Voor mij nog 18 uur werkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe lang nog tot het weekend?
of 10quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
ik wil ook een aai over me bol
6 mogen ook!!
Vrijdag en zondag tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
ik wil ook een aai over me bol
6 mogen ook!!
of 6quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vrijdag en zondag toch![]()
Krijg jij een aai over je bol
Hangt ervanaf hoe lief je benquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef WurM het volgende:
* WurM geeft An24 ook een aai over dr bol
OM te masseren of om gemasseerd te worden...??quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef freud het volgende:
* freud warmt alvast de massageolie op.
Zijn er nog vrouwelijke vrijwilligers?
Ik ben blond en lekker (schijnt) én heb lang haar... Close enough?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef freud het volgende:
* freud warmt alvast de massageolie op.
Zijn er nog vrouwelijke vrijwilligers?
hoe ruw zijn je handen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben blond en lekker (schijnt) én heb lang haar... Close enough?
Maar deze welquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
niet alle nerds hebben zachte handjes hoor
ik geloof je meteenquote:
Mogguhhh Xil ....Mogguhh Anderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
't Is al weer donderdag!Bijna weekend!
Goeienavondquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhhh Xil ....Mogguhh Anderen![]()
Alleen van An24. Die moet nog steeds uit de forward gehaald worden. Bij Xilantof en bij mij komt ie gewoon binnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:59 schreef Ymke het volgende:
Yoni , ik krijg mn mail steeds terug
Sorry, wist niet dat ontspannende olie ook werkte als de dop er nog op zat...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef prupke het volgende:
ik geloof je meteen
ander onderwerp ? want freud is in slaap gevallen met zijn fles massage olie .....
Ah ok , bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alleen van An24. Die moet nog steeds uit de forward gehaald worden. Bij Xilantof en bij mij komt ie gewoon binnen
Leuk autootjequote:Op donderdag 1 maart 2007 08:12 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat ontspannende olie ook werkte als de dop er nog op zat...
Mogge! Straks naar Zutphen of all places...
Als het meezit hierin trouwens...
[afbeelding]
Awwwww zieluuugquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:39 schreef freud het volgende:
Helaas, het wordt een gewone Mazda 3. RX8 is voor vips.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Awwwww zieluuug![]()
Pffff wat een klotenacht zeg! Heb elk uur voorbij zien komen![]()
Is-nie goed hequote:Op donderdag 1 maart 2007 08:45 schreef An24 het volgende:
Pffff wat een klotenacht zeg! Heb elk uur voorbij zien komen![]()
Zutphen is best ok, groot nadeel als je in de binnenstad moet zijn zijn de wegen. Alles eenrichtingsverkeer en klinkers. Maar opzich best leuke stad om foto's te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:12 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat ontspannende olie ook werkte als de dop er nog op zat...
Mogge! Straks naar Zutphen of all places...
Als het meezit hierin trouwens...
[afbeelding]
is dat lekker in combi met citrosan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zutphen is best ok, groot nadeel als je in de binnenstad moet zijn zijn de wegen. Alles eenrichtingsverkeer en klinkers. Maar opzich best leuke stad om foto's te maken.
hoorde ik daar ergens![]()
Zijn er geen citrosan pads voor in de senseoquote:
Of je doet eerst citrosan en DAARNA als beloning koffiequote:
mix het met alcohol en ga weer naar bed. gewoon weer gaan liggen en uitzieken.quote:
Hahaha, zoek je wel een cattery in de buurt, en niet drenthe of zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef An24 het volgende:
Haha pads in de senseo, die dingen zijn daar niet lekker genoeg voor.
Het liefst zou ik gewoon slapen, maar dat lukt dus niet omdat ik zo vol zit...nog maar ff wachten. Wel blij dat ik in bed nu ook kan internetten...Alle Cattery's afstruinen voor noorse boskatten![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef An24 het volgende:
...Alle Cattery's afstruinen voor noorse boskatten![]()
Veel cattery's komen ze brengen, om zeker te zijn van een goede plekquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef freud het volgende:
[..]
Hahaha, zoek je wel een cattery in de buurt, en niet drenthe of zo.
quote:...'Dat heeft gesmaakt'..zeg ik dan, nadat ik bij je mocht eten...'Maar dat komt natuurlijk, omdat je van die hele dure pannen hebt'
bezorgt de Chinees bij jullie niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef CocaColaLight het volgende:
De boodschappen bezorg dienst kende ik maar katten bezorg dienst gaat toch net iets te ver hoor
Puckzzziequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bezorgt de Chinees bij jullie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |