ze had 3 maandne met hem en het was 6 maanden uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef n8 het volgende:
Ik zou er niets van zeggen om heel eerlijk te zijn.
Als hij terug komt en er is iets gebeurt dan is hij je niet waard....
.... als hij terug komt en er is niets gebeurt weet je dat je hem kunt vertrouwen.
Als iemand waar ik net wat mee had iets negatiefs tegen mij zou zeggen over het weerzien van een ex (wat bij mij nooit het geval zou zijn maargoed) zou ik t gelijk een zeur vinden die me niet vertrouwt. Ook zou ik behoorlijk geirriteerd zijn, en daarbij komt dat een ex vaak niet voor niets een ex is.
btw, vind je niet dat hij erg snel na haar weer een nieuwe relatie heeft? (ik zit te denken aan rebound natuurlijk)
Xenniquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Xennia het volgende:
Mayo,
Is dit de eerste keer dat ze weer contact hebben sinds hij met jou is?
Weet je iets over de reden waarom ze niet lekker in haar vel zit?
Ik vind zeker dat je jouw zorgen mag uiten, zeg hem dat je het hem niet kan of wil verbieden, maar dat je er niet blij mee bent. Dan is het aan hem om hier iets mee te doen of niet. Je moet je zeker niet al te jaloers opstellen, aangezien jaloers gedrag precies de reden is dat het uit ging met zijn ex.
Dat vraag ik me ook af...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef MUUS het volgende:
Waarom gaat ze dan niet fijn uithuilen bij haar eigen vriend?
Nogmaals: waarom moet uitgerekend jouw vriend de reddende engel gaan spelen?
ws omdat ze toch nog hoopt op ....... of het idee dat er een ander thuis zit en zich zorgen maakt, schijnt ook nog wel eens een lekker gevoel te geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef MUUS het volgende:
Waarom gaat ze dan niet fijn uithuilen bij haar eigen vriend?
Nogmaals: waarom moet uitgerekend jouw vriend de reddende engel gaan spelen?
En als hij wat flikt, schop je hem helemaal lens!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af...
Maar ik heb besloten om toch maar niks ervan te zeggen. Ik merk 't vanzelf wel. Ik vertrouw 'm.
Als ik even van mezelf uitga, zou ik het raar vinden wanneer mijn vriend er niets van zou zeggen wanneer ik met een ex afspreek.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maar ik heb besloten om toch maar niks ervan te zeggen. Ik merk 't vanzelf wel. Ik vertrouw 'm.
Inderdaad. TS komt over alsof ze geen eigen mening durft te hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik even van mezelf uitga, zou ik het raar vinden wanneer mijn vriend er niets van zou zeggen wanneer ik met een ex afspreek.
Dan weet je duidelijk niet hoe ik in elkaar zitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. TS komt over alsof ze geen eigen mening durft te hebben
en als het gebeurt, gebeurt het toch wel, daarvoor heeft hij/zij dat ene avondje/middagje niet nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet hoe ik in elkaar zit.
Ik dúrf wel een mening te hebben, maar ik weet niet of ik me hier wel druk over moet maken. Heeft weinig zin denk ik eigenlijk om het tegen 'm te zeggen. Het is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen onzekerheid jegens dit onderwerp.
Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet hoe ik in elkaar zit.
Ik dúrf wel een mening te hebben, maar ik weet niet of ik me hier wel druk over moet maken. Heeft weinig zin denk ik eigenlijk om het tegen 'm te zeggen. Het is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen onzekerheid jegens dit onderwerp.
Ik heb zon situatie vaker voorbij zien komen :quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.
Als ze nu al die tijd al bevriend waren en elkaar op regelmatige basis zagen, sta je voor een voldongen feit, maar ik vind deze situatie wel anders.
Het is gewoon een goede eerlijke jongen die voor mensen klaarstaat. Misschien is het naief van 'm, stel dat ze het doet met de verkeerde intenties, maar ik weet dat 'ie van me houdt en daar niet op in zal gaan. En anders had ik het bij het verkeerde eind.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.
Als ze nu al die tijd al bevriend waren en elkaar op regelmatige basis zagen, sta je voor een voldongen feit, maar ik vind deze situatie wel anders.
Neenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
Kijk, ik zeg niet dat dit nu ook gebeurt, maar de kans is sowiezo uiterst groot dat je nu gewoon gebruikt wordt om zijn breakup wat aangenamer te maken.. laat je jezelf werkelijk zo verblinden en gebruiken?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede eerlijke jongen die voor mensen klaarstaat. Misschien is het naief van 'm, stel dat ze het doet met de verkeerde intenties, maar ik weet dat 'ie van me houdt en daar niet op in zal gaan. En anders had ik het bij het verkeerde eind.
Grappig eigenlijk. Juist door de reacties hier die 'm neerhalen, vertrouw ik 'm meer.
idd....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil zeggen dat je dat gewoon tegen hem moet kunnen zeggen!
Klinkt ook niet echt gezond trouwens, hij zit niet lekker in z'n vel en gaat daarover praten met z'n ex i.p.v. jou.
quote:
Maar moet je háár wel vertrouwen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen donder uit. Als hij gewoon afhoudt, is het prima.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Maar moet je háár wel vertrouwen?
Eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen donder uit. Als hij gewoon afhoudt, is het prima.
Sjaquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat ben je toch een onzeker sukkeltje.
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid, Mar.quote:
Zeker weten? Voor updates kan je ff in R&P-FB aan de bel trekken, gooi ik hem weer open.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
't Is mooi geweest
Welterusten, bedankt voor de adviezen, ik weet genoeg, SLOTJE!
Neh.quote:kanker?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |