maar toch ook nog wel genoeg voor huub dat ie wel 2e wordtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:49 schreef ron1970 het volgende:
eventjes spammen: Er kan weer ge sms-ed worden voor de popi poll op tien dus allemaal voor Syl sms-en want Huub moet een beetje getemperd worden
Jammer dat de rest dat niet weetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
Deze !!!
Nu wel, hoop ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat de rest dat niet weet![]()
Waar staat dat topicnummer dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd diegene met het laagste topic nummer !!!!!
(deze dus)
Tuurlijk !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar toch ook nog wel genoeg voor huub dat ie wel 2e wordt
ik weet t.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat de rest dat niet weet![]()
bovenin de witte adresbalkquote:
987411quote:
Bovenin in de URL.quote:
idd, ik zit ook steeds van WTF..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet t.
wat ik jammer vindt is dat er iemand de hele tijd iets verkeerd doet op de pc met als gevolg irritante geluiden
OK, dank je , nog nooit op geletquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
In de url van het topic, http://forum.fok.nl/topic/987411![]()
Straks word het iedere dinsdag zo stilquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bovenin in de URL.
Ben wel benieuwd hoe laat ze weer terug komen van de acteerlessen. Volgens mij had Snollie echt geen monoloog voorbereid. Ben benieuwd of we daar nog iets over horen.
Ja, ik begrijp ook niet waarom ik nu de streams aan hebquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:54 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Straks word het iedere dinsdag zo stil![]()
Volgens mij is het niet iedere week op locatie toch?? althans, dat hoop ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:54 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Straks word het iedere dinsdag zo stil![]()
Gadverdammequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Jaap sex gaat hebben met a-Del
Ik ook... en dat Amanda dan onder ligt en Jaap net zo hard beukt als Brian.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Pr0n aan het DL ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook last van die computer geluidjes op de streams? Ik denk steeds dat er iets met mijn eigen computer is
Ik ben ondertussen beetje aant opruimen, post aant uitzoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet waarom ik nu de streams aan heb![]()
Een zwaar uberromantische brief aan zijn net gevonden levenspartner!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef blomst het volgende:
Schrijft jaap aan zijn boek? of is het gewoon een brief?
Mooie datum als je dat zo ziet staan sussie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
27-02-2007
Lieve schatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Een zwaar uberromantische brief aan zijn net gevonden levenspartner!![]()
Vandaag al? Is zélfs voor Amanda wat snel...!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
27-02-2007
Als het dan maar niet een soort Amanda is, want die zou al een nieuwe liefde hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Een zwaar uberromantische brief aan zijn net gevonden levenspartner!![]()
voor mij is 07-07-'07 een hele mooiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie datum als je dat zo ziet staan sussie.![]()
Ja ik wilde het even met jullie delenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie datum als je dat zo ziet staan sussie.![]()
haha wat een twisted gedachtequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Zij wil wel op tv komen dus dat is al beter als dat met Rogier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het dan maar niet een soort Amanda is, want die zou al een nieuwe liefde hebben.
Nee, niets aan het downloaden. Maar die geluidjes zijn wel zeer storend.quote:
Een kenner dusquote:
Dan stop je met kijken ?quote:
Amanda en liefde!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het dan maar niet een soort Amanda is, want die zou al een nieuwe liefde hebben.
Laat haar eerst eens leren blind spreken!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef Sonique het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk blind leren typen als ze geeneens normaal Nederlands kan spreken?
Moet je naar een bruiloft? Zeker niet onderuit te komen...?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die dag zal ik zeker niet kijken.....
![]()
Misschien gaat het wel helemaal niet door danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
Als Jules de Korte nog geleefd had, zou ik hem nog meer kans geven op het behalen van die typcursus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef Sonique het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk blind leren typen als ze geeneens normaal Nederlands kan spreken?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
Euhm het is me eigen bruiloft... dus ik kan er niet onderuit.... (wil ik ook zeer zeker niet )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je naar een bruiloft? Zeker niet onderuit te komen...?
dan vond ik 02-02-2002 toch leukerquote:
Wat ben je toch sentimenteelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan vond ik 02-02-2002 toch leuker![]()
06-06-06 had ook wel iets....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dan vond ik 02-02-2002 toch leuker![]()
1 hek 1 vijver 1 brulaap en tot vanavond 21.00 uur een leuke, spontane jongeman met een ietsiepietsie overgewichtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:04 schreef Jm4nski het volgende:
de streams worden zo met de dag minder intresant.
snapt DGK niet dat het oog ook wat wil .
4 streams 1hek 1 vijver 1 brulaap 1 zielige vetzak .......
Altijd positiefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef FSR het volgende:
Janken is ook goed voor vetverbranding... !!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Maria44 het volgende:
Kijk, Nat weet het ook dat ie aardig is, ze gaat hem helpen. Lief he?
nee hoor dat zielige ga ik gelijk in hebben ... en dat ietsiepietsie overgewicht ... euhm oke danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
1 hek 1 vijver 1 brulaap en tot vanavond 21.00 uur een leuke, spontane jongeman met een ietsiepietsie overgewicht![]()
Kijk jij dezelfde streams als ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat hij nu al huilt en vind het lief dat Natas er even voor hem is.
dus ook hij zit in het verkeerde programma!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Dogga het volgende:
Ik vind het wel zielug voor hem..Hij wilt echt voor ze gezondheid afvallen
Hem geloof ik wel dat hij weg gaat als hij het behaald..natasia geloof ik voor geen meter en dat werd vanochtend bevestigt door wilgo
ik vind het ook wel aandoenlijk. Oke, ik weet dat hij het allemaal aan zichzelf te danken heeft maargoed hij heeft een goed doel. Dat is alleen voor ons niet leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Dogga het volgende:
Ik vind het wel zielug voor hem..Hij wilt echt voor ze gezondheid afvallen
Hem geloof ik wel dat hij weg gaat als hij het behaald..natasia geloof ik voor geen meter en dat werd vanochtend bevestigt door wilgo
nasty en lief zonder bijbedoelingen, dat past niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat hij nu al huilt en vind het lief dat Natas er even voor hem is.
hehehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat me even te vervelen
[afbeelding]
Zet Nasty's kop er eens op !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat me even te vervelen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou, de toon is gezet. Dat wordt of Huub of Syl of Eric eruit.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet Nasty's kop er eens op !
Of is het dan racisme ??
Nope, die dekken elkaar ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
En die lurkers van DGK_REDACTIE zijn er ook weer !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef maikel112 het volgende:
jippie 4 streams
Ja, dat denk ik wel. Wat is er vreemd aan iemand die huilt? En vreemd aan iemand die hem troost?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij dezelfde streams als ik![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het gaat er toch om dat ie bekend moet maken wie hij immuniteit moet geven. En da's toch vanavond al?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Zoals Huupke gisteren al zei "binnen 3 dagen zal ze ook wel tegen jou schreeuwen, hoor, maak je maar geen zorgen"
Ik gok op het laatste.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Jaap is een uitstekend acteur! Of een zwaar psychiatrisch geval...
ga toch weg , iedereen weet hoe dit spel psiegies gespeeld word ... als je na 15 uur al begint te janken en de manier waarop J.aap zich profileertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik vind het ook wel aandoenlijk. Oke, ik weet dat hij het allemaal aan zichzelf te danken heeft maargoed hij heeft een goed doel. Dat is alleen voor ons niet leuk om naar te kijken.
Nu moet het briefje 'amanda=slet' naar Amanda en dan kan Huub zich proberen in te dekken via Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik gok het laatstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Kleenexje nodig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Wat is er vreemd aan iemand die huilt? En vreemd aan iemand die hem troost?
Hij heeft een lieve stem..... moet aan die film denken: Uncle Buck. Het is meteen al zo'n gehak op die jongen,
die beschermen elkaar wel hebben ze gister nog afgesprokenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dan gaat er niks gebeuren dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef Dogga het volgende:
eric gaat van hem de imuuniteit krijgen
als eric hem krijgt gaat er niemand uit volgende weekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef Dogga het volgende:
eric gaat van hem de imuuniteit krijgen
Of Ericquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
Huub laat Sylvia niet vallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef robert2006 het volgende:
natas speelt het wel slim, niet te overdone slijmerig zoals eric enzo, ben echt benieuwd wat de resultaten zijn vanavond
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Och germ, moest die huilen?
Wat was er dan, was er alleen nog maar Optimel naturel verkrijgbaar?
Eric wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
die kan dan niet stemmen als hij immuniteit heeft
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Och germ, moest die huilen?
Wat was er dan, was er alleen nog maar Optimel naturel verkrijgbaar?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.
Als je iemand troost heeft dat meestal bijbedoelingen. Eigenlijk zeg je: wil je alsjeblieft ophouden met huilen want IK kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
nasty en lief zonder bijbedoelingen, dat past niet bij elkaar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar volgens mij zit hij toch in het verkeerde programma...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef maikel112 het volgende:
Ik Hoop dat het hem gaat lukken het afvallen!
had je gisteren die gesprekken moeten zien die ze individueel met hem hadden, daar slijmde iedereen incl huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.
Acteerlessen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Maar waar zijn de andere bewoners?
Dat gaan ze echt niet doen, want dan is Huub 2 weken later pleite.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
De eerste seconde dat ze met dit immuniteits plan kwamen ging meteen door m`n hoofd "Sylvia exit". Het zou me echter niets verbazen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
En ik denk dat Natasia gelijk krijgt. Amanda gaat haar er niet uit stemmen. Brian zal daarvoor zorgen, ook om zijn eigen hachje te redden, want anders is hij de volgende keer de lul, en daarna Amanda. Ze zijn met z'n drietjes, en zolang ze dat blijven, kan er ook nu niets gebeuren helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft gisteren meerdere keren gezegd dat het groepje Huub, Eric en Sylvia hem veel beter ligt. Dus hij gaat echt wel iemand kiezen uit de 'Natasia groep'. Hij heeft net ook zo ongeveer de go-ahead gekregen van Natasia... omdat ze denkt dat ze toch wel gedekt wordt door Amanda. Dus volgens mij is er niets aan de hand.
nee hoor, ik had behoeftte aan een vriendelijke noot. Mag toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.
Sylvia en Jaap kunnen het goed met elkaar vinden, dus als Jaap Sylvia naait op deze manier is dat een duidelijk signaal dat "achter" bepaald wie op wie stemt. Dus om Huub er dan in te houden kunnen ze altijd nog Jaap of Eric "dwingen" om Huub te beschermen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaan ze echt niet doen, want dan is Huub 2 weken later pleite.
Daar ben ik ook van overtuigd. En als Brian haar niet weet over te halen, dan doet de redactie dat welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik denk dat Natasia gelijk krijgt. Amanda gaat haar er niet uit stemmen. Brian zal daarvoor zorgen, ook om zijn eigen hachje te redden, want anders is hij de volgende keer de lul, en daarna Amanda. Ze zijn met z'n drietjes, en zolang ze dat blijven, kan er ook nu niets gebeuren helaas.
Misschien troost JIJ iemand op die manier, maar als iemand verdriet heeft, dan troost IK diegene omdat ik meeleef en wil helpen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als je iemand troost heeft dat meestal bijbedoelingen. Eigenlijk zeg je: wil je alsjeblieft ophouden met huilen want IK kan er niet tegen.
En laat die jongen lekker huilen, water verzacht.
Lesbiennequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef maikel112 het volgende:
Alleen syl weet ik nie te plaatsen?
Syl is een figurantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef maikel112 het volgende:
de cast probeert gewoon van ales wat erin te duwen,
Overgewicht
Homo
Player
Buitenlander
"Babe"
Alcoholist
Alleen syl weet ik nie te plaatsen?
Als dat laatste zo is, rest de vraag: waarom heeft de redactie dan deze regel ingesteld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd. En als Brian haar niet weet over te halen, dan doet de redactie dat wel
lol en toch ziet die er al beter uit dan gisteren. Ik denk dat hij al wel 2 gram kwijt is hoor...aan traanvocht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vond dat Huub gewoon eerlijk was in zijn gesprek met Jaap. En Sylvia deed het echt op de Syl manier, terugvragen en helemaal niet slijmerig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
had je gisteren die gesprekken moeten zien die ze individueel met hem hadden, daar slijmde iedereen incl huub
Wilgo heeft een opmerkelijke verandering ondergaan sinds 12 januari.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef demins het volgende:
WILGO: Als laatste overblijven, daar ga je toch voor! (Tegen Natasia)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Whahahahah Huub komt binnen en vraagt aan Japie Krekel...heb je geen honger??????????????
Acteerlessen ofzoiets?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:28 schreef Bait00 het volgende:
waar zijn ze geweest? :S
Overloperquote:
Misschien is ie omgekochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilgo heeft een opmerkelijke verandering ondergaan sinds 12 januari.
Tot die tijd was hij totaal niet geinteresseerd in het spel, en wilde hij alleen maar dat ze naar huis kwam.
Toen opeens, als een blad aan een boom, mag ze blijven en moet ze winnen.
Zéér vreemd.
Misschien dat hij de daad bij het woord voegt en haar (in feite) verlaten heeft, en alleen nog wacht op dat miljoen.
Gert, dat is toch vrij simpel. Het levert spannende momenten op op de streams. En het gekonkel levert flink wat TV minuten op. Ze willen helemaal niet meer mensen eruit, maar doen nu wel opeens eens in de twee weken een stemronde. Dat is om dezelfde reden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat laatste zo is, rest de vraag: waarom heeft de redactie dan deze regel ingesteld.
Vind ik best scherp, nooit zo over nagedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Ecila111 het volgende:
Als je iemand troost heeft dat meestal bijbedoelingen. Eigenlijk zeg je: wil je alsjeblieft ophouden met huilen want IK kan er niet tegen.
Nee, want anders past Jaap er niet inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef BwennieBren het volgende:
Stond het biljart trouwens weer in de gameroom?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef maikel112 het volgende:
de cast probeert gewoon van ales wat erin te duwen,
Overgewicht aangespoelde zeekoe
Homo RELNICHT
Player LOVERBOY
Buitenlander MEDEBURGER
"Babe" SNOL
Alcoholist GEZELLIGE DRINKER
Alleen syl weet ik nie te plaatsen? <--- SLIMME MEID
Leuke twist voor de TV uitzendingen, en het veroorzaakt allerlei speculaties. Als mensen geen info hebben om OVER te praten, dan sterft het programma uiteindelijk. Wat dat betreft gebruikt de DGK_REDACTIE dit forum als een soort "enquette". Op het moment dat wij veelvuldig over een bepaald onderwerp praten dan weet de redaktie dat ze goed werk gedaan hebben...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat laatste zo is, rest de vraag: waarom heeft de redactie dan deze regel ingesteld.
Muhahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Nee, want anders past Jaap er niet in
Dat hebben ze speciaal voor haar gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Kinga het volgende:
Echt apart hoe ienie mienie Natasia eruit ziet naast Jaap.
Denk dat het te maken heeft met de betekenis die je geeft aan het woord troosten. Meeleven, compassie tonen OK..... maar die gave is maar weinigen gegeven. Ik ben voorstander van eerst uithuilen en dan zien we wel verder. 't Mot er eerst uit en niet overdekt worden met andermans praatjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Misschien troost JIJ iemand op die manier, maar als iemand verdriet heeft, dan troost IK diegene omdat ik meeleef en wil helpen.
En Jaap mag van mij huilen.![]()
Hmm, ja. Inderdaad: vrij simpel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert, dat is toch vrij simpel. Het levert spannende momenten op op de streams. En het gekonkel levert flink wat TV minuten op. Ze willen helemaal niet meer mensen eruit, maar doen nu wel opeens eens in de twee weken een stemronde. Dat is om dezelfde reden.
Hebben ze gisteren zeker een vrije dag gehad, want die snol zit er nog steeds.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Leuke twist voor de TV uitzendingen, en het veroorzaakt allerlei speculaties. Als mensen geen info hebben om OVER te praten, dan sterft het programma uiteindelijk. Wat dat betreft gebruikt de DGK_REDACTIE dit forum als een soort "enquette". Op het moment dat wij veelvuldig over een bepaald onderwerp praten dan weet de redaktie dat ze goed werk gedaan hebben...
Zullen we gewoon lekker van mening blijven verschillen anders blijven we offtopic gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met de betekenis die je geeft aan het woord troosten. Meeleven, compassie tonen OK..... maar die gave is maar weinigen gegeven. Ik ben voorstander van eerst uithuilen en dan zien we wel verder. 't Mot er eerst uit en niet overdekt worden met andermans praatjes.
Palma loopt al rond met de handdoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Lynn-Live het volgende:
Iemand een megaslabber in de aanbieding voor Jaap?????????
ben ik met je eens avonnequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren zeker een vrije dag gehad, want die snol zit er nog steeds.
Ik ben misschien 2 posters tegen gekomen die vonden dat ze mocht blijven.
Ga jij het lot even tartenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze de stembanden van Snollie weggehaald, ik heb haar nog niet gehoord![]()
terwijl het mij zo'n leuke TV lijkt alsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ben ik met je eens avonne
maar ik denk dat het moeilijk is voor de redactie om nog zo'n zelfde goedkope snol te vinden die het niet erg vinden om in haar blote tieten rond te lopen en met onze antiliaanse loverboy te neuken![]()
Kut he!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef FSR het volgende:
hier lopen de streams al weer niet..:S
Niet via nowlive ook niet vis Gilles...
dan hadden ze ook gewoon Melissa erin kunnen zetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ben ik met je eens avonne
maar ik denk dat het moeilijk is voor de redactie om nog zo'n zelfde goedkope snol te vinden die het niet erg vinden om in haar blote tieten rond te lopen en met onze antiliaanse loverboy te neuken![]()
Ze moesten wel, anders hadden ze de immuniteits-twist van Jaap moeten cancellen, want dan was het 100% zeker dat OF Natasja OF Brainless weg zou gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Hebben ze gisteren zeker een vrije dag gehad, want die snol zit er nog steeds.
Ik ben misschien 2 posters tegen gekomen die vonden dat ze mocht blijven.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef FSR het volgende:
hier lopen de streams al weer niet..:S
Niet via nowlive ook niet vis Gilles...
Die heeft ze gisteren stukgeschreeuwd toen Huub haar bontje had verstopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze de stembanden van Snollie weggehaald, ik heb haar nog niet gehoord![]()
mja kwa iq en eq zal dat geen verschil maken ... enige verschil zit hem dan in hun cupmaatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef RSie het volgende:
[..]
dan hadden ze ook gewoon Melissa erin kunnen zetten!
Alle kwartjes beginnen te vallen. Wij hebben ons gisteren zitten opvreten over Amanda, dat ze er absoluut uit moet. We maken ons dus druk om Amanda en juist daarom wil de redactie haar erin houden. Hoe maffer iemand is, hoe beter voor het programma (vinden ze). Huub mag er ook niet uit. Als Huub bijvoorbeeld drinken over Amanda heen gooit, vliegt hij er hoogstwaarschijnlijk nog niet uit. Het zou dan wel zijn tweede waarschuwing zou worden, maar dan gooien ze het er gewoon op dat die eerste waarschuwing over heel iets anders ging en dus niet telt. Ik heb zelf inmiddels absoluut geen vertrouwen meer in het spelelement, maar kijk nog verder vanwege de onderlingen gebeurtenissen.quote:
My thoughtsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Wie is dat blonde vrouwke met die mobiel aan haar oor?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Misschien voor de fotoshoot van Jaap? Ik weet t ook niet zeker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Geen idee, ik zie haar nu pas, en mobiel mag toch niet in dat hok?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Hij zei toch vorige week tegen Natasia dat zijn grote doel nu nog was: Sylvia neuken. Ik wens hem veel succes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het mij zo'n leuke TV lijkt alsfiguur erachter komt dat hij een snol NIET kan neuken
Nee, dat zou storen op de zenders/ontvangersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie haar nu pas, en mobiel mag toch niet in dat hok?
Ze lopen ook niet geweldig...quote:
Denk het ook, medewerker van DGK gok ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Misschien voor de fotoshoot van Jaap? Ik weet t ook niet zeker.
raak gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze moesten wel, anders hadden ze de immuniteits-twist van Jaap moeten cancellen, want dan was het 100% zeker dat OF Natasja OF Brainless weg zou gaan.
Misschien denkt de redaktie wel oprecht dat Amanda iets toevoegt aan het programma, maar dat is onzin. Kijk maar naar de reacties die Melissa losmaakte gisteren. Hoewel Melissa waarschijnlijk qua karakter 10x erger is dan Amanda is ze ook 10x mooier, dus zo moeilijk is het niet om Amanda te vervangen voor een "Melissa type"...
Streams lopen prima, dus ik zou toch je pc/verbinding ff controleren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef FSR het volgende:
[..]
Ze lopen ook niet geweldig...
Wel apart, ik DL met 1.2 MB dus snelheid zat...
AV= Kaspersky 6.0
spy Sweapers Adaware en spybot...
Caches geleegt.
Ze kan schelden als een echt dom viswijf. Dáár gaat het om. Dat wekt enorm veel irritaties op bij de streamers/tv kijkers... en dat is goed voor het programma. Daarom zijn ze ook zo blij met gestoorde Natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
Misschien denkt de redaktie wel oprecht dat Amanda iets toevoegt aan het programma, maar dat is onzin.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
raak gezegd
Brian en Huub waren meteen helemaal hoteldebotel en renden als gekken 5 minuten rond uit pure opwinding.
Gingen zelfs bij de deur staan kijken of ze echt weg was.
Zo mooi is Amanda niet, en pit heeft ze zeker niet.
Zo moeilijk moet het niet zijn om een vrouw te vinden die het leuk vindt om 2 hitsige kereltjes op hun plek te zetten.
Precies en wie weet wat Jaap nog allemaal voor ons in petto heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan schelden als een echt dom viswijf. Dáár gaat het om. Dat wekt enorm veel irritaties op bij de streamers/tv kijkers... en dat is goed voor het programma. Daarom zijn ze ook zo blij met gestoorde Natasia.
Doen ze dat nou expres??????quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:46 schreef avonne het volgende:
Blonde vindt Huub "ranzig ventje"
Huub wrijvend over het fruit "dit doet me aan jou denken"
Ik weet het niet, maar hij heeft een uitstraling van 'wat een ontzettende zieltjes allemaal'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie is die vent met dat witte overhemd?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef demins het volgende:
"Ik ga bij Japie eten" Kennen we die nog?
heb ik gedaan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Streams lopen prima, dus ik zou toch je pc/verbinding ff controleren.
Misschien even je geheugen fushenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef FSR het volgende:
[..]
heb ik gedaan...
Dl 1.2 MB ps.. snelheid zat.. alles loopt goed.. alleen de streams niet...![]()
448 * 4 = 1.792 MBitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef FSR het volgende:
[..]
heb ik gedaan...
Dl 1.2 MB ps.. snelheid zat.. alles loopt goed.. alleen de streams niet...![]()
Hij ziet eruit als iemand van de belastingdienstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij heeft een uitstraling van 'wat een ontzettende zieltjes allemaal'
Ik mag um wel, hij mag blijven
Met een erg mooie nieuwe vrouw zal het aantal kijkers toenemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
raak gezegd
Brian en Huub waren meteen helemaal hoteldebotel en renden als gekken 5 minuten rond uit pure opwinding.
Gingen zelfs bij de deur staan kijken of ze echt weg was.
Zo mooi is Amanda niet, en pit heeft ze zeker niet.
Zo moeilijk moet het niet zijn om een vrouw te vinden die het leuk vindt om 2 hitsige kereltjes op hun plek te zetten.
CPU load is 7-11%quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Misschien even je geheugen fushen
Ik vind Japie toch een beetje zielig overkomen, hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Toch vraag ik me af of hij wel in het juiste programma zit. Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
Jaap voelt zich relaxt maar hij ziet eruit alsof die zo in een oncontroleerbare huilbui kan uitbarsten en binnen 4 minuten de hele koelkast leeg gaat vreten.
Hij heeft al gehuild bij natasia vanochtendquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
Jaap voelt zich relaxt maar hij ziet eruit alsof die zo in een oncontroleerbare huilbui kan uitbarsten en binnen 4 minuten de hele koelkast leeg gaat vreten.
Nou en er is gisteren ook een enorm smakelijk hapje binnengekomen voor de vrouwelijke kijkers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een erg mooie nieuwe vrouw zal het aantal kijkers toenemen.Mensen willen naast al die narigheid, óók wat moois om naar te kijken. En Amanda is alleen maar meer van dezelfde vuiligheid die al ruimschoots in het programma vertegenwoordigd is, alleen dan nóg veel dommer.
Ze hadden haar absoluut moeten wegsturen. Niemand zou haar missen, en het kan ook geen kwaad voor het imago van het programma om de spelregels een keer ná te leven.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een erg mooie nieuwe vrouw zal het aantal kijkers toenemen.
Mensen willen naast al die narigheid, óók wat moois om naar te kijken. En Amanda is alleen maar meer van dezelfde vuiligheid die al ruimschoots in het programma vertegenwoordigd is, alleen dan nóg veel dommer.
Ze hadden haar absoluut moeten wegsturen. Niemand zou haar missen, en het kan ook geen kwaad voor het imago van het programma om de spelregels een keer ná te leven.
Het gonst nu "slechts" op internet dat het allemaal volstrekt willekeurig is en doorgestoken kaart, maar dit sijpelt door en zorgt langzaam maar zeker voor minder kijkers. Als je eenmaal de naam hebt dat het nep is, kom je daar nooit meer van af. Ze spelen met vuur, door op zo'n overduidelijke grove overtreding van de regels niét de straf toe te passen die ervoor staat.
hij doet mee een beetje denken aan de moeder van de Nanny, van die tv-serie, die was ook regelmatig aan het dieten, en zag dan geregeld een persoon die ze tegenover zich zag als eten, bijv een kalkoen of een lekkere rosbief. volgens mij denkt deze vent heel vaak aan eten, lolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef noekje het volgende:
Ik hoop nog steeds op David de Poolboy.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou en er is gisteren ook een enorm smakelijk hapje binnengekomen voor de vrouwelijke kijkers. Daarvoor kwam er een keuvelnicht in. Is het niet zo dat vnl vrouwen de real life soap kijkers zijn?
Heb ik gedaan...quote:
Ik lees het net op DGK site:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
Hij heeft al gehuild bij natasia vanochtend
Fijn, weer een labielo erin.quote:Jaap vertelt in horten en stoten dat hij niet goed in zijn vel te zit: “Ik voel veel verdriet pijn en frustratie, ik weet niet goed wat mijn rol nou is. Ik heb issues.”
Er zijn genoeg psychiatrische ziekenhuizen die hem een prima programma kunnen aanbieden!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik vind Japie toch een beetje zielig overkomen, hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Toch vraag ik me af of hij wel in het juiste programma zit. Ik denk van niet.![]()
en nog lelijk ook en hij zeikt alleen over optimel en omega 369.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees het net op DGK site:
[..]
Fijn, weer een labielo erin.
Jaap heeft niets te kiezen, het is allemaal spel, hij krijgt gewoon een opdracht mee. Leuk om al die hoopvolle of defaitistische reacties te zien van de meelevende fokkers, maar dgk_r lacht hard mee. Zo bepalen het spelverloop. Niet Jaapie KingKornquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft gisteren meerdere keren gezegd dat het groepje Huub, Eric en Sylvia hem veel beter ligt. Dus hij gaat echt wel iemand kiezen uit de 'Natasia groep'. Hij heeft net ook zo ongeveer de go-ahead gekregen van Natasia... omdat ze denkt dat ze toch wel gedekt wordt door Amanda. Dus volgens mij is er niets aan de hand.
Ehm, is hier geen apart topic voor?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:57 schreef FSR het volgende:
[..]
Heb ik gedaan...
9830Mbit - 1700 Mbit = 8132 Mbit over voor DL.
Ik Dl met 1.2 Megabyte.. niet Mbit....
Vindt je het gek met zo'n lichaamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees het net op DGK site:
[..]
Fijn, weer een labielo erin.
Sowwyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, is hier geen apart topic voor?![]()
Nee, jij niet Soniquequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:57 schreef FSR het volgende:
[..]
Heb ik gedaan...
9830Mbit - 1700 Mbit = 8132 Mbit over voor DL.
Ik Dl met 1.2 Megabyte.. niet Mbit....
En volgens mij realiseert Japie zich dat nu pas, gezien zijn verandering vannacht t.o. vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Jaap heeft niets te kiezen, het is allemaal spel, hij krijgt gewoon een opdracht mee. Leuk om al die hoopvolle of defaitistische reacties te zien van de meelevende fokkers, maar dgk_r lacht hard mee. Zo bepalen het spelverloop. Niet Jaapie KingKorn
Ik ook, maar Brian krijgt gitaarles, hoeven we dat tenminste niet aan te horenquote:
Hij doet me denken aan de bekende duitse hacker/internetondernemer/idioot Kim Schmitz (kimble)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:56 schreef havefun het volgende:
Het lijkt net of dat hoofd van Jaap en zijn lijf niet bij elkaar passen. Net of dat hoofd erop gephotoshopt is.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef PokerJoker het volgende:
Niet Jaapie KingKorn
Wat is er eigenlijk met jou gebeurd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap laat zich tog niet inpalmen door Natasia heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |