Bij deze:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Die geruchten zingen serieus al jaren rond.quote:
AKA Bloody nose Brown.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
Dan is ze wel een hele goede gebruiker en kan ze er lichamelijk en geestelijk enorm goed mee omgaan wat uitzonderlijk is bij heroinegebruikers..Want ze ziet er toch altijd goed en gezond uit en vooral bij het maken van films kun je niet wasted zijn en moet je lichaam helemaal ok zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:32 schreef denka het volgende:
Een goed voorbeeld van iemand die wel een aantal keer op het randje van de dood heeft gestaan maar toch uitzonderlijk goed met zijn gebruik kan omgaan is anthony kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers). Hij doet altijd heroine/speed runs. Met een flinke lading geld gaat hij naar een of ander cheapy motel om daar een week of 2 aan een stuk door heroine/speed/coke en downers te gebruiken om dan weer tijdelijk terug te keren in het normale leven zonder drugs..Wil je dit kunnen dan moet je echt sterk zijn..
[afbeelding]
Een van de grootste drugsgebruikers die er lopen, zou je zo niet zeggen of wel?
Mooi boek hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?![]()
Natuurlijk moet je die geruchten over Diaz met een grote korrel heroine zout nemen, maar ergens zou het me niets verbazen.
Mooi zou ik het niet willen noemen. Wel interessant, alhoewel ook dat het op een gegeven moment moest afleggen tegen de eentonigheid van weer een cold turkey.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:
Mooi boek heJe moet het boek wel in het Engels lezen, dat moet je sowieso doen met alle biografieën.
Ik heb een tijdje in die kringen vertoefd en daar lijkt coke inderdaad hetzelfde als een biertje in de buurtkroeg. (Van Jeroen Pauw is het ook een publiek geheim, Holt wist ik niet, maar ook dat verbaast me totaal niet) .quote:Idd moet je het met een grote korrel zout nemen. Kijk als ze aan de coke zit dat zou me niks verbazen. Coke hoort erbij in die wereld en als je het niet doet dan ben je een uitzondering. Heroine hakt er toch wat meer in en dat gebruik zie je snel..
Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..
Ga maar eens naar zulke feestjes..Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Mijn verbazing was niet over het feit dat ze drugs gebruikt, maar over het feit dat het over heroine ging. Dit is toch wel even different shit dan je neus een keertje poederen. Overigens zijn mensen met genoeg geld prima in staat om een redelijk normaal leven te leiden naast de heroine verslaving, maar daar gaat dit topic ook helemaal niet overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:
[..]
Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..
Ga maar eens naar zulke feestjes..Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Heeft Jennifer haar lippen ook op laten spuiten ofzo??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
[afbeelding]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |