abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46726238
Game On!!!

Plaats hier foto's van celebs die er niet op hun paasbest uitzien.
Dat is een understatement voor Amy Winehouse in de categorie:
Vertieft:

Gekke bekken:

Onflatteuze outfit:

[ Bericht 50% gewijzigd door cinnamongirl op 27-02-2007 11:42:46 ]
pi_46726303
Zooo, daar zijn we weer
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:30:36 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46726305
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46726342
Die Amy Whinehouse dinges!
Hoe eng! !

Zij is toch best veel afgevallen de afgelopen tijd? Zou wel die uitgelubberde tiet verklaren.

(disclaimer: voorschotpost)
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_46726763
Bah, die eerste
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:49:06 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46726838
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
pi_46726967
Het viel mij al op dat ze vroeg oud lijkt te worden. Aan de andere kant kan dat ook komen door een slechte huid (acne), weinig slaap en veel drank. Momentopname? Wie zal het zeggen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:58:45 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46727150
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
Serieus? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_46727258
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:07:55 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46727416
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Serieus? .
Die geruchten zingen serieus al jaren rond.
Of het ook serieus waar is, is uiteraard een tweede .
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:09:50 #11
14746 k_i_m
pi_46727469
Jeetje, ik heb er nog nooit wat over gehoord, en ik dacht dat ik wel aardig op de hoogte was .
Of het waar is maakt niet uit, daar komen we toch nooit achter .
In my life
Why do I smile
pi_46727502

Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:11:43 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46727516
Volgens mij vinden die geruchten hun oorsprong in de tijd dat ze met Jared Leto aan het daten was.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:12:18 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46727535
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]

Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
AKA Bloody nose Brown.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:32:18 #15
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46728144
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij deze:
Dan is ze wel een hele goede gebruiker en kan ze er lichamelijk en geestelijk enorm goed mee omgaan wat uitzonderlijk is bij heroinegebruikers..Want ze ziet er toch altijd goed en gezond uit en vooral bij het maken van films kun je niet wasted zijn en moet je lichaam helemaal ok zijn.

Vrijwel iedereen die heroine gebruikt zakt verder weg in hun gebruik en kan dit niet zomaar opgeven. Dat zal je gaan zien zowel lichamelijk als geestelijk. Maargoed er zijn uitzonderingen die hun heroine/drugs gebruik tijdelijk kunnen stop zetten om vervolgens weer verder te gaan. Met heroine is dit echter niet makkelijk, het is of helemaal stopppen of doorgaan maar het is uitermate moeilijk om een maand te stoppen en weer door te gaan.

Een goed voorbeeld van iemand die wel een aantal keer op het randje van de dood heeft gestaan maar toch uitzonderlijk goed met zijn gebruik kan omgaan is anthony kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers). Hij doet altijd heroine/speed runs. Met een flinke lading geld gaat hij naar een of ander cheapy motel om daar een week of 2 aan een stuk door heroine/speed/coke en downers te gebruiken om dan weer tijdelijk terug te keren in het normale leven zonder drugs..Wil je dit kunnen dan moet je echt sterk zijn..

Een van de grootste drugsgebruikers die er lopen, zou je zo niet zeggen of wel?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:39:20 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46728369
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:32 schreef denka het volgende:

Een goed voorbeeld van iemand die wel een aantal keer op het randje van de dood heeft gestaan maar toch uitzonderlijk goed met zijn gebruik kan omgaan is anthony kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers). Hij doet altijd heroine/speed runs. Met een flinke lading geld gaat hij naar een of ander cheapy motel om daar een week of 2 aan een stuk door heroine/speed/coke en downers te gebruiken om dan weer tijdelijk terug te keren in het normale leven zonder drugs..Wil je dit kunnen dan moet je echt sterk zijn..

[afbeelding]

Een van de grootste drugsgebruikers die er lopen, zou je zo niet zeggen of wel?
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?

Natuurlijk moet je die geruchten over Diaz met een grote korrel heroine zout nemen, maar ergens zou het me niets verbazen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:57:28 #17
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46728990
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?

Natuurlijk moet je die geruchten over Diaz met een grote korrel heroine zout nemen, maar ergens zou het me niets verbazen.
Mooi boek he Je moet het boek wel in het Engels lezen, dat moet je sowieso doen met alle biografieën.

Idd moet je het met een grote korrel zout nemen. Kijk als ze aan de coke zit dat zou me niks verbazen. Coke hoort erbij in die wereld en als je het niet doet dan ben je een uitzondering. Heroine hakt er toch wat meer in en dat gebruik zie je snel..

Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..

Ga maar eens naar zulke feestjes.. Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:59:05 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46729042
Ja hoi. Ff een ordinaire tvp .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:06:21 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46729282
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:

Mooi boek he Je moet het boek wel in het Engels lezen, dat moet je sowieso doen met alle biografieën.
Mooi zou ik het niet willen noemen. Wel interessant, alhoewel ook dat het op een gegeven moment moest afleggen tegen de eentonigheid van weer een cold turkey.
Heb het in NY gekocht waar ik met de griep heen was gegaan. Een vriend had een snelle oplossing tegen de griep: DayQuil + NiQuil van Vicks.
En laat Anthony nu die laatste veelvuldig gebruiken bij zijn afkickpogingen. En ik helemaal speedy worden van de DayQuil. Het hielp wel verdomd goed, maar met mijn verslavingsgevoeligheid geen aanraderl .
quote:
Idd moet je het met een grote korrel zout nemen. Kijk als ze aan de coke zit dat zou me niks verbazen. Coke hoort erbij in die wereld en als je het niet doet dan ben je een uitzondering. Heroine hakt er toch wat meer in en dat gebruik zie je snel..

Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..

Ga maar eens naar zulke feestjes.. Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Ik heb een tijdje in die kringen vertoefd en daar lijkt coke inderdaad hetzelfde als een biertje in de buurtkroeg. (Van Jeroen Pauw is het ook een publiek geheim, Holt wist ik niet, maar ook dat verbaast me totaal niet) .
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:30:16 #20
14746 k_i_m
pi_46732128
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:

[..]

Mijn verbazing was niet over het feit dat ze drugs gebruikt, maar over het feit dat het over heroine ging. Dit is toch wel even different shit dan je neus een keertje poederen. Overigens zijn mensen met genoeg geld prima in staat om een redelijk normaal leven te leiden naast de heroine verslaving, maar daar gaat dit topic ook helemaal niet over .
In my life
Why do I smile
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 februari 2007 @ 14:34:48 #21
22592 crew  Ole
pi_46732285
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_46732528
Ik ben zo een onwetend iemand die dus niet denkt dat veel celebs cocaine gebruiken.
Kun je dan, als je cocaine gebruikt, er WEL goed uit blijven zien?
Ze zeggen het toch over Paris Hilton. Dan denk ik, maar, haar hoofd/ gezicht ziet er gezond uit.
Als je ongezond bent door de drugs gaat dat toch tekenen en geen makeup kan daar tegenop

sorry offtopic, hierbij dan een plaatje :
Nelly furtado
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:45:38 #23
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_46732704
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
Heeft Jennifer haar lippen ook op laten spuiten ofzo??
pi_46733128
Als je die bovenlip ziet denk je haast van wel..
pi_46733671
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?
Zou erg fout zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')