abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46765023
En we hebben een zwetstopic. Moet lukken allemaal.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:00:24 #52
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46765085
Ik hoor al de hele dag in mijn hoofd: 'I'm too sexy for Milan, too sexy for Milan, New York and Japan.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46765141
Zeg JAM,ik herinner me van toen ik nog opgesloten was in een kantoortuin, dat vrouwen altijd hele toestanden om hun beeldscherm en toetsenbord hebben gedrapeerd. Sjaals met vrolijke prints, knuffels, kleine lampjes - dat soort infantiele nonsens. Is dat nog steeds zo? En hoe moeten we dat duiden? Is het een stil verzet tegen de kille technocratie?
pi_46765157
Wind het je op?
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:13:13 #55
37950 JAM
pi_46765364
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:03 schreef Gellius het volgende:
Zeg JAM,ik herinner me van toen ik nog opgesloten was in een kantoortuin, dat vrouwen altijd hele toestanden om hun beeldscherm en toetsenbord hebben gedrapeerd. Sjaals met vrolijke prints, knuffels, kleine lampjes - dat soort infantiele nonsens. Is dat nog steeds zo? En hoe moeten we dat duiden? Is het een stil verzet tegen de kille technocratie?
Ik werk in een sober kantoor, G. Buiten een post-it'je met een nummer wat mij verder niets zegt hebben de vrouwen alhier niets wat men als versiering zou kunnen duiden op/aan/rond het beeldscherm of toetsenbord. Wellicht komt dat ook omdat de vrouwen die hier werken heel erg weinig, op een letter in hun paspoort na wellicht, van wat ik me bij een vrouw voorstel voordat ik haar 'vrouw' noem weg hebben.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:13:46 #56
37950 JAM
pi_46765382
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Wind het je op?
Nee, alhoewel ik net wel een erectie had, trouwens.
pi_46765737
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef JAM het volgende:
Ik hoor al de hele dag in mijn hoofd: 'I'm too sexy for Milan, too sexy for Milan, New York and Japan.'
Je kunt altijd nog in Urk gaan wonen.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:32:17 #58
37950 JAM
pi_46765846
Weet je dat ze daar een heel vreemd spraakje hebben, op Urk? Ik ken zo'n jongen die daar vandaan komt (kan hij verder ook niets aan doen), maar die mensen daar, werkelijk, die hebben zo een raar spraakje!
pi_46766451
Oei, een clean desk policy. Dat is denk ik nog net iets erger dan een frutselknuffelpolicy.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:59:38 #60
37950 JAM
pi_46766698
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Gellius het volgende:
Oei, een clean desk policy. Dat is denk ik nog net iets erger dan een frutselknuffelpolicy.
Nu ja, ik weet niet of het echt de , policy, , is. Ik zal even rondkijken hoe het is in de kantoren van 'vrouwen' die hier al wat langer werken. De twee op mijn kamer, werken hier pas een week of vijf, geloof ik.
pi_46766829
Snuffel dan ook even aan de plantenbakken. Mensen dumpen daar hun restjes koffie. Mensen zijn slecht. En lui.
pi_46767516
Cleo de Mérode, du bist ein Paradigma der ästhetischen Kraft, sich äußerlich individuell zu gestalten, seine exzeptionelle Art auch nach außen hin künstlerisch zum Ausdruck zu bringen – – – Dein edler aristokratischer Nasenrücken, deine adelige Stirne, deine Augen, die Linien deines Kinnes schrieben es dir gleichsam vor, mit der öden Alltäglichkeit zu brechen und eine neuartige Umrahmung deines Edelhauptes vermittels dieses wunderbarsten Schmuckes »Haare« zu komponieren!

.
pi_46767985
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Z het volgende:
Dat is dezelfde gedachtengang als thaleia een bushokje en een Aziatisch meisje.
. .
pi_46767996
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:13 schreef JAM het volgende:

[..]
Wellicht komt dat ook omdat de vrouwen die hier werken heel erg weinig, op een letter in hun paspoort na wellicht, van wat ik me bij een vrouw voorstel voordat ik haar 'vrouw' noem weg hebben.
Arm jong.
pi_46769409
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef JAM het volgende:
Hé, in die drie plaatsen ben ik alle geweest. Ik ben kennelijk niet too sexy.
pi_46769485
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Gellius het volgende:
Die CDP zorgt anders wel voor de meest prachtige stapels! Bij mij dan tenminste.
Aldus.
pi_46769521
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:32 schreef JAM het volgende:
Weet je dat ze daar een heel vreemd spraakje hebben, op Urk? Ik ken zo'n jongen die daar vandaan komt (kan hij verder ook niets aan doen), maar die mensen daar, werkelijk, die hebben zo een raar spraakje!
Een beetje zangerig, maar toch vrij hard. Nogal merkwaardig inderdaad. Waar zou dat aan liggen? De vis? De coke? Driehonderd jaar incest?
pi_46769539
Stapels! . Waar laat je die stapels dan? Ik stapel het liefste op mijn bureaus.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:33:33 #69
37950 JAM
pi_46769719
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Een beetje zangerig, maar toch vrij hard. Nogal merkwaardig inderdaad. Waar zou dat aan liggen? De vis? De coke? Driehonderd jaar incest?
Ik zag laatst de burgmeester(es, het is een vrouw) van Staphorst op TV die maar doorging en doorging over hoe fijn het was dat de Staphorsters zo'n hechte gemeenschap vormen en hoe mooi het zou zijn als dat ook in de grote steden het geval zou zijn. Een van de dingen die zij in het bijzonder bewonderenswaardig achtte was het grote aantal 'onderling verwante families' in Staphorst.
pi_46770219

Op Urk leven in feite maar drie families.
pi_46770239
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
Stapels! . Waar laat je die stapels dan? Ik stapel het liefste op mijn bureaus.
Ik op en naast mijn bureau.

Wij doen heel soms onderzoek op papieren vragenlijsten en in ons Iso-norm-werkwijze-berschrijving ( ) staat dat we daar een ad-hoc oplossing voor moeten vinden om die te archiveren. De standaard ad-hoc oplossing is ze te stapelen naast je bureau, wat de meest fantastische stapels oplevert!
Aldus.
pi_46770293
Dat is trouwens ook zoiets raars. Men (de Urkers) vindt dat je dient te spreken over 'op Urk' in plaats van 'in Urk'. Dit aangezien Urk decennia geleden een eilandje was en je tenslotte ook spreekt van 'op Terschelling', 'op Ameland', etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2007 13:52:08 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:51:23 #73
37950 JAM
pi_46770311
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef k_man het volgende:

Op Urk leven in feite maar drie families.
Katwijk kent er vier. Ouwehand, Van der Plas, Varkenvisser en Parlevliet.
pi_46770322
Aanleunstapels! Die zie je veel in de kantoorhabitat.
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:51:54 #75
37950 JAM
pi_46770335
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef k_man het volgende:
Dat is trouwens ook zoiets raars. Men (de Urkers) vinden dat je dient te spreken over 'op Urk' in plaats van 'in Urk'. Dit aangezien Urk decennia geleden een eilandje was en je tenslotte ook spreekt van 'op Terschelling', 'op Ameland', etc.
Nou ja, daar kan ik best inkomen hoor. Zo raar vind ik dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')