raak gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze moesten wel, anders hadden ze de immuniteits-twist van Jaap moeten cancellen, want dan was het 100% zeker dat OF Natasja OF Brainless weg zou gaan.
Misschien denkt de redaktie wel oprecht dat Amanda iets toevoegt aan het programma, maar dat is onzin. Kijk maar naar de reacties die Melissa losmaakte gisteren. Hoewel Melissa waarschijnlijk qua karakter 10x erger is dan Amanda is ze ook 10x mooier, dus zo moeilijk is het niet om Amanda te vervangen voor een "Melissa type"...
Streams lopen prima, dus ik zou toch je pc/verbinding ff controleren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef FSR het volgende:
[..]
Ze lopen ook niet geweldig...
Wel apart, ik DL met 1.2 MB dus snelheid zat...
AV= Kaspersky 6.0
spy Sweapers Adaware en spybot...
Caches geleegt.
Ze kan schelden als een echt dom viswijf. Dáár gaat het om. Dat wekt enorm veel irritaties op bij de streamers/tv kijkers... en dat is goed voor het programma. Daarom zijn ze ook zo blij met gestoorde Natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Mika25 het volgende:
Misschien denkt de redaktie wel oprecht dat Amanda iets toevoegt aan het programma, maar dat is onzin.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
raak gezegd
Brian en Huub waren meteen helemaal hoteldebotel en renden als gekken 5 minuten rond uit pure opwinding.
Gingen zelfs bij de deur staan kijken of ze echt weg was.
Zo mooi is Amanda niet, en pit heeft ze zeker niet.
Zo moeilijk moet het niet zijn om een vrouw te vinden die het leuk vindt om 2 hitsige kereltjes op hun plek te zetten.
Precies en wie weet wat Jaap nog allemaal voor ons in petto heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan schelden als een echt dom viswijf. Dáár gaat het om. Dat wekt enorm veel irritaties op bij de streamers/tv kijkers... en dat is goed voor het programma. Daarom zijn ze ook zo blij met gestoorde Natasia.
Doen ze dat nou expres??????quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:46 schreef avonne het volgende:
Blonde vindt Huub "ranzig ventje"
Huub wrijvend over het fruit "dit doet me aan jou denken"
Ik weet het niet, maar hij heeft een uitstraling van 'wat een ontzettende zieltjes allemaal'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie is die vent met dat witte overhemd?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef demins het volgende:
"Ik ga bij Japie eten" Kennen we die nog?
heb ik gedaan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Streams lopen prima, dus ik zou toch je pc/verbinding ff controleren.
Misschien even je geheugen fushenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef FSR het volgende:
[..]
heb ik gedaan...
Dl 1.2 MB ps.. snelheid zat.. alles loopt goed.. alleen de streams niet...![]()
448 * 4 = 1.792 MBitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef FSR het volgende:
[..]
heb ik gedaan...
Dl 1.2 MB ps.. snelheid zat.. alles loopt goed.. alleen de streams niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |