wow gaaf.. Noorse Boskatten zijn tof...quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef An24 het volgende:
Haha pads in de senseo, die dingen zijn daar niet lekker genoeg voor.
Het liefst zou ik gewoon slapen, maar dat lukt dus niet omdat ik zo vol zit...nog maar ff wachten. Wel blij dat ik in bed nu ook kan internetten...Alle Cattery's afstruinen voor noorse boskatten![]()
Da's niet zo mooi hequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bezorgt de Chinees bij jullie niet?
snel vraagje:
Ik had een RAW foto ff op mijn webspace gezet zodat ik 'm hier op mijn werk kon bewerken. Het is een DNG file, maar als ik de url intik denkt ie dat het een Quicktime filmpje is![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
wow gaaf.. Noorse Boskatten zijn tof...Tis dat de kat naar iemand anders is verkocht, anders hadden we thuis naast de Britse Korthaar, Maincone (rip) een Noorse Boskat in huis
mocht niet gebeuren.
![]()
Ik was katten-oppas voor een rode Noorse Boskatquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:57 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Wil het liefst zo eentje
http://www.noorseboskatten.net/BestandenNoorseboskat/Fotogalerij/FramesGalerij.htm?index.html&1
Kijken bij "Amelius Suaterne"
Maar kan ook zijn dat het een rode en dondere wordt![]()
doe dat nou niet..ik mag geen kat van mijn vriendje en deze vind ik zoooooooooo mooi!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:57 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Wil het liefst zo eentje
http://www.noorseboskatten.net/BestandenNoorseboskat/Fotogalerij/FramesGalerij.htm?index.html&1
Volgens mij hebben vrienden ook zo'n katquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:57 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Wil het liefst zo eentje
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
@P: moet ik dus Firefox ofzo installeren? weet niet of mijn baas daar zo blij mee zal zijn maar oke
Als jij niet meer over de chinees begintquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
doe dat nou niet..ik mag geen kat van mijn vriendje en deze vind ik zoooooooooo mooi!!
@P: moet ik dus Firefox ofzo installeren? weet niet of mijn baas daar zo blij mee zal zijn maar oke
Als jij je kat leert om niet aan de leren bank te krabben, er niet op te gaan liggen, ook niet naar boven op het waterbed te gaan, en niet te worden opgegeten door de hond hebben we een dealquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Als jij niet meer over de chinees begint![]()
Marreuhhh, dat betekent dat ik gelijk een oppas puckzzz heb gevonden? Studiootje in huis, fototje smaken...![]()
Was meer een opmerking om je lekker te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als jij je kat leert om niet aan de leren bank te krabben, er niet op te gaan liggen, ook niet naar boven op het waterbed te gaan, en niet te worden opgegeten door de hond hebben we een deal
foto's maken kan je zelf heel goed, dus daar heb je mij niet voor nodig
Een kennis van mijn ouders bracht er 1 mee uit Noorwegen. Die hield ze altijd binnen....nou ja, hij mocht wel eens buiten, maar dan aan de lijn, ze was oh zo bang dattie wegliep.quote:
Wowwwwwwwww....echt wel mooie katten om te zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:57 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Wil het liefst zo eentje
ff lezen bij eigenschappen van het ras. Neem niet zomaar een beestquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wowwwwwwwww....echt wel mooie katten om te zien![]()
Maar uhhhh...liever een hond, dit zit o.a. niet op het aanrecht, bed of waar dan ook waar geen haar moet liggen![]()
![]()
zo'n mollige grijze? die zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Re en ik gaan ook een kat nemen en wij dachten aan een britje
*gaat foto zoeken*
Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topicquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Re en ik gaan ook een kat nemen en wij dachten aan een britje
*gaat foto zoeken*
Die jaquote:
Had al veel gelezen Ann, maar zie denk ik niet wat jij bedoelt. Rasstandaard gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:44 schreef An24 het volgende:
[..]
ff lezen bij eigenschappen van het ras. Neem niet zomaar een beest![]()
hey, ik eb een 50 mm macro....worden zowiezo leuke plaatjes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er gaat dus een compleet arsenaal aan fotografisch interessante objecten worden aangeschaftHet kattentopic gaat weer vollopen denk ik
Zitten echt mooie tussenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |