quote:
Getver Ann...beterschapquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef An24 het volgende:
[..]
hey, ik eb een 50 mm macro....worden zowiezo leuke plaatjes.![]()
Alleen jammer dt ik nu aan bed gekluisterd ben...paar stappen en ik val om. geen plaatjes schieten voor mij vandaag!
ohwww MB, je maakt de dag een beetje goed....quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topic
Daar zullen ongetwijfeld ook mooie en leuke tussen zitten.quote:
En natuurlijk mogen wij ook onze gang gaan hequote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef An24 het volgende:
[..]
hey, ik eb een 50 mm macro....worden zowiezo leuke plaatjes.![]()
Klinkt als flinke griepquote:Alleen jammer dt ik nu aan bed gekluisterd ben...paar stappen en ik val om. geen plaatjes schieten voor mij vandaag!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Re en ik gaan ook een kat nemen en wij dachten aan een britje
*gaat foto zoeken*
vraag 1: tuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En natuurlijk mogen wij ook onze gang gaan he'
* PdeHoog haalt de 100mm macro uit het vet
[..]
Klinkt als flinke griep
Schitterend die kop om te zien. Mooie katquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
[..]Onze Belle
![]()
Zijn wel leuke fotomodellen, Britjes. Maar ik zou er zelf niet snel voor kiezen om er zelf eentje te nemen (wij hadden er dus thuisbij mijn ouders twee, eentje is inmiddels overleden)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]Onze Belle
![]()
Zijn wel leuke fotomodellen, Britjes. Maar ik zou er zelf niet snel voor kiezen om er zelf eentje te nemen (wij hadden er dus thuisbij mijn ouders twee, eentje is inmiddels overleden)
Chinees is blijkbaar neit goed voor me, ben opgestaan met koppijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssssssssssss....was het maar ...![]()
Maar zit je het weer tegen, buikrgriep of ... ?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]Onze Belle
![]()
Da's echt niet mooi zegquote:
Dat is normaal gesproken het gevolg van de drank bij de chinees niet van het etenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Chinees is blijkbaar neit goed voor me, ben opgestaan met koppijn...
Robertje heeft volgens mij ook zo eentje, en maakt daar prachtige foto's vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]Onze Belle
![]()
jaaaaa, maar dan noem je ook een kattenexpertquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Robertje heeft volgens mij ook zo eentje, en maakt daar prachtige foto's van
Ik ken verder niet echt 'merken'quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:07 schreef Yoni het volgende:
Ik wil er nog wel een Heilige Birmaan bij. Of een Maine CoonMaar ik heb al twee poezels en drie wordt wat veel
![]()
Gelukkig heeft mams ook nog twee heilige Birmaantjes (Oma en mamma van de mijne)
Das een heel eind uit de buurt PeRiquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:07 schreef PeRi het volgende:
Hallo vrinden. Kijk eens in [ US MEET ] 07 April 2007, Rotterdam.
![]()
![]()
.
Inderdaad, eerder drank dan eten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Chinees is blijkbaar neit goed voor me, ben opgestaan met koppijn...
Zijn Russen niet altijd blauw?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Yoni het volgende:
Robertje heeft volgens mij Blauwe RussenZelfde kleur grijs, maar ander modelletje poes.
van water krijg je geen hoofdpijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Inderdaad, eerder drank dan eten...![]()
Moet je ook maar een goeie wijn drinken![]()
Oeps. Had je misschien beter ff kunnen aangeven van te vorenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
van water krijg je geen hoofdpijn
ze hebben waarschijnlijk maggi gebruikt bij de rijst en/of sateh
en daar kan ik niet tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |