Alles wat gezond is voor een mens is haramquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Heb je nog stiekem dingen gedaan die haram zijn?![]()
wie is dat?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:34 schreef isama het volgende:
ALLAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
een een of andere god ofzoquote:
Oh ons eigen Osama dusquote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef isama het volgende:
[..]
een een of andere god ofzo
* isama had zin om te schreeuwen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef murp het volgende:
[..]
oja, en ik heb er niets mee te maken
wat was er nou met pio?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]hehehe. Ik heb Piovan écht al niet meer gezien sinds dat gevalletje whehe.
och hij had een foto gepost in het paint hier users topics, daar begonnen wat users mee te spammen, ik had m als icon ingesteld en nog wat dingetjes met die fotoquote:
Welke foto?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
och hij had een foto gepost in het paint hier users topics, daar begonnen wat users mee te spammen, ik had m als icon ingesteld en nog wat dingetjes met die fotowhehe. Leuk was het wel
piovanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent heel krampachtig je eigen hachje aan het redden mbt piovan en zijn foto. Dikke vriendjes gaan jullie worden
lekker hoor .. salami bij het bierquote:
Djelebba dragen de arabieren. Dit heet een Peran Tombanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
trouwnes zoenn jurk heet toch djelebba ofzo?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Djelebba dragen de arabieren. Dit heet een Peran Tomban![]()
Dat kan bestquote:Op maandag 5 maart 2007 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
Zoeen jurk had Meauhammed Bee toch ook aan toen die dat varkentje ging wassen?
mijn nederlandse oom is ook een aantal jaren moslim, alleen is ie wel een beetje doorgeslagen...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:49 schreef murp het volgende:
[..]
mijn nederlandse oom is ook een aantal jaren moslim, alleen is ie wel een beetje doorgeslagen...
Jij bent heul geen moslimaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef zainabber het volgende:
Ik ben ook moslim maar ik ben wel een gangster.
in zijn huis heeft ie allemaal boxen opgenomen waar bij je 24uur per dag het bidden van een moslim hoort....quote:
is hij getrouwd met een vrouw van islamitisch afkomst?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef murp het volgende:
[..]
in zijn huis heeft ie allemaal boxen opgenomen waar bij je 24uur per dag het bidden van een moslim hoort....
die heeft ie "gekocht"quote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
is hij getrouwd met een vrouw van islamitisch afkomst?
een nette.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo een die alles doet maar tegen varkensvlees nee zegt
Of zo een nette moslima![]()
De nieuwe moslim eet varkensvleesquote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo een die alles doet maar tegen varkensvlees nee zegt
Of zo een nette moslima![]()
Oh nee niet nog eenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ik ken het klederdracht van mijn volk![]()
Ben je Afghaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ik ken het klederdracht van mijn volk![]()
Echt waar?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
een nette.We zijn niet allemaal de wereld uit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
.
dit punt denk ik, maar ik zal er wel weer naast zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]Wat is dat voor gehuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emmenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |