SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
thnx, wat een promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Nee hij heet oorspronkelijk Owen Kravecki, net als toen hij ge-erased werd uit het geheugen van de Secret Service. Bill Kim zei: "You're now good old Owen Kravecki again" of zoiets.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook ... maar volgens mij is het dus net andersom![]()
Ik denk eerder het touw breekt dan de nek van c-notequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:10 schreef pinen het volgende:
dat stukje dat cnote moest springen was wel erg laag.. of je nek dan breekt betwijfel ik... misschien blijft hij nog een tijdje hangen om te stikken ofzo
OMG JIJ HEBT ECHT NIET OPGELET HE @: @: @: @: @:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat C-Note volgende week dead meat is.
Als T-Bag daadwerkelijk in Thailand aankomt zal hij daar ook wel gepakt of vermoord worden door een kindhoertje ofzo.
Sucre wordt vermoord door zijn neef, omdat hij Maricruz had afgepakt.
En tot slot de broertjes; die worden omgelegd door John Abruzzi die was ingehuurd door Mahone.
Sara krijgt een relatie met Bellick en maken kindjes.
Paul Kellerman schiet de president en Bill Kim dood, en toen leefde iedereen nog lang en gelukkig.
En dat in nog 4 afleveringen. Mooi einde toch?
Kijk jij PB terwijl je nog half slaapt ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:21 schreef Staafje het volgende:
Ik denk dat C-Note volgende week dead meat is.
Als T-Bag daadwerkelijk in Thailand aankomt zal hij daar ook wel gepakt of vermoord worden door een kindhoertje ofzo.
Sucre wordt vermoord door zijn neef, omdat hij Maricruz had afgepakt.
En tot slot de broertjes; die worden omgelegd door John Abruzzi die was ingehuurd door Mahone.
Sara krijgt een relatie met Bellick en maken kindjes.
Paul Kellerman schiet de president en Bill Kim dood, en toen leefde iedereen nog lang en gelukkig.
En dat in nog 4 afleveringen. Mooi einde toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |