Brutaaltje ben je wel hè, geeft niets die sprong vooruit hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ryan, ga je ooit leren dat ik niet met je mee je moeras inga? Trek jezelf eruit, dat zou vast minder zompig aandoen, maar ik ben niet besmeurd. Nou wel weer genoeg erover, lijkt me. Kom over een half jaartje maar weer eens jengelen als je nog in je drijfzand zit.
Dat is een particulier. Je kan het zelf nazoeken: http://www.voelspriet.nl/telefoon.htmquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:42 schreef JAM het volgende:
Kan iemand even een telefoontje voor me plegen? Ik ben vanochtend, toen ik nog lag te slapen, gebeld door het een of andere persoon of instituut, maar ik weet bij God niet wie of wat het is. Ik wil ze zelf niet terugbellen, want ik ben zo bang dat als ik me dan bekend maak dat ze dan een verhaal tegen me af gaan steken en daar heb ik nu ook geen zin in. Om dan anoniem te bellen en gelijk op te hangen vind ik a). kinderachtig b.) zonde van m'n beltegoed c). geeft geen garantie dat ik er dan wèl achterkom.
Het nummer is 070-3273355. Kan iemand even voor me achterhalen wie/wat er achter dat nummer zit? Vriendelijke dank, alvast.
Waarvan Lienekien? Van jouw vermeende kloonschap? Daar geloof ik niks van, je bent zonder meer uniek als user, ik zou niet weten van wie je een kloon zou moeten zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben benieuwd wat LXIV hier van zegt als hij terugkomt van het consultatiebureau.
Dat probeerde ik haar ook wijs te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarvan Lienekien? Van jouw vermeende kloonschap? Daar geloof ik niks van, je bent zonder meer uniek als user, ik zou niet weten van wie je een kloon zou moeten zijn.
Vrienden van sigme ja.quote:Of van het Weinreb-gebeuren, c.q. het gebrouilleerd zijn van Sigme en Ryan3? Daar weet ik (nagenoeg) niets van af. Ik weet wel dat er -ooit- een rel geweest is in POL, waarop een aantal bekende users een permban gekregen hebben.
En voor de mijnequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef LXIV het volgende:
Maar dat is allemaal voor mijn tijd.
Aantoonbaar onjuist.quote:
Alweer zo'n rare aanname. Omdat ik sommige dingen las, denk je dat topics heb gevolgd met onleesbare schrijvers als jijzelf en je beminde vrinden, over onderwerpen die me niet boeien? Mis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aantoonbaar onjuist..
Je lurkte toen. Zei je.
Wat wou je nu van me weten, L?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Dat hatelijke toontje van Ryan3 begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarvan Lienekien? Van jouw vermeende kloonschap? Daar geloof ik niks van, je bent zonder meer uniek als user, ik zou niet weten van wie je een kloon zou moeten zijn.
Of van het Weinreb-gebeuren, c.q. het gebrouilleerd zijn van Sigme en Ryan3? Daar weet ik (nagenoeg) niets van af. Ik weet wel dat er -ooit- een rel geweest is in POL, waarop een aantal bekende users een permban gekregen hebben.
Po? Dat zeggen duiven. Net als 'roekoe', zeg maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef Lienekien het volgende:
Poo is een leuk Japans woord, heb ik vernomen.
Dat kan ik niet afspelen. Gaat dat over het rectum?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef JAM het volgende:
Hier de mp3'tje, trouwens; http://home.planet.nl/~fur/reve.html
Nee, het was iets anders. Ik kom er niet op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Po? Dat zeggen duiven. Net als 'roekoe', zeg maar.
Neem je tijd, dan ga ik even een hapje eten. Tot zo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het was iets anders. Ik kom er niet op.
Ben jij een vrinden van sigme of een vrinden van Ryan?quote:
We moeten vrezen voor de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Z het volgende:
Ik zag Sonja laats op TV, ze sprak croissant uit als kroosant. Naar die vrouw luistert half Nederland.
Maar er komen meer slanke mensen bij, dat is óók wat waard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We moeten vrezen voor de Nederlandse taal.
Mensen die het de godganse dag alleen maar kunnen hebben over krentenkoeken en rijstwafels met 30+ kaas. Ja, da's een zegening.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er komen meer slanke mensen bij, dat is óók wat waard.
Oh jee, is het weer eens zo ver?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Dat hatelijke toontje van Ryan3 begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
Mijn bloedeigen vader zegt in plaats van 'bedankt' 'merci'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:23 schreef JAM het volgende:
Ik ken mensen die 't een 'kwu-santje' noemen.
Valt het jou ook op dat mensen zo vaak 'super' zeggen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen vader zegt in plaats van 'bedankt' 'merci'.
Vandaag? Nee. Gisteren: ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Claudia_x het volgende:
Liep jij rond lunchtijd in het Oosterpark, Gellius?
Ik kon het niet goed zien want ik was me hard aan het lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |