Ik ga binnekort maar is beginnen mijn Natuurkunde achterstand weg te werken, 4 hoofdstukkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat niet inmiddelsBeetje op laten stapelen:
-Market planning 2 (nu af)
-Sales 1 (bijna af)
-Human resources (nog lang niet af)
-Btec 10 Final Accounts(wel af maar begrijp er geen zak van)
-Business ethics (bijna af)
-Market research 2 (half af)
Zuchtttt!!
Ik ben nu bezig om de totale supply chain van sara lee te beschrijvenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat niet inmiddelsBeetje op laten stapelen:
--- zooi taken
Zuchtttt!!
mwah..zit er nog over na te denken om ff te gaan.. is 100 meter lopen ofzoquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef keijz het volgende:
Ik heb op http://www.sannekenulkes.eu/ gestemd
Yeahquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
YeahNa vele testen enzo, ben ik uitgekomen op de SP
En dus, op de inline skates, naar de stembus gegaan
![]()
Mijn baas zit op het bagijnenland en toen ze bij zijn buurman mijnen aan het ruimen waren ging hij even kijken. Komt er zo'n ventje naar hem toe dat dat gevaarlijk was. Zegt hij tegen die vent dat zal wel meevallen als jij hier ook loopt daar met jouw salaris.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeiden ze niet.. maar bij Bagijneland ligt een heleboel munitie.. in het Staelduinsebos zal her en der ook nog wat onder grond liggen..
[..]
De oorzaak van het meertje midden in het Staelduinsebos, is ook een V-1 raket.. die niet verder kwam.. dan 's-Gravenzandequote:Op donderdag 8 maart 2007 07:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
Mijn baas zit op het bagijnenland en toen ze bij zijn buurman mijnen aan het ruimen waren ging hij even kijken. Komt er zo'n ventje naar hem toe dat dat gevaarlijk was. Zegt hij tegen die vent dat zal wel meevallen als jij hier ook loopt daar met jouw salaris.
Veldmaarschalk Erwin Rommel heeft trouwens eens in het stealduinse bos geluncht tijdens een inspectie van de atlantic wall. De Maasdijk is toen afgezet voor zijn aanwezigheid
SP zou niet kiesgerechtigd mogen zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef keijz het volgende:
[..]
Gotc zou ook niet stemgerechtigd mogen zijn![]()
Serieus?? Je bedoeld dat meertje waar altijd al die junkies zitten 's avonds? Beetje moerasachtig? Cool om zulke dingen te horenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De oorzaak van het meertje midden in het Staelduinsebos, is ook een V-1 raket.. die niet verder kwam.. dan 's-Gravenzande
Een isquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef keijz het volgende:
[..]
Dus vandaar dat de SP de grote winnaar was van de verkiezingenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef keijz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus vandaar dat de SP de grote winnaar was van de verkiezingen. Dus,
tegen alle mensen hier die tegen mij zijn! (Jij dus, en Gebleekte
)
Ik ben links en ik stem op het CDAquote:
Dat is helemaalquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben links en ik stem op het CDA![]()
Toen ik op PvdA stemde, was het zeker om m'n pa te pesten. Hoor het nu nog steedsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef keijz het volgende:
Ah je doet het dus eigenlijk alleen maar om je vader dwars te zitten... Er is dus toch nog hoop![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Toen ik op PvdA stemde, was het zeker om m'n pa te pesten. Hoor het nu nog steeds.
Mr SP kwam uit al die testen enzo![]()
'SP hoort er nu echt bij'
Hey, hatuh is verlatuh jah?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus vandaar dat de SP de grote winnaar was van de verkiezingen. Dus,
tegen alle mensen hier die tegen mij zijn! (Jij dus, en Gebleekte
)
Nu doen we er een jaar over om dit topic vol te baggerenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:53 schreef GotC het volgende:
Ik ga al weg, ben inmiddels zo geliefd hier
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nu doen we er een jaar over om dit topic vol te baggeren![]()
Kom terug![]()
![]()
Ja leuk zeg. En ik zit hier heel de middag opgeslotenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef keijz het volgende:
Oke
Het is trouwens echt lekker weer vandaag zeg, het lijkt wel zomer
Ja, mooi weer.. en ik zit.. te werkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja leuk zeg. En ik zit hier heel de middag opgesloten![]()
Ik ben ook links en ik stem rechtsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is helemaal.
M'n vader stemt ook CDA, was erg 'blij' met m'n SP keuze![]()
![]()
ach ja... het Westland. Als ik er aan terug denk dan flitsen de gedachten naar een jonge puber die vroegahquote:
3,50 in de paprika's begon ik mee op m'n 12e jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef sanni het volgende:
[..]
ach ja... het Westland. Als ik er aan terug denk dan flitsen de gedachten naar een jonge puber die vroegah
voor 12,50 gulden per uur om 05:00 uur tot 's middags 15:00 uur op zijn knien zat te werken om wat geld
te verdienen. Het was iig een goeie leerschool om te weten hoe je geld moet verdienen en wat het waard was.![]()
Ik 3,05 toen ik 13 was. Mocht ik rotte tomaten van de grond af rapenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef keijz het volgende:
[..]
3,50 in de paprika's begon ik mee op m'n 12e ja
Waar woon je nu dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef sanni het volgende:
[..]
ach ja... het Westland. Als ik er aan terug denk dan flitsen de gedachten naar een jonge puber die vroegah
voor 12,50 gulden per uur om 05:00 uur tot 's middags 15:00 uur op zijn knien zat te werken om wat geld
te verdienen. Het was iig een goeie leerschool om te weten hoe je geld moet verdienen en wat het waard was.![]()
Vandaag nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef keijz het volgende:
Oke
Het is trouwens echt lekker weer vandaag zeg, het lijkt wel zomer
2,50 hier, 14 jaar was ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef keijz het volgende:
[..]
3,50 in de paprika's begon ik mee op m'n 12e ja
Ik dacht al, die kassenbouwer moet toch wel een Westlander zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Net pas ontdekt dat er zelfs een Westland-topic is hier...
Maar gaan er nog Westlanders naar het JWLTO-feest morgen?
Kan je daar aan de deur nog kaartjes kopen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Net pas ontdekt dat er zelfs een Westland-topic is hier...
Maar gaan er nog Westlanders naar het JWLTO-feest morgen?
Zeker mooi weer, ik heb ook aardig lopen zweten in de kas vanochtendquote:
Zo, mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Zeker mooi weer, ik heb ook aardig lopen zweten in de kas vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |