quote:
oja, en ik heb er niets mee te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:57 schreef Robier het volgende:
[..]
Na het posten van een foto werd hij geflamed en is ie vertrokken.
Wie zei dat ik dood was gekkiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef RickoKun het volgende:
verkankerd, dus je bent niet dood?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef wolferl het volgende:
Hebben ze in Afghanistan dan sneeuw.
ahum, vakantie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:22 schreef Snakey het volgende:
Hij heeft gewoon een ban.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie ben jij?doet er niet toe
En hoe weet je dat ik een afghaan ben?puur een gokje
![]()
Jawel, hij heeft reedsch een kloon maar die is alweer ontmaskerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Sala-adin het volgende:
`Mweheheh Piovan komt niet meer terug ?
Wiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en oh ja, MMM fakete dat ie zijn vriendin en beste vriend met een koevoet bewerkte
Mister_Monkey_man ofzoquote:
kutkloonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef Plzzakoppo het volgende:
hahahahahahhapiovanhahahahhahahahaha
en weer een week erbijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef Plzzakoppo het volgende:
hahahahahahhapiovanhahahahhahahahaha
zout eens op met je kutkloonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Plzzakoppo het volgende:
kankerzak
rot toch op man, gebruik gewoon je eigen account, zielig kutventjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:46 schreef Plzzakoppo het volgende:
Je wekte de indruk dat je een stoere badass gangsta was met je postsVandaar dat ik giechel
rot dan toch op manquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Plzzakoppo het volgende:
kan toch niet kutmonchool gebanned enzo
gelukkig ben je maar een zielig ventje....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef Plzzakoppo het volgende:
nee
En jij bent heel krampachtig je eigen hachje aan het redden mbt piovan en zijn foto. Dikke vriendjes gaan jullie wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
gelukkig ben je maar een zielig ventje....![]()
![]()
Piovan heeft meer voorstanders dan jijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent heel krampachtig je eigen hachje aan het redden mbt piovan en zijn foto. Dikke vriendjes gaan jullie worden
tss, wat kan mij piovan nou schelen, ik ben altijd eerlijk geweest....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent heel krampachtig je eigen hachje aan het redden mbt piovan en zijn foto. Dikke vriendjes gaan jullie worden
Like I give a Fuckquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Piovan heeft meer voorstanders dan jij![]()
![]()
Nou dan, maak je dan ook niet druk om zijn gehuil over zijn foto, hij plaatste die zelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef murp het volgende:
[..]
tss, wat kan mij piovan nou schelen, ik ben altijd eerlijk geweest....
maar je luisterde welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
Nou dan, maak je dan ook niet druk om zijn gehuil over zijn foto, hij plaatste die zelf.
of je was hard leers en je er is voor je gekozenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Plzzakoppo het volgende:
Ik luisterde wel?
lusikniequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Piovan het volgende:
Ja, en nu iedereen bier.
euhm.... doe maar een sappiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
cola ? sinas? icetea? appelsap?
zeg het maar
Ja heb je me gemist?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef Renesite het volgende:
Oh god. istie er weer
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja heb je me gemist?
En wtf is dit willen de mensen opflikkeren die mij geen warm onthaal willen geven![]()
Ik heb je wel gemistquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja heb je me gemist?
En wtf is dit willen de mensen opflikkeren die mij geen warm onthaal willen geven![]()
Doe eens kusje geven op me bipsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemistJa joah jeweet!
Doe die sluier eens uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doe eens kusje geven op me bips
nee, want ze hebben ook niks te verbergenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Moslimmannen hebben geen sluiers
Jawel, zo'n jurk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Moslimmannen hebben geen sluiers
Djelebbaquote:
je moederquote:
jaaaaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft mij het leven geschonken.
Lief he?
Nee je vader door je moeder in der vagina te pwnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft mij het leven geschonken.
Lief he?
Zet je je jurk nog even in de OP?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee je vader door je moeder in der vagina te pwnen
Net als TOm&Jerry?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:, het is een complot van de Joden tegen je!
quote:
Gaat dat bij jullie via het keeltje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee je vader door je moeder in der vagina te pwnen
Dit is iets anders dan een Djellebaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
trouwnes zoenn jurk heet toch djelebba ofzo?![]()
![]()
of een pyjama?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat de laatste tijd achteruitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Piovan het volgende:
Goed topic
Coolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef murp het volgende:
[..]
kan ik ooit eens leuk mee gaan photoshoppen
"paint *hier* een leuk design voor Sala's pyjama"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef murp het volgende:
[..]
kan ik ooit eens leuk mee gaan photoshoppen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
"paint *hier* een leuk design voor Sala's pyjama"
Doe eens zo een topic openenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dat is Karl-Kaniquote:
Paintquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
die vlek op je bovenlipquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Never![]()
Check deze mooibooi stylowzz
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die vlek op je bovenlip
en kijk je altijd aggresief of kunnen Midden ossterlingen dr niks aan doen?
Wat een gaykleurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef Renesite het volgende:
Wie zei dat een burka niet modieus is
[afbeelding]
wist ik wel, wou je alleen even uit de tent lokken om je zo weer 168 uur te gevenquote:
Lacostequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Never![]()
[afbeelding]
Kijk je altijd zo nors?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Never![]()
[afbeelding]
Mislukt PWNDDDDDDquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wist ik wel, wou je alleen even uit de tent lokken om je zo weer 168 uur te geven![]()
![]()
Allah ahkbar!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mislukt PWNDDDDDD![]()
EINZWEI!@!@! !1PM@p2oim@IPm LOLLERVBEI@
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kheb tenminste geen tomatenhoofd
Bij mij staat het gewoon lekker dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:03 schreef murp het volgende:
[..]
bij een blanke die op tennis zit jah
lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bij mij staat het gewoon lekker dus![]()
Je maakt me aan het huilen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kheb tenminste geen tomatenhoofd
Ik moet weer denken aan mijn enorme verbrande lichaamquote:
dat was zeker voor de foto in je FB ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan mijn enorme verbrande lichaamHet was dágen lang 43 graden
![]()
Euhhhh... Ja!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
dat was zeker voor de foto in je FB ?
Boeiend tis maar internetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Fetai het volgende:
Die jurk is nou niet echt iets om met trots te posten op het internet![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo![]()
maar dat dacht Piovan ook![]()
jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Maar check zijn gele lacoste stylow!
Oow okequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef zainabber het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een hele lieve kutkloon. Hoor.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow oke
Wil je me pijpen lievekutkloontje
Houd jij je bekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef seekfaM het volgende:
Kut gozur, hij is ook lelijk en hij heeft kut msn plaatjes
Mits tietenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:35 schreef zainabber het volgende:
Wauw, dit is mijn roeping.
Ik word scheidsrechterin.
Checkt fotoboekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:35 schreef zainabber het volgende:
Wauw, dit is mijn roeping.
Ik word scheidsrechterin.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef seekfaM het volgende:
Zainabber, zorg dat je je persoonlijke eigendommen aan je lichaam vast hebt geketend, ej bent het zo kwijt met hem in de buurt
wat doe jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef seekfaM het volgende:
Zainabber, zorg dat je je persoonlijke eigendommen aan je lichaam vast hebt geketend, ej bent het zo kwijt met hem in de buurt
Lekker dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Checkt fotoboek
OMG ze is gewoon een chick!
Ik dacht dat je een dude was
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is je afkomst?
Ergens indo suri bloed?
help me!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:39 schreef seekfaM het volgende:
Ervaring meequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:40 schreef master_X het volgende:
[..]
hehe
waar heb je dat op gebazeerd dan
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ervaring meekrijg nog 30 cent van hem
gejatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
wanneer heb ik 30 cent van je geleend dan?![]()
mooi gaan we morgen even opzoeken en zorgen dat je geld terug krijgtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ervaring meekrijg nog 30 cent van hem
In de metroquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef seekfaM het volgende:
[..]
In de metro, eerst ging je zo gitaar spelen en toen vroeg je me voor een kleine bedrage voor je overnachting. dat wilde ik niet, en toen ging je meberoven
omgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:49 schreef seekfaM het volgende:
[..]
In de metro, eerst ging je zo gitaar spelen en toen vroeg je me voor een kleine bedrage voor je overnachting. dat wilde ik niet, en toen ging je meberoven
dat lende doekje bedoel jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef master_X het volgende:
[..]
omg![]()
je had hem ook moeten vast binden he
met zijn jurk aan
![]()
ja dat stukie stof wat die als een baby om zich heen heeft gewikeld en nu denk hij dat die een bruid is ofzoquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef zainabber het volgende:Je ziet wel dat dit een bash topic is !!111
Ach niks mis mee. De goeie ouwe tijden, ik had zoiets aan toen ik klein wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hallo onz fokkertjes jullie knuffemoslim is weer terug van weg geweest
Ik had zo een coole wintersportvakantie en ik heb geeneens mijn benen gebroken Alhamdoulilah
Maarja heb ik nog wa gemist ofzo?
![]()
[..]
[afbeelding]
Ik in me vette jurk![]()
Deze is ubervet in tegenstelling tot die van Piovan![]()
Alles wat gezond is voor een mens is haramquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Heb je nog stiekem dingen gedaan die haram zijn?![]()
wie is dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:34 schreef isama het volgende:
ALLAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
een een of andere god ofzoquote:
Oh ons eigen Osama dusquote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef isama het volgende:
[..]
een een of andere god ofzo
* isama had zin om te schreeuwen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef murp het volgende:
[..]
oja, en ik heb er niets mee te maken
wat was er nou met pio?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]hehehe. Ik heb Piovan écht al niet meer gezien sinds dat gevalletje whehe.
och hij had een foto gepost in het paint hier users topics, daar begonnen wat users mee te spammen, ik had m als icon ingesteld en nog wat dingetjes met die fotoquote:
Welke foto?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
och hij had een foto gepost in het paint hier users topics, daar begonnen wat users mee te spammen, ik had m als icon ingesteld en nog wat dingetjes met die fotowhehe. Leuk was het wel
piovanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
lekker hoor .. salami bij het bierquote:
Djelebba dragen de arabieren. Dit heet een Peran Tombanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Djelebba dragen de arabieren. Dit heet een Peran Tomban![]()
Dat kan bestquote:Op maandag 5 maart 2007 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
Zoeen jurk had Meauhammed Bee toch ook aan toen die dat varkentje ging wassen?
mijn nederlandse oom is ook een aantal jaren moslim, alleen is ie wel een beetje doorgeslagen...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:49 schreef murp het volgende:
[..]
mijn nederlandse oom is ook een aantal jaren moslim, alleen is ie wel een beetje doorgeslagen...
Jij bent heul geen moslimaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef zainabber het volgende:
Ik ben ook moslim maar ik ben wel een gangster.
in zijn huis heeft ie allemaal boxen opgenomen waar bij je 24uur per dag het bidden van een moslim hoort....quote:
is hij getrouwd met een vrouw van islamitisch afkomst?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef murp het volgende:
[..]
in zijn huis heeft ie allemaal boxen opgenomen waar bij je 24uur per dag het bidden van een moslim hoort....
die heeft ie "gekocht"quote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
is hij getrouwd met een vrouw van islamitisch afkomst?
een nette.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo een die alles doet maar tegen varkensvlees nee zegt
Of zo een nette moslima![]()
De nieuwe moslim eet varkensvleesquote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo een die alles doet maar tegen varkensvlees nee zegt
Of zo een nette moslima![]()
Oh nee niet nog eenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ik ken het klederdracht van mijn volk![]()
Ben je Afghaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ik ken het klederdracht van mijn volk![]()
Echt waar?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
een nette.We zijn niet allemaal de wereld uit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
.
dit punt denk ik, maar ik zal er wel weer naast zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]Wat is dat voor gehuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emmenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |