Putje raakt verstopt van de liters sperma, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
hoe bedoel je als je gaat douchen dan merkt hij dat?
ik denk zoiets van "Hey schat, er loopt sperma uit je kut!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
We hebben de afspraak dat we maar 1x in de twee weken douchen. Dit om water te besparen. Als ik nu ga douchen, dan wordt heel de douche nat. en merkt hij dat ook aan mij. En dan is het uit. En dat wil ik niet. Maar als hij die sperme merkt dan is het ook uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
wtf, woon je in een kraakpand met een regenopvangbak douche systeem ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
We hebben de afspraak dat we maar 1x in de twee weken douchen. Dit om water te besparen. Als ik nu ga douchen, dan wordt heel de douche nat. en merkt hij dat ook aan mij. En dan is het uit. En dat wil ik niet. Maar als hij die sperme merkt dan is het ook uit.
dat is dus als je NIET gaat douchen hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik denk zoiets van "Hey schat, er loopt sperma uit je kut!"
Nee inderdaad, want tijdens het douchen kruipt het weer terug.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is dus als je NIET gaat douchen he
Dan zou ik de wc-borstel er maar even doorheen halen, of eventueel een tandenborstel, alleen dat merkt ie natuurlijk, als ie jullie gezamelijke tandenborstel dan weer gebruikt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
We hebben de afspraak dat we maar 1x in de twee weken douchen. Dit om water te besparen. Als ik nu ga douchen, dan wordt heel de douche nat. en merkt hij dat ook aan mij. En dan is het uit. En dat wil ik niet. Maar als hij die sperme merkt dan is het ook uit.
of je ragt er gewoon de viva van afgelopen week in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef jip. het volgende:
[..]
Dan zou ik de wc-borstel er maar even doorheen halen, of eventueel een tandenborstel, alleen dat merkt ie natuurlijk, als ie jullie gezamelijke tandenborstel dan weer gebruikt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want tijdens het douchen kruipt het weer terug.
Jullie kunnen beter afspreken om maar 1 keer in de 2 weken te neuken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
De echte vraag is, wie is het origineel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef mrbomb het volgende:
Bestaat fok! alleen maar uit kloons tegenwoordig ofzo?
Gewoon een lepel pakken goed lepelen helpt ook wel, als is jouw suggestie van de wc-borstel iets beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef jip. het volgende:
[..]
Dan zou ik de wc-borstel er maar even doorheen halen, of eventueel een tandenborstel, alleen dat merkt ie natuurlijk, als ie jullie gezamelijke tandenborstel dan weer gebruikt.
Nee zo'n ding ka je niet droogmaken hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Is ie wel een beetje zuinig qua watergebruik?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Hey TS, iemand in V&A bied trouwens een vaginale douche aan.
van een oud omatje geweest, 1 keer gebruikt.
Jawel.. maar dan blijft hij vochtig.. Natte handdoeken enzo. Zijn er geen middeltjes voor? Ik probeer het al met een washandje.. en heb bedacht dat ik dan ga zeggen dat ik mijn gezicht wilde wassen omdat er modder op zat.. Maar ja. dan moet ik wel eerst modden halen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee zo'n ding ka je niet droogmaken he
Je kan natuurlijk ook gewoon niet vreemd gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef Rhanna het volgende:
idd
Je kan natuurlijk ook een condoom gebruiken als je vreemdgaat, maar dat zullen je clienten niet willen natuurlijk
Oh jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon niet vreemd gaan.
En hard lachen wil ook helpenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef ondeugend het volgende:
Springen, niezen, hoesten en het gaat sneller.
neen, modder spoel je door de afvoer d00s.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Jawel.. maar dan blijft hij vochtig.. Natte handdoeken enzo. Zijn er geen middeltjes voor? Ik probeer het al met een washandje.. en heb bedacht dat ik dan ga zeggen dat ik mijn gezicht wilde wassen omdat er modder op zat.. Maar ja. dan moet ik wel eerst modden halen.
Nee. Maar om het een beetje geloofwaardig te houden tegenover mijn vriend.. Lijkt me dit wel de beste optie.. K heb nog drie kwartier en het druipt er nog steeds een beetje uit.. en het ruikt naar seks..:Squote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen, modder spoel je door de afvoer d00s.
Of wil je graag alles onder de modder kliederen?
Hang er dan ff een stuk vis in, dan ruikt ie weer als normaal, als je je maar een keer in de twee weken doucht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee. Maar om het een beetje geloofwaardig te houden tegenover mijn vriend.. Lijkt me dit wel de beste optie.. K heb nog drie kwartier en het druipt er nog steeds een beetje uit.. en het ruikt naar seks..:S
Gewoon bekennen aan je vriend dat je een hoer bent, en dat je diep in de schulden zit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee. Maar om het een beetje geloofwaardig te houden tegenover mijn vriend.. Lijkt me dit wel de beste optie.. K heb nog drie kwartier en het druipt er nog steeds een beetje uit.. en het ruikt naar seks..:S
Ik neuk echt niet met iedereen hoor. Jou zou ik bijvoorbeeld nooit doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon bekennen aan je vriend dat je een hoer bent, en dat je diep in de schulden zit.
en dat je niks wou zeggen omdat je dacht dat hij je zou verlaten.
dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef jip. het volgende:
Hang er dan ff een stuk vis in, dan ruikt ie weer als normaal, als je je maar een keer in de twee weken doucht.
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ik neuk echt niet met iedereen hoor. Jou zou ik bijvoorbeeld nooit doen.
Wtf is dat gezeur met een kloon?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Oh, trouwens, "" Goed kloontopic.
Friet met mayo dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Rhanna het volgende:
Ik zou je doen Sebas
En mijn mus ruikt niet naar seksof vis
Ach, komop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Wtf is dat gezeur met een kloon?
Ik vraag om een serieus advies en jullie doen allemaal zo lulllig. Kom op zeg.
Regel #1 klonen herkennen: hij of zij doet alsof het niet weet wat een kloon isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Wtf is dat gezeur met een kloon?
Ik vraag om een serieus advies en jullie doen allemaal zo lulllig. Kom op zeg.
Juiced is dood..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste topic hoor! :s
Jaaaaaaa. maar dat was een grapje.. En juiced zegt me net dat je een beetje een Nerd bent. Klopt dat?quote:
Twirling Bitchesquote:
Alleen maandagsmiddags.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:10 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. maar dat was een grappig! En juiced zegt me net dat je een beetje een Nerd bent. Klopt dat?
nou, dan zal je kut al zo stinken dat dat beetje verse zaad niet eens opvalt hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
oh meteen je vriend neucken!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Oke! Juiced
Maar goed.
Ik heb nog 35 minuten.. Voordat mijn vriend thuiskomt..
iemand met verstandquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef erodome het volgende:
Ach als je eens in de 2 weken douched zal het toch al wel naar rotte vis ruiken, in zo'n mate dat die sekslucht niet meer zo opvalt.
Ook het sperma zal wel niet opvallen tussen alle gorigheid die zich in de tijd van niet schoonmaken ophoopt.
Misschien lijkt je kutje wel frisser omdat hij uitgespoten is
Je vergeet de Hertst!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
Viezigheid..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef remlof het volgende:
Dat iemand TS überhaupt wil neuken als ze maar één keer in de twee weken doucht
edit: wat erodome zei dus
ja en een wasstraat bij het tankstationquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
want zonder douche kun je natuurlijk niet schoonblijven he mensenbeetje kortzichtig, er bestaat ook nog zoiets als een wastafel
Iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ja en een wasstraat bij het tankstation
Ja, je kontje nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef Silvieja het volgende:
Nou mensen.. ik heb heb zover met een washandje geprobeerd uit te lepelen. Volgens mij is het wel gelukt. Ik ga zo even naar buiten om wat modder op het washandje te gooien. Verder heb ik deo gespoten tegen de geur. Ben ik nog dingen vergeten??
Ervaring?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
Slik je trouwens wel de PIL?
en tip voor vreemdgaan.. gebruik n condoom xD
Je kunt er sambal in stoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Silvieja het volgende:
Ik heb net geneukt. Vriend komt over een uurtje terug. Is het sperma dan al weg uit mijn vagina denken jullie? Als ik ga douchen dan merkt hij dat.
Precies.. washandje erbijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
want zonder douche kun je natuurlijk niet schoonblijven he mensenbeetje kortzichtig, er bestaat ook nog zoiets als een wastafel
Onze Drama-queen opent daarna natuurlich meteen 30 topics in KLB en 40 in R&P, over dat haar vriendje het heeft uitgemaakt en dat ze per topics 3 tips vraagt!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Rhanna het volgende:
Ben benieuwd of haar vriend het merkt.
die wil niet eens neuken, die heeft em er net al bij zijn lover ingehangenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Rhanna het volgende:
Bedoelde U vloerveeg? @ googlequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef GSi het volgende:
Laat er zo een voggel uit etenD: Want die houden van zaad
Als ze die sambal er in gesmeerd heeft, zeker wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Rhanna het volgende:
Aan de vloer afvegen is ook een optie!quote:
Auwquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ze die sambal er in gesmeerd heeft, zeker wel.
Je hebt dus geneukt met iemand anders dan die zogenaamde 'vriend'. Tssss...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Silvieja het volgende:
Ik heb net geneukt. Vriend komt over een uurtje terug. Is het sperma dan al weg uit mijn vagina denken jullie? Als ik ga douchen dan merkt hij dat.
Een slotje op haar kuisheidsgordel, dát is wat ze nodig heeft!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
en nu kan er wel een slotje op of een schopje naar ONZ
Heb jij meegedaan in de 'Windowlicker' clip van Aphex Twin (gezien je avatar??)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef Rhanna het volgende:
Ik zou je doen Sebas
En mijn mus ruikt niet naar seksof vis
Jij bent er nog niet van overtuigd dat dit een hoax is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:36 schreef Ronhui het volgende:
het is nu de volgende dag, ben benieuwd hoe de TS er nu aan toe is
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij bent er nog niet van overtuigd dat dit een hoax is?
ik keek in myat, en ik zag dat FOKradio reageerde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij bent er nog niet van overtuigd dat dit een hoax is?
Nee. Mijn kop is wel geil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan in de 'Windowlicker' clip van Aphex Twin (gezien je avatar??)
Hoiquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee. Mijn kop is wel geil.
Maar ben wel groot fan
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, stel je voor dat je als je ongesteld niet wast
oh..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die woorden misten in een vorige post van haar, vandaar.
zo'n vermoeden hat ik alquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tjeh, tis gewoon een vuige postopkrikster.
verkapte-ik-wou-dat-ik-TS-kende-postquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:19 schreef mrdjey het volgende:
TS is een hoer.
Gewoon met iemand neuken terwijl ze een vriend heeft.
En dan nog zonder condoom ook.
Jammer dat vriend lieft niet eerder thuis was.
bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:25 schreef mrdjey het volgende:
Van mij mag je,.
alvast veel plezier met je soa
En bestaat er echt zoiets als een geurgasme?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef erodome het volgende:
Als je je nou 2 weken niet gewassen hebt fatsoenlijk he, gaat het dan schuimen als je neukt?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee. Mijn kop is wel geil.
Maar ben wel groot fan
Hoezo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Rhanna, je hebt het topic gesloopt
![]()
Geprobeerd, maar de rechter op de bek rammen als je verliest is niet handigquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef Rhanna het volgende:
GOede onderbouwing!
Die redevoering!
Ooit gedacht aan een loopbaan in de advocatuur?
Nouja, dat was ik. Ik stond nog verkeerd ingelogd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef mrdjey het volgende:
[..]
3 dagen geleden was ze nog vrijgezel?
Nee joh! Ik heb een wachtwoord op mijn account staan! en hij vertrouwd mij volledig. Terecht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nu hopen dat die niet je internet history door spit en dit topic vind
Je liegt !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb een wachtwoord op mijn account staan! en hij vertrouwd mij volledig. Terecht.
1 2 3 | weet hoe ze dr internet geschiedenis moet wissen. Dat doe ik sowieso al iedere keer. |
Leuk zo'n relatie die gebaseerd is op openheid. Ik hoop dat ie dat sperma vannacht ruikt, het oplikt en het in je gezicht uitkotst.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Silvieja het volgende:
En ik ben niet een of andere n00b hoe niet weet hoe ze dr internet geschiedenis moet wissen. Dat doe ik sowieso al iedere keer.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb een wachtwoord op mijn account staan! en hij vertrouwd mij volledig. Terecht.
geen ideequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef 1299 het volgende:
Beter nog: hoe lang duurt het nog voor dit topic uit mijn Active Topics lijst is![]()
nog 114 reactiesquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef 1299 het volgende:
Beter nog: hoe lang duurt het nog voor dit topic uit mijn Active Topics lijst is![]()
Dat wilde ik ook vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef 1299 het volgende:
Nu weet ik opeens ook wat ze bedoelen met "ik ben niet dik, ik houd vocht vast!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:41 schreef k3vil het volgende:
Denk je nou echt dat het sperma je kut uit komt druipen, hoe denk je dat zij zo geworden is.
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |