Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat moet je met een 360 versie, dit is echt niet te spelen op een console.![]()
Jij bent er ook zo een die denkt dat RTS werkt op de DS?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:22 schreef RefleXion het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).
Hoe zie je dit dan voor je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:22 schreef RefleXion het volgende:
Ik hoop dat ze dit spel ooit naar de Wii brengen, de controls zijn er perfect voor, en grafisch zou dit ook nog wel moeten lukken.... (desnoods wat effecten weg).
Hij staat ook op FTD.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Tering geen enkele van de mirrors die lekker snel loopt.
Torrent ben ik nu ook mee bezig maar dat gaat nog trager dan mn gewone download.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Beaver het volgende:
Torrentje al geprobeerd? staat hierboven ergens...
* Beaver blij met fileplanet sub, gedownload met 700kb/s![]()
Dat gebruik ik niet.quote:
Wil ik ook weten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef wipes66 het volgende:
bij generals kon je ook een gebied bewaken door op guard te klikken. is dat ook mogelijk in c&c3? want als ik nu op guard klik kan ik geen gebied selecteren en de units laten de vijand gewoon voor hun neus voorbij gaan.![]()
Klopt niet helemaal. Het is dezelfde engine maar wel zwaar verbeterd. Je kunt het beter vergelijken met de engine van BFME2 omdat EALA constant heeft door zitten ontwikkelen op dezelfde engine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Beaver het volgende:
Let wel op je power, bouw wat turbines op je powerplants
@Johny: zelfde engine als Generals, als die draait, draait dit ook.
@wessie: ja
email me heb wel wat liggen waar je ouwe kaart bij kan inruilenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Iemand een betere vervanger voor mijn PCI-E 7300 GT 256mb?
Max 100 euro![]()
Spel loopt niet echt soepel met veel units
Ik ben het alleen eens met je commentaar over het uitzoomen, dat had van mij ook wel wat meer gemogen. Voor de rest vind ik dat je niet moet klagen, dingen zoals silo's en powerplants horen erbij en dragen ook bij aan het management.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:
- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben het alleen eens met je commentaar over het uitzoomen, dat had van mij ook wel wat meer gemogen. Voor de rest vind ik dat je niet moet klagen, dingen zoals silo's en powerplants horen erbij en dragen ook bij aan het management.
Je kunt het irritant vinden, maar ik vind dat het erbij hoort. Het moet natuurlijk niet al te makkelijk worden en er moet nog een schijn van realisme zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking!
Het is gewoon irritant en vergalt het speelplezier. Sim-pel.
Wat heeft dat nou met schijn van realisme te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt het irritant vinden, maar ik vind dat het erbij hoort. Het moet natuurlijk niet al te makkelijk worden en er moet nog een schijn van realisme zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |