dat was een rusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Lada?
Ik ga niet zeuren over de spelling, het was Wartburg. Deze vraag moest ik als Trabi rijder even kwijt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wardburg
Dat was een Tsjech, het betekent in het Tsjechisch trouwens Jammer, of Schade, what's in a namequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Skoda?
Ja, ik heb een standkachel, gewoon op benzine, kun je de wagen al warmstoken voor het starten, en het is gewoon leuk om in zo'n primitief pruttelding te tuffen, en het sleutelen is al helemaal lachen, in een half uur je motorblok er uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb jij er nog een waarvan de kachel op olie wekrt?
Jawel. Voormalig DDR-ers willen het spul nu weer drinken. Net als vroegerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef De_Melkboer het volgende:
Rottkappchen Sekt
Nee, het zat niet in blikken (en is ook een incompleet antwoord trouwens)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in blikken
Nou, je hoefde het niet zelf te maken maar het was nog wel redelijk zeldzaamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Dit heb ik me altijd al afgevraagd. Moest je het zelf maken uit grondstoffen die je kon kopen?
Nee, je kocht het niet bij een oliehandel, dus ook niet bij Shellquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef jakkop het volgende:
Bij een soort verdeelpunt van de koninklijke shell, die het weer van een groter...etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |