abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46739571
Ik zou er niets van zeggen om heel eerlijk te zijn.
Als hij terug komt en er is iets gebeurt dan is hij je niet waard....
.... als hij terug komt en er is niets gebeurt weet je dat je hem kunt vertrouwen.

Als iemand waar ik net wat mee had iets negatiefs tegen mij zou zeggen over het weerzien van een ex (wat bij mij nooit het geval zou zijn maargoed) zou ik t gelijk een zeur vinden die me niet vertrouwt. Ook zou ik behoorlijk geirriteerd zijn, en daarbij komt dat een ex vaak niet voor niets een ex is.

btw, vind je niet dat hij erg snel na haar weer een nieuwe relatie heeft? (ik zit te denken aan rebound natuurlijk)
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:00:13 #52
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46739997
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef n8 het volgende:
Ik zou er niets van zeggen om heel eerlijk te zijn.
Als hij terug komt en er is iets gebeurt dan is hij je niet waard....
.... als hij terug komt en er is niets gebeurt weet je dat je hem kunt vertrouwen.

Als iemand waar ik net wat mee had iets negatiefs tegen mij zou zeggen over het weerzien van een ex (wat bij mij nooit het geval zou zijn maargoed) zou ik t gelijk een zeur vinden die me niet vertrouwt. Ook zou ik behoorlijk geirriteerd zijn, en daarbij komt dat een ex vaak niet voor niets een ex is.

btw, vind je niet dat hij erg snel na haar weer een nieuwe relatie heeft? (ik zit te denken aan rebound natuurlijk)
ze had 3 maandne met hem en het was 6 maanden uit
jah na 3 maanden ben je iemand niet vergeten na zolang, maar ben je toch wel over de relatie heen.l Tenminste hangt ervan hoe het uit is gegaan, maar dat kan best
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46740217
uhmm ik doe er over het algemeen net zo lang over om over een relatie heen te komen als dat de duur van de relatie was.... maar dit zal persoonsgebonden zijn.... 6 maanden vind ik een korte tijd na 4 jaar (en dan spreek ik uit eigen ervaring, zelf 3 jaar een relatie gehad; ik weet dus niet of dit voor hem geldt)
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:20:49 #54
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46740717
is volgens mij gewoon voor iedereen anders, de conclusie dat ze slechts een overgangsrelatie is, vind ik te snel gemaakt
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46741061
die conclusie trek ik dan ook niet, ik zet er alleen vraagtekens bij. ik kan echt niet in hun relatie kijken.
pi_46743036
Mayo ,

Is dit de eerste keer dat ze weer contact hebben sinds hij met jou is?
Weet je iets over de reden waarom ze niet lekker in haar vel zit?

Ik vind zeker dat je jouw zorgen mag uiten, zeg hem dat je het hem niet kan of wil verbieden, maar dat je er niet blij mee bent. Dan is het aan hem om hier iets mee te doen of niet. Je moet je zeker niet al te jaloers opstellen, aangezien jaloers gedrag precies de reden is dat het uit ging met zijn ex.
pi_46743280
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Xennia het volgende:
Mayo ,

Is dit de eerste keer dat ze weer contact hebben sinds hij met jou is?
Weet je iets over de reden waarom ze niet lekker in haar vel zit?

Ik vind zeker dat je jouw zorgen mag uiten, zeg hem dat je het hem niet kan of wil verbieden, maar dat je er niet blij mee bent. Dan is het aan hem om hier iets mee te doen of niet. Je moet je zeker niet al te jaloers opstellen, aangezien jaloers gedrag precies de reden is dat het uit ging met zijn ex.
Xenni .

Ze hebben wel contact nog gehad sinds we een relatie hebben, maar vooral oppervlakkig, en elkaar niet meer gezien in ieder geval.
Ze zit niet lekker in d'r vel omdat de thuissituatie klote is enzo, gezin valt uit elkaar. Maar zij schijnt ook een vriend te hebben .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_46744699
Waarom gaat ze dan niet fijn uithuilen bij haar eigen vriend?

Nogmaals: waarom moet uitgerekend jouw vriend de reddende engel gaan spelen?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46744809
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef MUUS het volgende:

Dat vraag ik me ook af...

Maar ik heb besloten om toch maar niks ervan te zeggen. Ik merk 't vanzelf wel. Ik vertrouw 'm.
pi_46744992
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef MUUS het volgende:

ws omdat ze toch nog hoopt op ....... of het idee dat er een ander thuis zit en zich zorgen maakt, schijnt ook nog wel eens een lekker gevoel te geven.

en als je dan als thuiszittende die zorgen uit dan krijg je als verweer "ja, maar het maakt toch niet uit wat zij nog van me zou willlen eventueel? ik wil háár niet meer, dus wat is het probleem nou? vertrouw je me niet? dan heeft dit allemaal geen zin meer, toch" en dan loop je dus vast, want hoe kan je nu eisen dat je vriend bepaalde mensen niet bezoekt?

lastig, hoor..... mijn beste vriend is ook een ex van me, en ja die bel ik dus ook op als ik ergens mee zit en hij komt dan ook langs als hij dat nodig acht, of gewoon wil, maar ik heb dan ook kontakt met zijn huidige vriendin, in die zin, we zijn geen vriendinnen, maar ik bel hem gewoon op, en krijg dan dus soms haar aan de lijn, en als hij mij belt, zit ze er gewoon naast op de bank en lult met ons mee

ik herken dit zo, je wil niet onredelijk zijn, je wil niet de wanhopig onzekere vriendin uithangen, maar je gevoel zegt dat iets niet lekker zit, bij die ander dan...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46744993
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Maar ik heb besloten om toch maar niks ervan te zeggen. Ik merk 't vanzelf wel. Ik vertrouw 'm.
En als hij wat flikt, schop je hem helemaal lens!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46745176
quote:

[..]

Als ik even van mezelf uitga, zou ik het raar vinden wanneer mijn vriend er niets van zou zeggen wanneer ik met een ex afspreek.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:51:50 #63
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46750284
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als ik even van mezelf uitga, zou ik het raar vinden wanneer mijn vriend er niets van zou zeggen wanneer ik met een ex afspreek.
Inderdaad. TS komt over alsof ze geen eigen mening durft te hebben
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46751352
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad. TS komt over alsof ze geen eigen mening durft te hebben
Dan weet je duidelijk niet hoe ik in elkaar zit .
Ik dúrf wel een mening te hebben, maar ik weet niet of ik me hier wel druk over moet maken. Heeft weinig zin denk ik eigenlijk om het tegen 'm te zeggen. Het is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen onzekerheid jegens dit onderwerp.
pi_46751769
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik dúrf wel een mening te hebben, maar ik weet niet of ik me hier wel druk over moet maken. Heeft weinig zin denk ik eigenlijk om het tegen 'm te zeggen. Het is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen onzekerheid jegens dit onderwerp.
en als het gebeurt, gebeurt het toch wel, daarvoor heeft hij/zij dat ene avondje/middagje niet nodig.

dus als zou hij niet gaan die dag, dan zal het je ws ook niet geruststellen , want wie weet belt hij haar wel en vertelt hij dat niet aan jou, wetende nu wat je reactie zal zijn.

ik denk, dat als je iemand vertrouwen geeft, dat ook meer in het achterhoofd gehouden wordt en positief effect heeft, dan wanneer je iemand bij voorbaat al niet vertrouwt, dan maakt het voor die ander ms ook minder uit "kan het net zo goed doen,want ze heeft me toch al veroordeeld"... zoiets, een beetje gechargeerd.

als jouw vriend je nooit echt aanleiding gegeven heeft te twijfelen, zou ik me niet zo druk maken
zoals ik al schreef, ik ben ook zo'n ex die een ex belt als er wat is, omdat die ex toevallig mijn beste vriend is (geworden) en geen vriendin van hem heeft ook maar iets te vrezen van mij, al zou hij wel wat willen nog (wat niet zo is).

en gedrag uit het verleden is echt niet altijd een garantie voor gedrag nu, toch?
eventuele domme zetten van jou uit het verleden zijn toch ook niet meer dan domme zetten uit het verleden, en blijven dat ook?
pi_46753407
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.
Als ze nu al die tijd al bevriend waren en elkaar op regelmatige basis zagen, sta je voor een voldongen feit, maar ik vind deze situatie wel anders.
pi_46753657
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.
Als ze nu al die tijd al bevriend waren en elkaar op regelmatige basis zagen, sta je voor een voldongen feit, maar ik vind deze situatie wel anders.
Ik heb zon situatie vaker voorbij zien komen :

-Vrouw heeft paar jaar lang een relatie met man
-Relatie gaat uit
-Vrouw en man nemen een 'tijdelijke' relatie met een ander, met als doel om er zo snel mogelijk eroverheen te komen
-1 van de 2 zoekt op bijzondere wijze weer contact, de andere sluikt erin(Boehoehoe! ik was er ook nog niet overheen! laten we het weer proberen! ) en et voila! de 2 neuken lang en voorspoedig verder.

Kijk, ik zeg niet dat dit nu ook gebeurt, maar de kans is sowiezo uiterst groot dat je nu gewoon gebruikt wordt om zijn breakup wat aangenamer te maken.. laat je jezelf werkelijk zo verblinden en gebruiken?

[ Bericht 3% gewijzigd door Spacemonkeh op 27-02-2007 23:17:28 ]
pi_46756339
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is gewoon een goede eerlijke jongen die voor mensen klaarstaat. Misschien is het naief van 'm, stel dat ze het doet met de verkeerde intenties, maar ik weet dat 'ie van me houdt en daar niet op in zal gaan. En anders had ik het bij het verkeerde eind.

Grappig eigenlijk. Juist door de reacties hier die 'm neerhalen, vertrouw ik 'm meer .
pi_46756357
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Spacemonkeh het volgende:

Kijk, ik zeg niet dat dit nu ook gebeurt, maar de kans is sowiezo uiterst groot dat je nu gewoon gebruikt wordt om zijn breakup wat aangenamer te maken.. laat je jezelf werkelijk zo verblinden en gebruiken?
Neen .
pi_46756528
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Het is gewoon een goede eerlijke jongen die voor mensen klaarstaat. Misschien is het naief van 'm, stel dat ze het doet met de verkeerde intenties, maar ik weet dat 'ie van me houdt en daar niet op in zal gaan. En anders had ik het bij het verkeerde eind.

Grappig eigenlijk. Juist door de reacties hier die 'm neerhalen, vertrouw ik 'm meer .

dat werkt altijd zo, geloof ik, je schiet in de verdeding als anderen hem 'aanvallen', je bent gek op hem dus duh!
jij mag hem afzeiken maar oh wee als ik dat doe

en terecht
pi_46756616
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil zeggen dat je dat gewoon tegen hem moet kunnen zeggen!

Klinkt ook niet echt gezond trouwens, hij zit niet lekker in z'n vel en gaat daarover praten met z'n ex i.p.v. jou.
idd....
pi_46756906
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:57 schreef milagro het volgende:
en terecht
!

Thanks fot the advice though !
pi_46759749
quote:

[..]

Maar moet je háár wel vertrouwen?
pi_46759783
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef EgelPrik het volgende:

[..]

Maar moet je háár wel vertrouwen?
Dat maakt mij geen donder uit. Als hij gewoon afhoudt, is het prima.
pi_46759804
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Dat maakt mij geen donder uit. Als hij gewoon afhoudt, is het prima.
Eens
pi_46759809
Wat ben je toch een onzeker sukkeltje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46759893
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat ben je toch een onzeker sukkeltje.
Sja .
pi_46759907
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Sja .
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid, Mar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46759943
't Is mooi geweest

Welterusten, bedankt voor de adviezen, ik weet genoeg, SLOTJE!

kanker?!
pi_46760444
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
't Is mooi geweest

Welterusten, bedankt voor de adviezen, ik weet genoeg, SLOTJE!
Zeker weten? Voor updates kan je ff in R&P-FB aan de bel trekken, gooi ik hem weer open.
quote:
kanker?!
Neh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')