quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Nou dan kun je nu mooi die url vertellen waarvan je slechts 1 letter verkeerd hebt getypt.
Ik geloof er namelijk nog steeds geen reet van.
Mja, als de P nu in de buurt van de V zou zitten, okee, maar dit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef NotoriousJw het volgende:
Het was dus startvagina.nl daar surf ik weleens naar toe buiten me werk.
En ik werk bij een groot Nederlands biermerk, voordat ik daar vragen over krijg.
PioVanquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, als de P nu in de buurt van de V zou zitten, okee, maar dit.
Allemaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik lig hier dubbel en allemaal serieus reageren lollorzzzzzz
ga jij maar even afkoelen met een stukje appelkruimeltaartquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef NotoriousJw het volgende:
iK HAD JULLIE OH MIJN GOD.....ME HELE KLAS LIGT HIER DUBBELZZZ
Lees pagina 2 dan nog maar eens goed, TS.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef chatter het volgende:
Om de een of andere reden voel ik dit aankomen:
[..]
Waarom weet ik nog niet.
Dan zal ik er zometeen eens overheen gaan dan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:22 schreef NotoriousJw het volgende:
whheheheh ik lig weer helemaal plat, ik heb me moeder er bij gehaald die ligt nu ook plat.
Whhehehe na mij dus whehhehequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan zal ik er zometeen eens overheen gaan dan!![]()
nogmaals, je zal nooit grappig worden..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Whhehehe na mij dus whehhehe
Weet ik, zolang ik maar een kloon blijf van....quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef denka het volgende:
[..]
nogmaals, je zal nooit grappig worden..![]()
whehehehehequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef denka het volgende:
[..]
nogmaals, je zal nooit grappig worden..![]()
doe dan eens beter je best zodat je lijkt op je echte account..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:48 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Weet ik, zolang ik maar een kloon blijf van....
Dat is mijn strijd ook niet, om lachers te vergaren..quote:jij hebt de lachers andres ook niet op je hand.
kutquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:54 schreef denka het volgende:
Dat is mijn strijd ook niet, om lachers te vergaren..
NotoriousJw doet zijn best..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |