Die kaarten krijg je ook pas een paar weken voor Werchter... Weinig om over te twijfelen lijkt me.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:43 schreef -Sum- het volgende:
[..]
onderweg betwijfel ik, heb 3 weken geleden besteld en wacht nog steeds op kaarten(en ik niet alleen)
ik zei ook dat ik BEtwijfelde dat zijn kaarten onderweg warenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die kaarten krijg je ook pas een paar weken voor Werchter... Weinig om over te twijfelen lijkt me.
wat er na dat optreden van hem in de krant stondquote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef ruud.nl het volgende:
En dit jaar geen foute R&B/hiphop acts ala Black-Eyed Peas, Kelis, Sean Paul, the Game en dergelijke, hulde!![]()
quote:Sean Paul is een mietje
Dat valt niet de belopen. Dan sta je de hele avond kut.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef ruud.nl het volgende:
Ik vind de indeling juist ideaal, alleen Björk ga ik missen die ik op voorhand best had willen zien.![]()
mijn ideale scenario:
do
Air Traffic
Zornik
Air
Marilyn Manson
Beastie Boys
Muse
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dat valt niet de belopen. Dan sta je de hele avond kut.
Ik ga om 15:00 naar de tent. Ga van voor staan en ga er niet meer weg![]()
![]()
Wat een Marquee-avond!!!
Echt geniaal. Het is 3 jaar geleden dat er zo'n Marquee programma was.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]geniaal die 1e avond he, maakte ook net die opmerking. Denk dat het heel druk zal zijn in de tent
Je kunt beter 3 weken van tevoren je kaartje verkopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik weet pas 3 weken van tevoren of ik kan.Hopelijk zijn ze dan nog niet uitverkocht..
De afgelopen 5 jaren waren stijf uitverkocht.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vorig jaar was het toch ook niet uitverkocht?
Hey, maar dat lijstje is ook maar theoretisch he!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dat valt niet de belopen. Dan sta je de hele avond kut.
Ik ga om 15:00 naar de tent. Ga van voor staan en ga er niet meer weg![]()
![]()
Wat een Marquee-avond!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |