abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 17:09:51 #81
128220 Peter6000
pi_46738226
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef itsme het volgende:

[..]

nee eerst eric dan huub.

Hij geeft syl immuniteit. plan is om dan een ontslagronde voor eric aan te vragen. Ook om Huub te testen.

(huub gaat niet mee)
Maar dan kan Brian toch gewoon een ontslagronde voor Huub aanvragen?
pi_46738236
Brian vieze vuile rat
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46738240
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

scanman, ik heb sterk het idee dat jij een beetje olie op het vuur zit te gooien hier

Als dgk_r de imuniteits regel heeft bedacht, zullen ze dan niet nagedacht hebben over de gevolgen hiervan en welke pionnetjes ze er in willen houden, en welke niet? Kunnen ze toch simpel via jaapie's stem regelen?
En volgens mij hebben ze het liefst dat ze allemaal blijven, anders vallen de streams zo dood
Ligt eraan welke kant het programma op wilt gaan.
Willen ze gauw stoppen of niet.
Willen ze van Syl af.
En balen ze dat huub zoveel fans heeft.
Allemaal dingen die meespelen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:10:40 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46738255
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
Maarre....... heeft hij zijn besluit nu al officieel gemaakt of zegt hij gewoon aan iedereen toe dat diens voorkeur het zal worden?
Hij heeft nu een officiele mondelinge deal met Brian om 100 CP, dus hij zal Sylvia immuniteit geven.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46738256
Ik schat Japio in als iemand die heel goed kan acteren...volgens mij is hij een solist die uiteindelijk niemand vd groep nodig zal hebben voor het afvallen...de man weet dondersgoed dat anderen hem niet kunnen helpen en dat hij het alleen zal moeten doen
De lulpraatjes van oa Brian zullen uitvoerig over tafel gaan op het moment dat Japio zijn keuze moet maken en moet toelichten
pi_46738276
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef obezzi het volgende:
voor wie is er stemming aangevraagd?
moet eerst iemand immuniteit krijgen voordat er een stemming aangevraagd kan worden. in principe heeft jaapijooooh nu de unieke kans om het verdere verloop van het spel de komende weken/maanden (eventueel) te bepalen

zouden we dat niet allemaal maar wat graag willen
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46738277
Carlos gaat Japio adviseren om te trainen met Brian en Nasty want die zijn op dit moment het meeste bezig met sport
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:11:20 #88
130524 Sonique
occasional streamer
pi_46738285
KAn brian een sanctie krijgen, dit gaat te ver vind ik...

De bedoeling een derde partij voor z'n wagen te spannen vind ik niet kunnen, en gaat tegen de regels in lijkt me...
pi_46738291
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef the_undertaker het volgende:
Beste Jaap kan het spel natuurlijk ook gewoon spelen en is ie helemaal niet zo dom als we nu denken dat hij is (althans dat hoop ik dan maar)
Dat hoop ik dan maar, maar dan blijf ik het niet slim vinden om iets toe te zeggen. Doe je dan niet wat je gezegd hebt, maak je alleen vijanden mee. (dus ik vrees dat brian niet voor niets zo hyper blij is op dit moment

Toch had ik eerst goede hoop daar al zijn vriendne fan van Huub schijnen te zijn. Die weten dan ook dat VBrian huub's grootste vijand is
pi_46738304
De miljonairs willen ontdekt worden...
pi_46738307
Jaap komt mij redelijk intelligent over qua woordgebruik, zinsopbouw etc. Die weet heus wel wat ie doet. Als hij z`n huiswerk gedaan heeft dan weet hij dat Sylvia de enige persoon is in het huis die hem eventueel kan helpen met motivatie etc. Brainless en Natasja zullen hem ook wel willen helpen, maar bij hun zal dat niet oprecht zijn. Bovendien wilt Sylvia binnenkort stoppen met roken dus dan kunnen Jaap en Sylvia elkaar helpen. De enige reden die ik kan bedenken dat een intelligent persoon Huub & Sylvia zou willen naaien is omdat ie dat MOET doen van de redaktie...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:12:13 #92
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_46738327
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik schat Japio in als iemand die heel goed kan acteren...volgens mij is hij een solist die uiteindelijk niemand vd groep nodig zal hebben voor het afvallen...de man weet dondersgoed dat anderen hem niet kunnen helpen en dat hij het alleen zal moeten doen
De lulpraatjes van oa Brian zullen uitvoerig over tafel gaan op het moment dat Japio zijn keuze moet maken en moet toelichten
ik denk dat jij die bolle iets te hoog inschat
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
pi_46738333
brian lijkt wel n klein kind
bart is echt n cutie
pi_46738334
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ligt eraan welke kant het programma op wilt gaan.
Willen ze gauw stoppen of niet.
Willen ze van Syl af.
En balen ze dat huub zoveel fans heeft.
Allemaal dingen die meespelen.
Waarschijnlijk willen ze Natasja en Brian ook niet kwijt, slechterikken heb je nu eenmaal nodig in een soap. Op dit moment vind ik dat Erik het minst toevoegt aan het programma.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:12:28 #95
168159 FSR
Just myself
pi_46738339
Vergeet niet dat Japio vannacht zei dat hij Hdnkkk een terringmanntje vind...
Met zijn euforisch gelul dat hij zo goed is...
When exist, things are inévitable
pi_46738355
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar dan kan Brian toch gewoon een ontslagronde voor Huub aanvragen?
O ja. En dan is Huub afhankelijk van Sylvia
pi_46738356
In het begin van het gesprek gaf Jaap zelf aan dat hij van plan was/is om Natasia te kiezen, omdat Amanda dan Breenless steunt zou er niemand uitgaan
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb je de streams gevolgd het afgelopen half uur? Hij wilde Natasia kiezen ja, maar Brian heeft hem omgeluld en omgekocht.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:13:04 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46738362
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:06 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Hoezo? Als hij die 100 punten van Huub zou krijgen om Brian of Natasia weg te krijgen zou je het wel een goede zaak vinden?
Dan wel ja. Maar hij weet dat Brian en Natasia 'minder aardige mensen' zijn (heeft hij gezien op tv en gehoord van anderen) en dan toch laat hij zich door die twee omkopen. Dan ben je in mijn ogen heel erg ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46738367
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:12 schreef Borga het volgende:
In het begin van het gesprek gaf Jaap zelf aan dat hij van plan was/is om Natasia te kiezen, omdat Amanda dan Breenless steunt zou er niemand uitgaan
[..]
daarna is hij omgeluld. (lijkt)
pi_46738373
Vannacht lachte Jaap Brian uit en zei over hem, jezus wat is dat een slijmbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')