Ik kan zelf ook wel voor rascist uitgemaakt worden hier want ik erger me kapot aan Natasia en Brian maar ik ben alles behalve datquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:12 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Lachen, zijn we het toch eens. En ik ben wel blij dat je me ff gewezen hebt op dat blank/niet-blank. want zo wilde ik niet overkomen.
Ik denk nooit in zwart.wit....................dit was allen wat ik zag,
uitsmijter net als natasiaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:14 schreef Sporti het volgende:
Wilgo had het over zijn werk, weet iemand watvoor werk hij doet??
Volgens mij iets in de beveliging.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:14 schreef Sporti het volgende:
Wilgo had het over zijn werk, weet iemand watvoor werk hij doet??
Alleen, In het bed van Nathanael, waar Bart de laatste week/weken in sliep.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef scrabbie het volgende:
ja bij wie slaapt ie nou??
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:17 schreef _Boo_ het volgende:
Leuk plan.
Ik heb ook enorm de pest aan zowel Natasia als Brian. Daar lijkt me ook niets mis mee. Zodra je echter de nadruk gaat leggen op het feit dat Natasia in Suriname is geboren, begeef je je al op een grens denk ik. Dat heeft er namelijk geen zak mee te maken of je iemand wel of niet mag. Als je het dan tóch noemt, kan dat wel eens opgevat worden alsof dat er volgens jou mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook wel voor rascist uitgemaakt worden hier want ik erger me kapot aan Natasia en Brian maar ik ben alles behalve dat![]()
Dat is ook zo, het doet er geen bal toe waar iemand vandaan komt, het gaat om iemands gedrag en karakterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm de pest aan zowel Natasia als Brian. Daar lijkt me ook niets mis mee. Zodra je echter de nadruk gaat leggen op het feit dat Natasia in Suriname is geboren, begeef je je al op een grens denk ik. Dat heeft er namelijk geen zak mee te maken of je iemand wel of niet mag. Als je het dan tóch noemt, kan dat wel eens opgevat worden alsof dat er volgens jou mee te maken heeft.
Duidelijke boodschap. Danx.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook enorm de pest aan zowel Natasia als Brian. Daar lijkt me ook niets mis mee. Zodra je echter de nadruk gaat leggen op het feit dat Natasia in Suriname is geboren, begeef je je al op een grens denk ik. Dat heeft er namelijk geen zak mee te maken of je iemand wel of niet mag. Als je het dan tóch noemt, kan dat wel eens opgevat worden alsof dat er volgens jou mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |