is het zo erg...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Riesje het volgende:
Ik heb toch zo'n enorme hekel aan die teringwestlanders!
Neen, ik had gewonnen en die boerenlul wou m'n geld niet geven!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef Marjan1985 het volgende:
Ach arme jongen.....verloren met een spelletje van een westlander?
pff. er is een verschil tussen een tuinder en een boer.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef Riesje het volgende:
[..]
Neen, ik had gewonnen en die boerenlul wou m'n geld niet geven!
Dat vind ik namelijk niet zo 'helemaal goud'!
Tuurlijk idd, ik ben blij dat je het met ons eens bentquote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef Riesje het volgende:
Ik blijf 't mooi vinden hoe snel Westlanders geprikkeld reageren, zodra zij geen tuinders maar boeren worden genoemd.
'Er is namelijk 'n héél groot verschil tussen tuinders en boeren, hoor'
TUURLIJK!!!
Goeie onderbouwingquote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Riesje het volgende:
Your point being?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Riesje het volgende:
Jongen, is de Mavo alweer zo vroeg uit vandaag ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Riesje het volgende:
Hebben ze op parnassia ook internet tegenwoordigquote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef Riesje het volgende:
niks mis met de mavo...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jongen, is de Mavo alweer zo vroeg uit vandaag ofzo?
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 13:10 schreef keijz het volgende:
Deed hij het goed?
Was dat programma een herhaling van zondagavond? Toen zag ik hem op NLD2 ofzo. Over een debat over de dubbele nationaliteit wat al 16 jaar aan de gang isquote:Op maandag 12 maart 2007 16:38 schreef GotC het volgende:
[..]
JaIk was spontaan verliefd op hem geworden zoals hij sprak
.
Het is zulk heeeerlijk weer! Ben dus maar effe naar de IKEA gegaan voor de lol.
Hallo?! Die vraag kun jezelf 't beste beantwoorden!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je hebt gelijk, natuurlijk had ik dit zelf kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:59 schreef Riesje het volgende:
[..]
Hallo?! Die vraag kun jezelf 't beste beantwoorden!
Jij bent zeker zo'n verschrikkelijke paap...brrrrr....
Wat doe jij als Wateringer in een Westlandse topic?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je hebt gelijk, natuurlijk had ik dit zelf kunnen beantwoorden.
Even naar jouw tijd van posten kijken was voldoende geweest.
oh kut sorry, ik dacht dat Wateringen bij gemeente Westland hoordequote:Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef Riesje het volgende:
[..]
Wat doe jij als Wateringer in een Westlandse topic?
Nogmaals: Wateringen bestaat namelijk alleen maar uit Marokkanen en enge (pleonasme?) Hagenezen...andermaal: brrr....quote:Op maandag 12 maart 2007 17:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh kut sorry, ik dacht dat Wateringen bij gemeente Westland hoorde![]()
Ik schaam me zo verschrikkelijk dat ik nu al 4 a 5 deeltjes in het verkeerde topic zit te posten.
Daaamn, niemand van jullie zal ook ff wat zeggen he.![]()
![]()
Je hebt het over den haag. Het vroegere wateringen is op en top westlands. Dit was zo totdat den haag opeens woonwijken en industrie begon te annexeren.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:15 schreef Riesje het volgende:
[..]
Nogmaals: Wateringen bestaat namelijk alleen maar uit Marokkanen en enge (pleonasme?) Hagenezen...andermaal: brrr....
Kromme Jongens - Wateringen:quote:Op maandag 12 maart 2007 17:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je hebt het over den haag. Het vroegere wateringen is op en top westlands. Dit was zo totdat den haag opeens woonwijken en industrie begon te annexeren.
SMS user naar 0174 om je niet favoriete user weg te stemmenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:20 schreef keijz het volgende:
Is er op fok geen optie om een user weg te stemmen?
Ik wil best in het Westland wonen, maar om 3 ton voor een normaal rijtjeshuis neer te leggenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:35 schreef vipergts het volgende:
@ riesje dan donder je toch lekker op ofzo. En waarom kreeg je je geld niet had je niet terug van 5 euro
Zeker een Rotterdammer en jaloers dat wij meer bijdragen aan de Nederlandse economie als dat kut haventje van hun
En wij betalen trouwens graag 3 ton voor een rijtjeshuis als het maar in het westland is.
Je kan toch gewoon met een rijke tuinder trouwen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:46 schreef GotC het volgende:
3 ton is mij ook iets teveel. Kom er over 10 jaar nog maar eens op terug eigenlijk, dan zien we wel verder..
Zo eentje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:14 schreef GotC het volgende:
Nee, mijn plannen voor later is met een geweldige Schot te trouwen, incl het geweldige Schotse accent![]()
quote:Een klant van een snackbar in 's-Gravenzande heeft de eigenares bekogeld met een kaassoufflé, nadat hij ruzie met haar had gekregen over flyers op de ramen. De klant had deze van de ramen afgetrokken, omdat ze zijn uitzicht zouden belemmeren.
Toen de eigenares hem hierop aansprak kreeg ze een duw. Een andere klant ving haar op. De kwade klant gooide vervolgens een kaassoufflé naar haar hoofd en ging ervandoor zonder zijn snack te betalen.
Bronquote:Aanval met kaassoufflé
In een snackbar aan de Koningin Julianaweg in 's-Gravenzande heeft een klant dinsdagmiddag flyers van de ruiten getrokken. De eigenaresse was hier niet van gediend en sprak hem hierover aan.
Op het moment dat de eigenaresse hem aansprak kreeg ze een duw van de klant. Doordat een andere klant haar kon opvangen, bleef ze op de been.
De vervelende klant gooide hierna een kaassoufflé naar het hoofd van het slachtoffer en rende, zonder te betalen, de snackbar uit.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef Strychnine het volgende:
Zelfs nu.nl heeft het nieuws opgepikt;
http://img444.imageshack.us/img444/9316/sgravenzandenunlnn0.jpg
En als de link het nog doet (tegen de tijd jullie het aanklikken, nieuws verdwijnt snel op nu.nl)
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1006399&c=122&rss
Als het geen kaassoufle maar een stapel servetjes ofzo was geweest, dan was het echt niet in het nieuws gekomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef Strychnine het volgende:
Zelfs nu.nl heeft het nieuws opgepikt;
http://img444.imageshack.us/img444/9316/sgravenzandenunlnn0.jpg
En als de link het nog doet (tegen de tijd jullie het aanklikken, nieuws verdwijnt snel op nu.nl)
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1006399&c=122&rss
precies.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Als het geen kaassoufle maar een stapel servetjes ofzo was geweest, dan was het echt niet in het nieuws gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |