abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47256224
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Wup het volgende:

[..]

ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
En waar hebben we Kim's komische talent eerder mogen bewonderen??
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:59:21 #27
165358 Kukidentmonster
Ik lust nog wel een Kukident!
pi_47256654
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Wup het volgende:

[..]

ow oke, op zich te waarderen dat acteurs voor wat variatie kiezen natuurlijk, maar de comedy dingetjes moet ze toch echt aan Kim Pieters overlaten.
ik heb haar nog gezien in een volgens mij Belgische advocatenserie die net5 een paar jaar terug na 1 uitzending alweer van de buis haalde en later in marathonversie in de nacht heeft uitgezonden. Daarin was ik ook niet echt kapot van haar. Vandaar mijn twijfels bij haar mogelijkheden.........
De Wet volgens Milo.

(De ergst geflopte dramaserie van Nederland in co-productie met Vlaanderen) OOIT !)

Dus jij bent die kijker!!
Prima.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:32:49 #28
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47263310
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Mvnl het volgende:
En waar hebben we Kim's komische talent eerder mogen bewonderen??
in het vreselijke "Samen" op Talpa

maar dat is eigenlijk vergelijkbaar met het Westenwind/Liever Verliefd-verhaal: ik was erg sceptisch toen bleek dat Kim comedy ging doen, maar ik heb me rotgelachen om haar Borderliner-uitvoering
pi_47348448
Net was er een promo voor 'Julia's Tango' te zien op NET5. Michiel de Jong is flink gekortwiekt.

BTW: Hij zat ook in de promo voor de Baantjer classic van a.s. zondag.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:03:51 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47352728
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Net was er een promo voor 'Julia's Tango' te zien op NET5. Michiel de Jong is flink gekortwiekt.
ik zag 'm gisteren ook langskomen, maar had het al in televizier gezien, dus de klap kwam wat minder hard aan (ik vind 't zo op het eerst gezicht nl. geen succes)
pi_47353412
ojee.... ik kan me er even geen voorstelling bij maken maar ik ben blij dat ik gewaarschuwd ben.
ow en Babette je had gelijk wat de uitzendtijd betreft:)
pi_47426871
quote:
Interview Kim Pieters

"Je hoort mij niet klagen"
NET 5 start deze week met de nieuwe Nederlandse dramaserie Julia’s Tango, waarin vier vriendinnen een Bed & Breakfast in Buenos Aires beginnen. Actrices Kim Pieters, Peggy Vrijens, Tina de Bruin en Miryanna van Reeden wonen vier maanden in de Argentijnse hoofdstad voor de opnamen. Kim Pieters: "Het bruisende Buenos Aires ga je veel in de serie terugzien."

Jammer
Pieters, die de rol van Julia vertolkt, heeft er maar weinig moeite mee dat ze vier maanden van huis is. "Het bevalt me hier erg goed. Van tevoren kun je moeilijk inschatten hoe lang vier maanden eigenlijk is, maar je stelt je er op in. Bovendien werken we hier hard en hebben we het heel leuk, dus de tijd vliegt echt. Skype (gratis telefoneren via internet, red.) is wel onmisbaar. Daardoor heb ik toch het gevoel dat ik weinig mis in Nederland. Dat ik de eerste voorjaarsdagen niet meemaak vind ik wel jammer, maar hier is het elke dag 28 graden. Je hoort mij niet klagen."

Winkelparadijs
Echt een beeld van het land heeft Pieters echter nog niet. "Ik moet zeggen dat ik nog te weinig van het land heb gezien om daar wat over te kunnen zeggen. We draaien voornamelijk in en om Buenos Aires en dat is echt een geweldige stad. Ik ben wel een paar keer op een estancia geweest. Dat is een luxe boerderij met paarden, waar je kunt overnachten. Dan zie je pas hoe mooi het buiten de stad is. Verder is het hier een heel gevaarlijk winkelparadijs. We vergapen ons aan de leuke winkels. Veel kleding is hier prachtig gemaakt en bovenden is het allemaal de helft goedkoper dan in Nederland. Je snapt het al, daar worden wij blij van."

Efficiënt
Ook over de sfeer op de set is Pieters enthousiast. "Met Miryanna, Tina en Peggy is het super. We zijn allemaal als het ware in dit avontuur gerold en maken hetzelfde mee. Dat schept een enorme band. Ook met de Argentijnse crew is het erg leuk, al was dat in het begin wel even wennen. Wij werken altijd ongelofelijk efficiënt in Nederland; we willen de tijd optimaal gebruiken. Wachten vinden wij vervelend. De Argentijnen in de crew zie je dan denken: maak je niet zo druk, neem een kop koffie en geniet van de zon." [MT]

Julia's tango, NET 5, 21:25 uur

bron
pi_47427598
Tvp'tje Het lijkt mij niet zo'n hele leuke serie, als ik de voorfilmpjes zo zie. Maar ik ga het zeker wel een kans geven
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_47452342
Schop! Nu op Net5 .

Ben benieuwd, ga zo kijken.
Eeuwig vijfentwintig
pi_47462216
Leuke serie! Leuke omgeging, leuke karakters, leuk verhaal, wat wil een mens nog meer?
Ik vond Liz er alleen wel bizar oud uit zien! En wat een onflatterende kleding had ze aan!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:22:16 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47462234
Ik heb gisteren stiekem toch een beetje gekeken. Damn .
Vind de serie geen bal aan. Maar Kim Pieters blijft . En ze deed het wel erg goed .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_47463653
Ik heb het ook een kans gegeven, en ik vond het enigzins wel leuk Zal zeker alle afleveringen bekijken.

Tina de Bruin heeft trouwens ook gespeeld in het BNN programma "De Kannibalen" en ze was laatst te zien in "Tequila" ook van BNN.
pi_47464023
Ikvond het middelmatig, weer een poging van de NL'se omroepen om een Nederlandse variant op Sex & The City te maken. Ik vind de karakters redelijk vlak, maar is de 1e aflevering, dus dat zegt nog niet zoveel, en die studio opnames verpesten de sfeer een beetje. Plaatjes van BA zijn wel mooi.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:14:53 #39
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47467439
Mijn eerdere post uit het Argentinie-topic:
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef Hik het volgende:
Ok, verslagje...

De serie an sich is nog niet eens erg slecht. Heb het niet zo op Hollandse series, maar je kunt zien dat dit met veel geld en tijd is gemaakt. Heel in het kort gaat het over een succesvolle advocate ( ) die voor een weekje met haar vriendin meegaat die een wereldreis gaat maken die start in BsAs. De advocate (Julia) heeft als kind in BsAs gewoond en haar tante en nichtje wonen er nog steeds. Het huis van tante en nichtje staat op het punt van verkopen aan een zeer gladde Argentijn, waarbij je gelijk aan Julia ziet: dat wordt nuecken! Julia steekt een stokje voor de verkoop en besluit te gaan helpen met het opknappen van het huis tot een B&B.

Het geheel wordt opgeleukt met heel veel prachtige beelden van de stad. Ik zat echt met kippenvel! Damn... . Ok, eigenlijk zat ik al met kippenvel bij de bekende zwarte taxis.... Verder prettig: veel mannelijk-Argentijnse eyecandy.
Minder prettig: Productplacement is wel heel overduidelijk (sinds wanneer krijg je Tia Maria in de Economy? ) ) Er wordt bovendien wel een heel standaard beeld geschapen van Argentinie. Zo heeft iedereen het de godganse tijd over wijn en wordt er om de haverklap tango gedanst. De voorouders van Julia liggen ook begraven op Recoletta (sure! ). Tenslotte is het gesproken spaans niet om aan te horen. Das niet erg wanneer iemand volgens het verhaal zo uit Nederland komt, maar als ze er al tien jaar wonen en het steeds hebben over VINOOO (met Rotterdams accent) is dat toch een beetje sneu.

Al met al wel uit te houden. Als ik volgende week thuis ben kijk ik wel weer.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47476048
Anders ga je even uit eten op de avond dat HNTM, Just The Two Of Us, en 'die mogelijk interessante nieuwe Net5-serie' starten
(en neem je ook niks op )
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:52:08 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47477314
Aardige pilot, al ben ik nog niet overtuigd (hoeft ook niet, ik kijk toch wel vanwege Argentinië ). 't Komt allemaal wat cliché over, met van die enorme typetjes en voorspelbare verhaaltjes, maar 't spel is zeker niet tenenkrommend en 't fijne decor zit vol mooie mensen (ik kreeg enigszins klepperende eierstokken van die Argentijn ), dus deze serie kijken is heus geen straf!
pi_47595820
weet iemand hoe dat liedje heet dat speelt tijdens de Julia's tango reclame???
iets met 'I'm falling behind.... when you read my mind"
ah, ik weet het al - the killers: read your mind

[ Bericht 17% gewijzigd door emss op 23-03-2007 21:22:09 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 23 maart 2007 @ 21:21:51 #43
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47596021
ik vond de eerste aflevering verschrikkelijk (heb het dan ook niet uitgekeken) maar waag maandag nog een poging, hoop dat ik het dan leuker vind.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47596051
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef babette21 het volgende:
(ik kreeg enigszins klepperende eierstokken van die Argentijn ), dus deze serie kijken is heus geen straf!
enge ziektes sucks :'(
pi_47627362
Ik vond het teleurstellend vorige week. Ik verwachtte er misschien te veel van en daarom geef ik het nog een poging overmorgen...
pi_47627983
Yay... de herhaling.. dank U net5
ik vind haarloze Michiel de Jong wel okay
en ik zag Paul Groot in de promo voor maandag....
pi_47628289
Waar zijn ze mee bezig bij Net5... of mis ik wat? Mississippi Burning zou komen! Ik wil die film maar al te graag zien en had vanavond niet de puf om iets anders te doen en dan komt dit .. een herhaling nog wel...
  maandag 26 maart 2007 @ 22:17:22 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47691185
Ik ben eruit: de Argentijn lijkt op Viggo-met-Aragornbaard... verklaart een hoop
  maandag 26 maart 2007 @ 22:31:36 #49
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47691917
yups, het heeft even geduurd - anderhalve uitzending op z'n minst - maar ik durf 't nu wel hardop te zeggen: 't heeft wel potentie dit
pi_47695779
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
yups, het heeft even geduurd - anderhalve uitzending op z'n minst - maar ik durf 't nu wel hardop te zeggen: 't heeft wel potentie dit
hey, jij hebt een nieuwe avatar
(wel oke hoor!)

Nou heb ik t verdomme wéér gemist, zonder er bij stil te staan
toch maar ns kijken of ik zaterdag de herhaling mee kan pikken, en anders is dit blijkbaar gewoon niet mijn serie (t heeft niet zo mogen zijn )

offtopic: @ B21: is meiden van de wit wat? Overweeg namelijk de box te kopen terwijl ik t nooit echt gezien heb, maar had/heb wel een zwak voor Eva Duijvesteijn sinds ONM, Angela al helemaal sinds GTST en Frederique (en Liz een beetje) sinds WIDM dus wat dat betreft zou t toch goed moeten vallen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')