn. Het was gewoon een bullshit-excuus van Spijkerman voor de slechte kijkcijfers. Die slechte kijkcijfers had hij ook bij een ander format.
quote:
quote:Vandaag is er een kortere uitzending in verband met de wedstrijd in de Champions League tussen Liverpool en FC Barcelona.
Bert van der Veer is televisieregisseur en was een blauwe maandag uitgever. Hierover schreef hij het boek ‘Uitgevertje spelen’.
Grimeur Arjen van der Grijn. De Vieze man, Jacobse en Van Es, Koos Koets en zwerver Dirk waren zonder hem waarschijnlijk niet zo indrukwekkend geweest.
Liesbeth List over de film ‘La vie en rose’. Een film over het dramatische leven van de grootste chansonnière van Frankrijk, Edith Piaf.
Dat, tafelheer Giel Beelen, en nog veel meer vanavond in ‘De wereld draait door’.
soort combinatie van John de Mol en Ursul de Geerquote:
Nouquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef arneaux het volgende:
Wat ziet List eruit zeg.
ik zou beledigt zijn als ik Edith Piaf wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:49 schreef arneaux het volgende:
Wat ziet List eruit zeg.
Ze is gegrimed, voor het geval je dat nog niet door had.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
Kolere, ze ziet er nog slechter uit dan Shaffy en die heb ik regelmatig ladderzat over de brug zien hangen
O, bij wijze van verering ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is gegrimed, voor het geval je dat nog niet door had.
Liesbeth gaat naar de premieré van de film met en over Edith Piaf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
Kolere, ze ziet er nog slechter uit dan Shaffy en die heb ik regelmatig ladderzat over de brug zien hangen
Maar waarom is ze dan zo raar opgemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Liesbeth gaat naar de premieré van de film met en over Edith Piaf.
Daarom is Liesbeth zo opgemaakt net als haar idool Edith Piaf![]()
Goed lezen jij !!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar waarom is ze dan zo raar opgemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |