abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:15:50 #251
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_47356898
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Kan iemand verklaren wat er met Corio is gebeurd? Ik keek om 17.15u nog en toen stond ie nog zo'n 0,5% in de plus, en nu kijk ik en 1,5% in de min De opties lijken er (nog?) niet op gereageerd te hebben, dus vlak voor beurssluiting is hier iets gebeurd? Heeft dit met expiratie van opties te maken? Niet dat ik het erg vind want ik heb net vandaag 2 puts Corio gekocht
Waarom koop je puts als je niet weet wat een koersbeweging inhoudt ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:17:31 #252
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_47356942
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:43 schreef YoshiBignose het volgende:
mag ik wat vragen aan jullie, ervaren beleggers.

wat is nou precies het verschil tussen beleggen en gokken?
Voor sommigen bitter weinig. Ik ben geneigd om te zeggen dat als je fundamenteel belegt, je de gok minimaliseert, maar je moet altijd de markt kunnen inschatten. Dus hoe beter je inschattingsvermogen is, hoe minder gok het ik. Makkelijker kan ik het niet maken.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_47360040
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

Waarom koop je puts als je niet weet wat een koersbeweging inhoudt ?
Uiteraard omdat ik een koersverlaging verwachtte, maar aangezien Corio de hele dag rond de +.50 zat vind ik een -1.50 op het einde van de dag vrij opmerkelijk. Als je naar de grafiek kijkt dan is dat een vrij abnormale koersgang zou ik zeggen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:17:00 #254
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_47364409
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 03:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Uiteraard omdat ik een koersverlaging verwachtte, maar aangezien Corio de hele dag rond de +.50 zat vind ik een -1.50 op het einde van de dag vrij opmerkelijk. Als je naar de grafiek kijkt dan is dat een vrij abnormale koersgang zou ik zeggen.
Het is ook wel een sprong ja, dat geef ik je na. Dat gebeurt wel vaker aan het einde van de dag, maar 2% om is wel pittig, ik keek voor de grap bij Wereldhave en je zou bijna zeggen dat iemand van Corio naar Wereldhave is geswitched ...
.
pi_47370002
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:17 schreef elcastel het volgende:

[..]

Het is ook wel een sprong ja, dat geef ik je na. Dat gebeurt wel vaker aan het einde van de dag, maar 2% om is wel pittig, ik keek voor de grap bij Wereldhave en je zou bijna zeggen dat iemand van Corio naar Wereldhave is geswitched ...
.
Inderdaad.. het vreemde is wel dat bij Wereldhave de opties duidelijk hebben gereageerd op de koerssprong en bij Corio niet. Mijn putoptie is nagenoeg gelijk gebleven terwijl ie bij deze koersval zeker ongeveer een euro zou moeten stijgen. Hopelijk gebeurt dat maandagochtend dan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 18 maart 2007 @ 18:57:19 #256
12012 arexes
Oei LALA
pi_47407946
Ik lees net dat Barclays zou willen fuseren met ABN, 2 jaar geleden zijn er al gesprekken geweest over een fusie. Zou dit gevolgen hebben voor morgen ?
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  zondag 18 maart 2007 @ 19:05:03 #257
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47408279
Tuurlijk heeft dag gevolgen.
Eerst TCI die voor 'onrust' zorgt en de koers doet stijgen. Dit zal ook wel zorgen voor circa +4% morgen.

De hele banksector draait echter k*t de laatste tijd. En dat allemaal door Amerika en de hypotheekmartk daar...?
  zondag 18 maart 2007 @ 20:23:00 #258
12012 arexes
Oei LALA
pi_47411218
Ik verwacht ook een dikke verhoging, denk ook dat ING mee zal doen
pi_47413269
Je moet niet denken dat bij elk gerucht zomaar stijgt hoor.. maarja we zullen zien.

Misschien is het hele sentiment wel slecht zonder enige stijger.. kan maar zo
  zondag 18 maart 2007 @ 21:58:25 #260
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47415353
Ik HOOP dat ING een keer mee gaat doen.
Is meer achtergebleven cq achteruit gegaan dan de andere banken. Zonder enige reden.
Iedereen verwachtte dat dat HET topaandeel van 2007 zou worden. Tot op heden nog niets van gezien en haalt mijn totale rendement ontzettend onderuit....
pi_47417550
ING Bank zit dik in de hypotheek sector in amerika daarom weinig kans op stijging.
ABN Amro daar in tegen heeft op het juiste moment het aandeel in die sector verkocht.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:21:14 #262
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47424072
Dat strookt niet echt met het bericht dat ze eruit hebben gedaan dat ze er marginaal inzitten :-)
  maandag 19 maart 2007 @ 09:50:25 #263
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47425824
quote:
Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef SnuggLe het volgende:
Tuurlijk heeft dag gevolgen.
Eerst TCI die voor 'onrust' zorgt en de koers doet stijgen. Dit zal ook wel zorgen voor circa +4% morgen.
Nou, +7%. Ik zat er niet eens zoveel naast. Jammer dat ik er geen posities in heb.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:03:55 #264
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_47438423
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:50 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Nou, +7%. Ik zat er niet eens zoveel naast. Jammer dat ik er geen posities in heb.
Ik had naar je moeten luisteren gisteravond
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_47444517
Hah ABN +9,71 en ING +2,43, u zei?
  maandag 19 maart 2007 @ 19:59:17 #266
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47447499
Dow nu omhoog, ben benieuwd of ze morgen de winst vast kunnen houden en door de 495 kunnen gaan. ING ben ik verder nog zeker niet zeker van....hoop dat die downtrend wel doorbroken gaat worden, want anders is dit maar een tijdelijke opleving.
pi_47448265
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef arexes het volgende:
Hah ABN +9,71 en ING +2,43, u zei?
, 9/10 gaan we morgen door naar hogere toppen
pi_47451217
ABN AMRO heeft eindelijk de gesprekken bevestigt, denk dat we nog is 5% zullen stijgen
pi_47457891

Hehe ik schok me rot ... blijkt er een storing te zijn
pi_47457927
Wat een stijging voor ABN zeg!
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 20 maart 2007 @ 06:38:03 #271
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_47460597
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:53 schreef _Supreme het volgende:
Wat een stijging voor ABN zeg!
Zo te zien heeft de VS daar nog wat bijgedaan gisteravond.
pi_47464327
En we blijven stijgen vandaag. Wat denken jullie, verkopen?
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:24:28 #273
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_47465786
Je bedoelt het aandeel ABN ?

Ik denk inderdaad dat daar de meeste rek wel uit is, misschien nog 1 of 2 procent er bij maar verder niet. Ze hebben ook aangegeven de aandelen voor 31 euro over te willen nemen. Dus zoveel ruimte is er niet.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:17:35 #274
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_47473736
Ik snap iets niet. Ik houd bepaalde opties in de gaten. Situatieschets optie A van biedboekje:

Tijd X:
bied 241 x 0.65E
laat 119 x 0.75E

Tijd X+2 seconde:
bied 193 x 0.70
laat 290 x 0.80

In die 2 seconde is er geen volume (geen handel) geweest. Hoe kan zoiets zo snel wijzigen? En waarom fluctueert de koers van een optie zoveel zonder dat er echt veel (in vergelijking met aandelen dan) handel/volume in is? Het is net of vraag- en aanbod het precies van elkaar weten wanneer "ze" veranderen.

OF is dit een domme vraag?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_47474330
Ten eerste worden opties in Nederland per 5 cent geprijsd, in Duitsland wel per 1 cent. Daarom zijn veranderingen altijd per 5 cent of een veelvoud daarvan, bij goedkope opties is dat al een vrij grote procentuele verandering.

Daarnaast kan een prijs veranderen zonder te handelen. Er kunnen orders uit het orderboek gehaald worden of nieuwe orders geplaatst worden (met betere prijzen). De werkelijke waarde is gelijk aan het midden tussen de beste biedkoers en de beste laatkoers.

In dit geval kan het dus bijvoorbeeld zo zijn dat de bovenste orders die je noemde uit het orderboek gehaald zijn en dat de volgende beste bied- en laatkoersen nu de beste bied- en laatkoersen zijn.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:42:54 #276
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_47476970
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:33 schreef Dwergje het volgende:
Ten eerste worden opties in Nederland per 5 cent geprijsd, in Duitsland wel per 1 cent. Daarom zijn veranderingen altijd per 5 cent of een veelvoud daarvan, bij goedkope opties is dat al een vrij grote procentuele verandering.

Daarnaast kan een prijs veranderen zonder te handelen. Er kunnen orders uit het orderboek gehaald worden of nieuwe orders geplaatst worden (met betere prijzen). De werkelijke waarde is gelijk aan het midden tussen de beste biedkoers en de beste laatkoers.

In dit geval kan het dus bijvoorbeeld zo zijn dat de bovenste orders die je noemde uit het orderboek gehaald zijn en dat de volgende beste bied- en laatkoersen nu de beste bied- en laatkoersen zijn.
Eh ja. Dat snap ik wel. Ik ben geen complete noob.
Maar het gaat mij er om, dat van een optie waarvan weinig handel is (bijvoorbeeld een volume van 3 over een hele dag!). Ik heb het over opties in Mittal bijvoorbeeld. En dat die opties zo enorm (zie mijn voorbeeld) in 2 seconden fluctueren. Ik zou zeggen: als er zoveel fluctuatie is, dan moet vraag/aanbod elkaar "per ongeluk" vaker raken (oftewel: meer volume generen) toch?

Nu lijkt het net of vraag en aanbod kant "het van elkaar weten wanneer ze gaan switchen". Ik kan me niet voorstellen dat het ZO vaak per dag (fluctuatie = groot) wisselt zonder dat 1 van beiden "te laat reageert" (en dus handel kan worden gedreven).

Capiche?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_47480226
Kan iemand mij uitleggen waarom om rond half 5 de koers van ING -0,5% is en na sluiting de koers een winst heeft behaald van 1,5% ?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:18:18 #278
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47480429
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:11 schreef arexes het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom om rond half 5 de koers van ING -0,5% is en na sluiting de koers een winst heeft behaald van 1,5% ?
Geen verklaring precies, maar wel wat uitleg:
quote:
Op de beurs wist men eigenlijk geen eenduidige reden te vinden voor deze stemmingsomslag. „Maar belangrijk was toch wel het nieuws dat hypotheekverstrekker Accredited Home Lenders van Farallon Capital Management een lening van $200 miljoen heeft gekregen in ruil voor 3,3 miljoen warrants voor de aanschaf van aandelen ter waarde van $10. ING bleef achter na de uitspraak dat het concern ’vooralsnog’ slechts een beperkte invloed zag op de resultaten van de hypotheekproblemen in Amerika. Juist dat woordje ’vooralsnog’ sloeg beleggers schrik aan. Nu zie je dat ING ineens sterk opveert. En dat Amsterdam sterker dan de andere beurzen opveert”, verklaarde René Lokenberg van Wilgenhaege Vermogensbeheer.
Nu kijken wat de FED gaat doen...
pi_47481290
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:42 schreef JeOma het volgende:

[..]

Eh ja. Dat snap ik wel. Ik ben geen complete noob.
Maar het gaat mij er om, dat van een optie waarvan weinig handel is (bijvoorbeeld een volume van 3 over een hele dag!). Ik heb het over opties in Mittal bijvoorbeeld. En dat die opties zo enorm (zie mijn voorbeeld) in 2 seconden fluctueren. Ik zou zeggen: als er zoveel fluctuatie is, dan moet vraag/aanbod elkaar "per ongeluk" vaker raken (oftewel: meer volume generen) toch?

Nu lijkt het net of vraag en aanbod kant "het van elkaar weten wanneer ze gaan switchen". Ik kan me niet voorstellen dat het ZO vaak per dag (fluctuatie = groot) wisselt zonder dat 1 van beiden "te laat reageert" (en dus handel kan worden gedreven).

Capiche?
Euhm, ja, ik denk het. Je bedoelt dat wanneer er een order uit het orderboek gaat, bijvoorbeeld een biedorder, dan zal de next-best bied offer de laatkoers moeten 'hitten', maar dat blijkt niet gebeuren, omdat ook dat laatoffer er opeens uit is...

Eigenlijk geen idee, lijkt wel haast toeval... iemand een idee?
pi_47486525
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:18 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Geen verklaring precies, maar wel wat uitleg:
[..]

Nu kijken wat de FED gaat doen...
Die uitleg komt (mede) van RTL-Z, ik heb nog een andere uitleg gevonden, namelijk het volgende:

De geruchten gaan, nu dat ABN AMRO (waarschijnlijk) overgenomen wordt, ING niet kan achterblijven en dat zou dan de reden zijn dat er een omslag van 2% heeft plaatsgevonden. Even de kranten in de gaten houden.
pi_47487270
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:43 schreef Dwergje het volgende:

[..]

Euhm, ja, ik denk het. Je bedoelt dat wanneer er een order uit het orderboek gaat, bijvoorbeeld een biedorder, dan zal de next-best bied offer de laatkoers moeten 'hitten', maar dat blijkt niet gebeuren, omdat ook dat laatoffer er opeens uit is...

Eigenlijk geen idee, lijkt wel haast toeval... iemand een idee?
De waarde van een optie is afhankelijk van de koers van het aandeel. Bij opties zijn automatische systemen actief die hun bied- en laatkoersen automatisch aanpassen wanneer de koers van het aandeel verandert. De bied- en laatkoersen van opties kunnen dus veranderen zonder dat er volume is.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:38:04 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_47488980
Het aandeel Palm (NYSE: PALM) is zo'n 30% gestegen omdat men denkt dat het overgenomen gaat worden door Nokia (no way) of Motorola (zou kunnen ) of twee private equity buyers (dat zou Palm het liefst willen).

En ik was te chicken om vorige week te kopen. Al dat beleggen enzo klinkt meer als gokken voor mij.
Confidence through competence
pi_47499279
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:59 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

De waarde van een optie is afhankelijk van de koers van het aandeel. Bij opties zijn automatische systemen actief die hun bied- en laatkoersen automatisch aanpassen wanneer de koers van het aandeel verandert. De bied- en laatkoersen van opties kunnen dus veranderen zonder dat er volume is.
Dat is natuurlijk bijna hetzelfde als wat ik al zei. Ik ging er vanuit dat een trader zélf zijn orders verandert/annuleert. Jij gaat ervan uit dat een geautomatiseerd systeem dat doet. Blijft toeval dat er tegelijk een beste buy en een beste sell order uit het orderboek gaat. Wanneer er namelijk slechts alleen een beste buy order of alleen een beste sell order uit gaat, dan zal de next best buy of sell order een hit zijn en zou er gehandeld moeten worden.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:39:30 #284
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_47515344
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:46 schreef Dwergje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bijna hetzelfde als wat ik al zei. Ik ging er vanuit dat een trader zélf zijn orders verandert/annuleert. Jij gaat ervan uit dat een geautomatiseerd systeem dat doet. Blijft toeval dat er tegelijk een beste buy en een beste sell order uit het orderboek gaat. Wanneer er namelijk slechts alleen een beste buy order of alleen een beste sell order uit gaat, dan zal de next best buy of sell order een hit zijn en zou er gehandeld moeten worden.
Het zijn inderdaad zogenoemde "mass quotes" die je ziet, die door de computersystemen van de handelaren op het scherm worden gezet. Zelf moet hij wel de input leveren (rente, volatility, dividend, etc), maar computers zetten het op het scherm. Soms raken de quotes elkaar wel hoor, als een iemand een te trage computer heeft bijvoorbeeld. Of tijdens heftige bewegingen. Maar meestal niet in kleine fondsjes als Corio.
Overal verstand van.
pi_47525679
Als ik een vandaag een pakketje aandelen wil kopen (5 verschillende) Hoe kan ik dit het goedkoopste doen?
Ik heb ABN Amro als broker....
Moet ik dan een voor het aandeel kopen of kan dit ook tegelijk?
pi_47526224
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef Lassekjus het volgende:
Als ik een vandaag een pakketje aandelen wil kopen (5 verschillende) Hoe kan ik dit het goedkoopste doen?
Volgens mij betaal je gewoon per transactie (is te vinden op de site van abnamro). Ik zou overigens nu helemaal niet instappen aangezien de beurs keihard is gestegen in een paar dagen tijd, en dit kan volgens mij nooit goed blijven gaan. Een paar weken terug was er sprake van een 'correctie' volgens experts, maar we zitten morgen weer netjes op het niveau van voor de correctie. Wat is er dan precies gecorrigeerd kun je je afvragen. Volgens mij zitten we straks opeens weer zomaar aan de 410, 420. En dan heb ik m'n puts klaar liggen
pi_47526568
Ja klopt. Ik wacht nog een paar weekjes omdat vrijdag ook de cijfers ivm huizenmarkt US bekend worden gemaakt.
Morgen zal zeker een dag van stijging worden. DJ staat op dit moment 1.3% hoger, als Azie vanacht ook hoger sluit gaan we naar 508/510. daarna vrijdag de cijfers en wellicht opnieuw een correctie.
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:33:23 #288
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_47529891
Ik denk dat ik inderdaad ook morgen maar eens een paar turbo's short ga kopen op de AEX. Volgens mij moet er nog een tweede correctie aankomen. Zo kan het niet goed blijven gaan.
pi_47537222
Wat zijn julie allemaal negatief zeg, ja een daling zie ik ook aankomen maar wel klein van omvang. Hoogstens 3% eraf meer zal het niet zijn, daarna is het gewoon weer richting de 520..
pi_47537245
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef Lassekjus het volgende:
5 verschillende fondsen kost bij de ABN 5x 10 euro aan transactiekosten. Mocht je meer transacties plegen dan kan je misschien wel 10% korting krijgen.
pi_47537391
vandaag zeker naar 510. Ahold goede cijfers en Azie WEER dik 1.4% in de plus.
Ongelooflijk na zo'n daling en gespannen markt dat het weer zo hard omhoog gaat.
pi_47539583
Kreeg gisteren een brief van de bank over mijn corus aandelen. Eind van deze maand worden ze overgenomen. Wanneer ik ze dan nog heb betaal ik en provisie voor de overname en de wisselkosten omdat ze tegen britse ponden worden overgenomen. Vandaag gaan ze er dus met een bestens order uit als ze nog door mensen aangekocht worden.
pi_47541469
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:19 schreef Stansfield het volgende:
Kreeg gisteren een brief van de bank over mijn corus aandelen. Eind van deze maand worden ze overgenomen. Wanneer ik ze dan nog heb betaal ik en provisie voor de overname en de wisselkosten omdat ze tegen britse ponden worden overgenomen. Vandaag gaan ze er dus met een bestens order uit als ze nog door mensen aangekocht worden.
Dat is erg zuur, welke bank is dit als ik dat mag vragen?
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:35:44 #294
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_47541751
Ik weet het niet waar het heengaat. Het is een beetje een achtbaan. Bij het minste positieve nieuws is het hard omhoog, bij het minste negatieve nieuws hard omlaag.
Toch zijn de stijgingen niet over een geheel breed front gedragen: ABN Amro heeft daar flink aan bijgedragen en daardoor zit er wat 'lucht' in de AEX. Maar, het bedrijfsnieuws is echt voro 90% positief en andere Europese economische indicatoren ook. De invloeden komen echt van buiten...

Ik wacht nog lekker even. Maybe binnenkort mijn Akzo wel verkopen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:36 #295
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_47544985
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:35 schreef SnuggLe het volgende:
Ik weet het niet waar het heengaat. Het is een beetje een achtbaan. Bij het minste positieve nieuws is het hard omhoog, bij het minste negatieve nieuws hard omlaag.
Toch zijn de stijgingen niet over een geheel breed front gedragen: ABN Amro heeft daar flink aan bijgedragen en daardoor zit er wat 'lucht' in de AEX. Maar, het bedrijfsnieuws is echt voro 90% positief en andere Europese economische indicatoren ook. De invloeden komen echt van buiten...

Ik wacht nog lekker even. Maybe binnenkort mijn Akzo wel verkopen.
ABN AMRO geeft geen "lucht" in de AEX, maar stabiliteit. Die dingen gaan echt niet zakken als het sentiment een beetje draait.
Overal verstand van.
pi_47545041
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef arexes het volgende:

[..]

Dat is erg zuur, welke bank is dit als ik dat mag vragen?
Die teringrabobank. Heb ze nu verkocht voor 8,91.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:20:24 #297
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_47545061
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Het aandeel Palm (NYSE: PALM) is zo'n 30% gestegen omdat men denkt dat het overgenomen gaat worden door Nokia (no way) of Motorola (zou kunnen ) of twee private equity buyers (dat zou Palm het liefst willen).

En ik was te chicken om vorige week te kopen. Al dat beleggen enzo klinkt meer als gokken voor mij.
Motorola is zo'n 5% gezakt after-market omdat de cijfers nogal tegenvallen. CFO is er ook uitgeschopt. Dat wordt geen overname van Palm dus.

Vanavond presenteert Palm Inc. de Q3FY07 resultaten, hopen dat daar een groot lijk uit komt vallen, dan kan ik weer wat aandelen kopen.
Confidence through competence
pi_47545354
ABN Amro ligt er bij mij nu uit.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_47546877
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
ABN Amro ligt er bij mij nu uit.
Hier ook.. belachelijk
pi_47550622
Bijna 40 punten stijging.. tijd voor winstnemingen.
Heb momenteel vedior, ABN Amro Hgh IncEq. (10uur morgen niet meer), LogicaCMG en net wat short gekocht...

LogicaCMG en Vedior, ik denk dat ik die nog ff ga houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')