In het sorteercentrum is er zelfs een DJ. Die gaat weliswaar om 2 uur al naar huis, maar daarna radio. Op het VBG staat ook altijd de radio aan, uiteraard een Limburgse zenderquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Streaming radio hier![]()
Wel met een flinke omweg maar we hebben radio
Maar daar springen je de tranen bij in de ogenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef freud het volgende:
@PW: ja, wilde een goed object hebben om mee te fotosoepen, en een ui heeft het allemaal!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef Vliegvrager het volgende:
*Vliegvrager An24 twee placebootjes toeschuift.
*aai over de bol toevoegt werkt beter namelijk
Yep, de druppels zitten op mijn schermquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef prupke het volgende:
Zo kreeg net 3 mailtjes dat er weer een lekker virus in de omloop is.
Iemand anders hier al iets van vernomen?
En daar gaan we volgende week met 20 m/v eten??quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:23 schreef freud het volgende:
[..]
Jij hebt een keuken waar je in kan lopen. Ik kan vanaf 1 plek bijna alles wel bereiken...
van het virus wat jij hebt gaat je harde schijf vast niet naar zijn grootjequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep, de druppels zitten op mijn scherm![]()
Flauw, weet het
ligt het niet aan, als er iemand gezond bezig was...maar goed, zal de drukte zijn geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:04 schreef prupke het volgende:
[..]
van het virus wat jij hebt gaat je harde schijf vast niet naar zijn grootje
ps meer vitaminen eten dan
Kan je er dan niet voor zorgen dat je het wat minder druk krijgt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef An24 het volgende:
[..]
ligt het niet aan, als er iemand gezond bezig was...maar goed, zal de drukte zijn geweest![]()
Ja, is ook nog nabrander van de omstandigheden. Dan merk je dat je alles op orde krijgt en wil je gelijk alles goed doen. Kwestie van opnieuw leren doseren. komt goed!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Kan je er dan niet voor zorgen dat je het wat minder druk krijgt?
Ik bedoel als je ziek word vanwege "stress" drukte is niet goed![]()
Dat zal zeker een goed gevoel zijn geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
HiBen er ook weer
Vanavond na 1,5 jaar eindelijk mijn zus haar trouwalbum gegeven
ja, ik schaam me diep en zo
Ze was er helemaal blij mee
Checkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat zal zeker een goed gevoel zijn geweest![]()
Goed werk heeft tijd nodig zeggen ze toch altijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckVooral toen ik gister om half 11 de boel eindelijk afgeplakt had
Iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Goed werk heeft tijd nodig zeggen ze toch altijd
Ze heeft er al genoeg gehad dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef WurM het volgende:
* WurM geeft An24 ook een aai over dr bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |