En waar hebben we Kim's komische talent eerder mogen bewonderen??quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
De Wet volgens Milo.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
ik heb haar nog gezien in een volgens mij Belgische advocatenserie die net5 een paar jaar terug na 1 uitzending alweer van de buis haalde en later in marathonversie in de nacht heeft uitgezonden. Daarin was ik ook niet echt kapot van haar. Vandaar mijn twijfels bij haar mogelijkheden.........
in het vreselijke "Samen" op Talpaquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Mvnl het volgende:
En waar hebben we Kim's komische talent eerder mogen bewonderen??
ik zag 'm gisteren ook langskomen, maar had het al in televizier gezien, dus de klap kwam wat minder hard aan (ik vind 't zo op het eerst gezicht nl. geen succes)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Net was er een promo voor 'Julia's Tango' te zien op NET5. Michiel de Jong is flink gekortwiekt.
quote:Interview Kim Pieters
"Je hoort mij niet klagen"
NET 5 start deze week met de nieuwe Nederlandse dramaserie Julia’s Tango, waarin vier vriendinnen een Bed & Breakfast in Buenos Aires beginnen. Actrices Kim Pieters, Peggy Vrijens, Tina de Bruin en Miryanna van Reeden wonen vier maanden in de Argentijnse hoofdstad voor de opnamen. Kim Pieters: "Het bruisende Buenos Aires ga je veel in de serie terugzien."
Jammer
Pieters, die de rol van Julia vertolkt, heeft er maar weinig moeite mee dat ze vier maanden van huis is. "Het bevalt me hier erg goed. Van tevoren kun je moeilijk inschatten hoe lang vier maanden eigenlijk is, maar je stelt je er op in. Bovendien werken we hier hard en hebben we het heel leuk, dus de tijd vliegt echt. Skype (gratis telefoneren via internet, red.) is wel onmisbaar. Daardoor heb ik toch het gevoel dat ik weinig mis in Nederland. Dat ik de eerste voorjaarsdagen niet meemaak vind ik wel jammer, maar hier is het elke dag 28 graden. Je hoort mij niet klagen."
Winkelparadijs
Echt een beeld van het land heeft Pieters echter nog niet. "Ik moet zeggen dat ik nog te weinig van het land heb gezien om daar wat over te kunnen zeggen. We draaien voornamelijk in en om Buenos Aires en dat is echt een geweldige stad. Ik ben wel een paar keer op een estancia geweest. Dat is een luxe boerderij met paarden, waar je kunt overnachten. Dan zie je pas hoe mooi het buiten de stad is. Verder is het hier een heel gevaarlijk winkelparadijs. We vergapen ons aan de leuke winkels. Veel kleding is hier prachtig gemaakt en bovenden is het allemaal de helft goedkoper dan in Nederland. Je snapt het al, daar worden wij blij van."
Efficiënt
Ook over de sfeer op de set is Pieters enthousiast. "Met Miryanna, Tina en Peggy is het super. We zijn allemaal als het ware in dit avontuur gerold en maken hetzelfde mee. Dat schept een enorme band. Ook met de Argentijnse crew is het erg leuk, al was dat in het begin wel even wennen. Wij werken altijd ongelofelijk efficiënt in Nederland; we willen de tijd optimaal gebruiken. Wachten vinden wij vervelend. De Argentijnen in de crew zie je dan denken: maak je niet zo druk, neem een kop koffie en geniet van de zon." [MT]
Julia's tango, NET 5, 21:25 uur
bron
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef Hik het volgende:
Ok, verslagje...
De serie an sich is nog niet eens erg slecht. Heb het niet zo op Hollandse series, maar je kunt zien dat dit met veel geld en tijd is gemaakt. Heel in het kort gaat het over een succesvolle advocate () die voor een weekje met haar vriendin meegaat die een wereldreis gaat maken die start in BsAs. De advocate (Julia) heeft als kind in BsAs gewoond en haar tante en nichtje wonen er nog steeds. Het huis van tante en nichtje staat op het punt van verkopen aan een zeer gladde Argentijn, waarbij je gelijk aan Julia ziet: dat wordt nuecken!
Julia steekt een stokje voor de verkoop en besluit te gaan helpen met het opknappen van het huis tot een B&B.
Het geheel wordt opgeleukt met heel veel prachtige beelden van de stad. Ik zat echt met kippenvel!Damn...
. Ok, eigenlijk zat ik al met kippenvel bij de bekende zwarte taxis....
Verder prettig: veel mannelijk-Argentijnse eyecandy.
Minder prettig: Productplacement is wel heel overduidelijk (sinds wanneer krijg je Tia Maria in de Economy?) ) Er wordt bovendien wel een heel standaard beeld geschapen van Argentinie. Zo heeft iedereen het de godganse tijd over wijn en wordt er om de haverklap tango gedanst. De voorouders van Julia liggen ook begraven op Recoletta (sure!
). Tenslotte is het gesproken spaans niet om aan te horen. Das niet erg wanneer iemand volgens het verhaal zo uit Nederland komt, maar als ze er al tien jaar wonen en het steeds hebben over VINOOO (met Rotterdams accent) is dat toch een beetje sneu.
Al met al wel uit te houden. Als ik volgende week thuis ben kijk ik wel weer.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef babette21 het volgende:
(ik kreeg enigszins klepperende eierstokken van die Argentijn), dus deze serie kijken is heus geen straf!
hey, jij hebt een nieuwe avatarquote:Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
yups, het heeft even geduurd - anderhalve uitzending op z'n minst - maar ik durf 't nu wel hardop te zeggen: 't heeft wel potentie dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |