abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46721204
Ik heb nu voor mijn doen al best lang een vriend .
Nu zit het zo, hij heeft gezegd aankomende week met z'n ex af te spreken omdat ze niet lekker in d'r vel zit etc. Ze hebben 4 jaar wat gehad en het is nu een half jaar uit. Telkens als ze elkaar daarna nog zagen, gebeurde er wel wat.
Ik heb niet echt laten merken dat ik 't klote vind dat ze weer af gaan spreken, maar dat vind ik stiekem wel . Ik wil hem dat wel zeggen, of in ieder geval m'n zorgen uiten ( ).
Ik vertrouw 'm wel, maar het zit me toch dwars...
Moet ik iets zeggen erover of gewoon laten?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_46721223
Ik wil zeggen dat je dat gewoon tegen hem moet kunnen zeggen!

Klinkt ook niet echt gezond trouwens, hij zit niet lekker in z'n vel en gaat daarover praten met z'n ex i.p.v. jou.
pi_46721226
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

Klinkt ook niet echt gezond trouwens, hij zit niet lekker in z'n vel en gaat daarover praten met z'n ex i.p.v. jou.
Zij zit niet lekker in dr vel .
pi_46721238
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:51 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Zij zit niet lekker in dr vel .
Oh stom!
pi_46721245
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Oh stom!
Ik zal het tijdstip de schuld geven voor je.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:04:24 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46721283
Als hij terug komt met een schuldige look is er iets gebeurd.
Of het nu fysiek is of mentaal, niet goed.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:08:22 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_46721305
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_46721307
Tsja, ik zou mezelf er ook wel even druk om maken, maar uiteindelijk moet je hem wel laten gaan. Als hij vreemdgaat is dat natuurlijk een klap voor je, maar dan weet je wel direct dat 'ie geen respect voor je had en dat je beter zonder hem bent.
pi_46721311
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:04 schreef cerror het volgende:
Als hij terug komt met een schuldige look is er iets gebeurd.
Of het nu fysiek is of mentaal, niet goed.
Dat moge wel duidelijk wezen.
Ik heb 'm al wel es erop gewezen dat als 'ie iets flikt ; .
Dat wel.
pi_46721316
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:08 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, ik zou mezelf er ook wel even druk om maken, maar uiteindelijk moet je hem wel laten gaan. Als hij vreemdgaat is dat natuurlijk een klap voor je, maar dan weet je wel direct dat 'ie geen respect voor je had en dat je beter zonder hem bent.
Ja okay.. Maar toch, hij heeft 4 jaar met haar gehad, wel een grote verleiding zegmaar.

Bah, onzekerheid .
pi_46721326
Zeggen dat je bang bent. That's it. Niet omdat je hem niet vertrouwt want dat doe je neem ik aan wel. En dan maakt het niet uit of hij wel of niet gaat.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:12:10 #12
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46721327
Stel je niet aan... Hij spreekt af met een ex van hem en hij vertelt het aan jou. Zegt genoeg lijkt me. Dat jij er wat achter zoekt is jouw probleem.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:12:11 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46721328
Foute boel altijd Ex is EX.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_46721331
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:12 schreef Megumi het volgende:
.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:19:15 #15
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46721354
quote:
Je kan ook overdrijven natuurlijk
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:24:26 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46721373
Sorry succubus. Volgens mij word je er tussen genomen. (letterlijk als je even nadenkt).
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_46721381
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:24 schreef cerror het volgende:
Sorry succubus. Volgens mij word je er tussen genomen. (letterlijk als je even nadenkt).
Beter niet, cer.
pi_46721788
Dat je je zorgen maakt en het klote vindt moet je in een relatie gewoon kunnen zeggen, vind ik. Misschien lucht het op en kan hij je wat meer geruststellen. En verder zul je hem gewoon moeten vertrouwen

Telkens als ze elkaar daarna nog zagen, gebeurde er wel wat.

Ik neem aan dat hij die keren vrijgezel was?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 27 februari 2007 @ 05:29:09 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46721794
In elk geval zou ik er met je vriend over praten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_46722405
Als jij je er niet prettig bij voelt moet je dat gewoon kunnen zeggen tegen je vriend. Het is dan aan je vriend om daar wel of niet iets mee te doen. Maar de hele avond onzeker op de bank of wat dan ook gaan wachten zou ik niet doen. Gewoon eerlijk zijn tegen elkaar
pi_46722841
idd,, je moet gewoon tegen hem zeggen dat jij je er niet prettig bij voelt.. dit komt wel btje overeen met ik mee maak met mijn vriendin,

die is ook nog een paar keer naar haar ex geweest.. nu wist ik dat ze nog heel veel van hem hield.. majah uiteindelijk ben ik zelf een keer mee geweest.. (moesten wat ophalen) en bleek heel aardige kerel te wezen... ondanks dat heb ik haar toch verteld dat ik me er niet prettig bij voelde.. en sinsdien is ze niet meer er heen geweest... dus had wel effect

[edit] ik bedenk me trouwens net.. mijn vriendin die was er nog wel zo vel op tegen dat ik mijn ex nog weer zag.. die had haar zelfs over de telefoon uitgescholden omdat ze me stalkte ^^
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
pi_46722870
sluit me aan bij de laatste drie reacties hier. OF: je kunt ook die avond zorgen dat JIJzelf ook in de kroeg zit, bij JOUW ex welteverstaan! Oog om oog! Mocht dat niet nodig zijn, so what, heb je in iedergeval voorzorgsmaatregel geregeld!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:15:39 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46723182
Waarom is het uit tussen hun?
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:24:40 #24
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_46723315
Doe ga gewoon mee!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_46723334
Echt weer zo'n inkoppertje. Je weet het antwoord al maar durft het niet te zeggen.

TALK WITH HIM
JOHNNY HEITINGA
pi_46723391
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:24 schreef jpg97 het volgende:
ga gewoon mee!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_46723986
Praten. Praten. Praten.
't is allemaal niet zo moeilijk hoor. Je gaat praten met diegene waarvan je zegt dat je van diegene houd. Hoe erg kan dat zijn ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_46724287
quote:
Sex met je ex is ook kut...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:21:37 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_46724415
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:16 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Sex met je ex is ook kut...
hoeft niet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_46724419
quote:
onzin. Als je 4 jaar hebt gehad lijkt me niet dat je je ex na 6 maanden vergeten bent...
pi_46724475
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

onzin. Als je 4 jaar hebt gehad lijkt me niet dat je je ex na 6 maanden vergeten bent...
Een relatie nemen gelijk na een relatie van een paar jaar vat ik altijd op als een 'pleister' relatie om er weer snel bovenop te komen... een soort buffer.. wat uiterst zwak is... kzou het niet bepaald lekker vinden om als tijdelijke neuk object gebruikt te worden
pi_46724562
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Een relatie nemen gelijk na een relatie van een paar jaar vat ik altijd op als een 'pleister' relatie om er weer snel bovenop te komen... een soort buffer.. wat uiterst zwak is... kzou het niet bepaald lekker vinden om als tijdelijke neuk object gebruikt te worden
Ben ik het ook mee eens, helaas voor de TS.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:36:34 #33
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46724807
Zou gewoon tegen hem zeggen dat je je er ongemakkelijk bij voelt.
Is de waarheid. En als je dat soort dingen al niet eens kunt uiten, waar gaat 't dan heen?
Niet zo raar dat je onzeker voelt wat zijn ex betreft. Ze hebben immers lang wat gehad samen.
(Un)masking for the greater good.
pi_46725254
erover praten
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_46725699
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij zijn ex vergeten moet zijn.
Maar ex is wel: EX!

TS heeft groot gelijk.
Het is nu haar vriend, en hij is niet de therapeut van zijn ex. Jammer dat zij in de put zit, maar als hij eerlij is moet hij wel toegeven dat
a) zijn ex ook andere mensen kan uitzoeken om mee te praten
b) als ze dat niet kan moet ze nieuwe vrienden gaan scoren
c) het risico bestaat dat zijn ex even opgebeurd wil worden op een vleselijke manier

Ik vind dat TS dit ten eerste bespreekbaar mag maken bij haar vriend. Waarom moet hij de therapeut zijn en kan die ex niet iemand anders zoeken?

Ik zou TS in overweging willen geven dat ze het volgende tegen de plannen van haar vriend kan zeggen:
Dit is hartstikke oneerlijk van zijn ex, want als TS er iets van zegt komt ze over als een kreng.

Ga dus NIET lopen emmeren dat je er eigenlijk niks van wilt zeggen en dat je hem vrij wil laten en hem niets wil verbieden, en meer van dat soort onzin die mensen uitkramen terwijl ze er WEL wat van willen zeggen.

Verander die boodschap in:
- Ik wil HAAR verbieden om alleen met mijn vriend af te spreken
- Ik ben ook een partij. Het is oneerlijk van HAAR om mij in een positie te brengen waarin ik mijn vriend moet vragen om iets niet te doen.
- Je vriend hoeft geen toestemming te vragen aan jou; die ex moet toestemming hebben.

Als je hier goed genoeg op hamert, zet je je vriend voor het blok. Want je verbiedt hem inderdaad niets. Maar je geeft duidelijk aan dat ZIJ fout zit door jou te passeren en met de vriend van een ander meisje af te spreken. Het is niet fout van hem om erop in te gaan, maar fout van haar om het voor te stellen.

Als je je vriend zover kan krijgen dat hij dit kan toegeven, breng jij het vredebrengende alternatief: waarom gaat jij niet gezellig mee? Jullie zijn toch samen een stel?
Dat geeft aan die ex ook meteen keihard aan dat ze echt EX is en dat haar actie niet gewaardeerd wordt.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:13:57 #36
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46725796
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb nu voor mijn doen al best lang een vriend .
Nu zit het zo, hij heeft gezegd aankomende week met z'n ex af te spreken omdat ze niet lekker in d'r vel zit etc. Ze hebben 4 jaar wat gehad en het is nu een half jaar uit. Telkens als ze elkaar daarna nog zagen, gebeurde er wel wat.
Ik heb niet echt laten merken dat ik 't klote vind dat ze weer af gaan spreken, maar dat vind ik stiekem wel . Ik wil hem dat wel zeggen, of in ieder geval m'n zorgen uiten ( ).
Ik vertrouw 'm wel, maar het zit me toch dwars...
Moet ik iets zeggen erover of gewoon laten?
Hoe lang hebben jullie wat?

Wat is er zo moeilijk om er wat van te zeggen. Ik zou gewoon lekker ontploffen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46729571
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef shifto het volgende:
Waarom is het uit tussen hun?
Ze was jaloers op alles wat hij deed zonder haar met anderen (z'n vrienden).
pi_46729635
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe lang hebben jullie wat?

Wat is er zo moeilijk om er wat van te zeggen. Ik zou gewoon lekker ontploffen
2,5 - 3 maanden.

Ik ben gewoon niet de meest tactische . En ontploffen wil ik zéker niet.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:20:30 #39
88139 JoeyT
pi_46729772
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

2,5 - 3 maanden.

Ik ben gewoon niet de meest tactische . En ontploffen wil ik zéker niet.
Jullie hebben dus net wat en hij gaat naar zn ex waar hij 4 jaar mee gehad heeft. Wat denk je dat dat meisje wil? Ik zou er iig ook bang voor zijn dat er wat gaat gebeuren en acht die kans ook reeel. En lijkt me een goed plan om dat iig aan te kaarten bij je vriend. Vind het ook heel vreemd dat hij haar moet helpen in zo'n periode
pi_46729931
En what about praten..........zonder ontploffen ?
pi_46730744
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jullie hebben dus net wat en hij gaat naar zn ex waar hij 4 jaar mee gehad heeft. Wat denk je dat dat meisje wil? Ik zou er iig ook bang voor zijn dat er wat gaat gebeuren en acht die kans ook reeel. En lijkt me een goed plan om dat iig aan te kaarten bij je vriend. Vind het ook heel vreemd dat hij haar moet helpen in zo'n periode
Ja, dat denk ik dus ook. Ik vind het heel moeilijk en wil niet overkomen als een jaloers kreng. Maar ik vind het gewoon moeilijk om het aan te kaarten. Toen hij het vertelde hield ik gewoon m'n mond. Toen had ik het juist moeten zeggen..
pi_46730760
Ik zou het wel tegen hem zeggen dat je er mee zit, je moet wel gewoon eerlijk blijven tegen hem. Maar ik zou hem niet gaan verbieden te gaan ofzo...
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:01:29 #43
88139 JoeyT
pi_46731218
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:47 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik dus ook. Ik vind het heel moeilijk en wil niet overkomen als een jaloers kreng. Maar ik vind het gewoon moeilijk om het aan te kaarten. Toen hij het vertelde hield ik gewoon m'n mond. Toen had ik het juist moeten zeggen..
Heb jij geen ex of leuke vriend. Zeg je dat je met degene hebt afgesproken en kijk je hoe hij reageert
pi_46731630
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Heb jij geen ex of leuke vriend. Zeg je dat je met degene hebt afgesproken en kijk je hoe hij reageert
Dat vind ik ook weer niet de manier om het aan te pakken...

En toen ik zelf ooit een keer met een ex had afgesproken terwijl ik een vriend had, was ik niet bepaald heilig. Dat weet m'n vriend, dus ik zou wel weten hoe hij zou reageren .
pi_46732793
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:14 schreef ma_jojo het volgende:

[..]
En toen ik zelf ooit een keer met een ex had afgesproken terwijl ik een vriend had, was ik niet bepaald heilig.
Dus..........zoals de waard is vertrouwt hij zijn (haar) gasten ??
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:02:28 #46
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46733311
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 03:10 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ja okay.. Maar toch, hij heeft 4 jaar met haar gehad, wel een grote verleiding zegmaar.
maar een relatie van zo lang is vast ook niet voor niets uitgemaakt
blijft het feit dat ze elkaar lang kennen en zij hem misschien even nodig heeft, dat hoeft toch niet meteen iets vreselijks te zijn

toch even met hem praten en melden hoe je erover denkt, dan is het maar gezegd
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:06:14 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46733439
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef saaw het volgende:

maar een relatie van zo lang is vast ook niet voor niets uitgemaakt
blijft het feit dat ze elkaar lang kennen en zij hem misschien even nodig heeft, dat hoeft toch niet meteen iets vreselijks te zijn
Maar als ik dit zou weten als TS, zou ik er ook niet blij mee zijn:
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef ma_jojo het volgende:
Ze hebben 4 jaar wat gehad en het is nu een half jaar uit. Telkens als ze elkaar daarna nog zagen, gebeurde er wel wat.
In ieder geval zeker tegen hem zeggen dat het je dwars zit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:11:30 #48
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46733609
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar als ik dit zou weten als TS, zou ik er ook niet blij mee zijn:
hangt er ook maar net van af wat je allemaal weet over hun relatie

mijn vriend ging 5 jaar met zijn ex. toen het net uit was leerden wij elkaar kennen. hij sprak haar toen helemaal niet omdat ze boos was.
pas na een aantal maanden [waarin wij al een relatie hadden] kwam ze weer contact zoeken omdat ze er nu overheen was maar toch haar maatje miste
zij hebben toen geregeld afgesproken en daar heb ik helemaal geen moeite mee gehad omdat ik me heel goed van voorstellen dat je iemand met wie je zo lang geweest bent niet zomaar kwijt wilt
buiten dat weet ik hou hun relatie was, waarom hij het heeft uitgemaakt en hoe gelukkig wij ondertussen met elkaar waren

nogmaals > praat met hem
an urge to help mankind overcomes me
pi_46734083
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:14 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Dat vind ik ook weer niet de manier om het aan te pakken...

En toen ik zelf ooit een keer met een ex had afgesproken terwijl ik een vriend had, was ik niet bepaald heilig. Dat weet m'n vriend, dus ik zou wel weten hoe hij zou reageren .
het is altijd 'eng' ,en in jouw geval begrijpelijk, omdat het vaker toch op meer uit liep in het verleden, voor jouw tijd.

maar ja, verbieden kun je het niet..... hoewel, ik heb een ex het wel eens "verboden" maar goed, die dame had dan ook gezegd dat "ze nog 1 keer sex met hem wilde hebben voordat ze naar het buitenland vertrok voor onbepaalde tijd"

hoe mijn toenmalige vriend me ook bezwoer dat hij daar echt niet op in zou gaan, ik vond het zeg maar... niet okay en heb hem in mijn aanwezigheid haar laten afbellen, op de speaker , zodat ik het kon horen

erg,hè ..... en weet je, wie weet belde hij haar een uur later wel terug, om de afspraak te verzetten

je schiet er dus hoe dan ook geen hol mee op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46739284
Zij zit niet lekker in haar vel en hij is de enige persoon op de heeeeeeele wereld die haar kan aanhoren?

Erm... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46739571
Ik zou er niets van zeggen om heel eerlijk te zijn.
Als hij terug komt en er is iets gebeurt dan is hij je niet waard....
.... als hij terug komt en er is niets gebeurt weet je dat je hem kunt vertrouwen.

Als iemand waar ik net wat mee had iets negatiefs tegen mij zou zeggen over het weerzien van een ex (wat bij mij nooit het geval zou zijn maargoed) zou ik t gelijk een zeur vinden die me niet vertrouwt. Ook zou ik behoorlijk geirriteerd zijn, en daarbij komt dat een ex vaak niet voor niets een ex is.

btw, vind je niet dat hij erg snel na haar weer een nieuwe relatie heeft? (ik zit te denken aan rebound natuurlijk)
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:00:13 #52
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46739997
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:48 schreef n8 het volgende:
Ik zou er niets van zeggen om heel eerlijk te zijn.
Als hij terug komt en er is iets gebeurt dan is hij je niet waard....
.... als hij terug komt en er is niets gebeurt weet je dat je hem kunt vertrouwen.

Als iemand waar ik net wat mee had iets negatiefs tegen mij zou zeggen over het weerzien van een ex (wat bij mij nooit het geval zou zijn maargoed) zou ik t gelijk een zeur vinden die me niet vertrouwt. Ook zou ik behoorlijk geirriteerd zijn, en daarbij komt dat een ex vaak niet voor niets een ex is.

btw, vind je niet dat hij erg snel na haar weer een nieuwe relatie heeft? (ik zit te denken aan rebound natuurlijk)
ze had 3 maandne met hem en het was 6 maanden uit
jah na 3 maanden ben je iemand niet vergeten na zolang, maar ben je toch wel over de relatie heen.l Tenminste hangt ervan hoe het uit is gegaan, maar dat kan best
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46740217
uhmm ik doe er over het algemeen net zo lang over om over een relatie heen te komen als dat de duur van de relatie was.... maar dit zal persoonsgebonden zijn.... 6 maanden vind ik een korte tijd na 4 jaar (en dan spreek ik uit eigen ervaring, zelf 3 jaar een relatie gehad; ik weet dus niet of dit voor hem geldt)
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:20:49 #54
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46740717
is volgens mij gewoon voor iedereen anders, de conclusie dat ze slechts een overgangsrelatie is, vind ik te snel gemaakt
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46741061
die conclusie trek ik dan ook niet, ik zet er alleen vraagtekens bij. ik kan echt niet in hun relatie kijken.
pi_46743036
Mayo ,

Is dit de eerste keer dat ze weer contact hebben sinds hij met jou is?
Weet je iets over de reden waarom ze niet lekker in haar vel zit?

Ik vind zeker dat je jouw zorgen mag uiten, zeg hem dat je het hem niet kan of wil verbieden, maar dat je er niet blij mee bent. Dan is het aan hem om hier iets mee te doen of niet. Je moet je zeker niet al te jaloers opstellen, aangezien jaloers gedrag precies de reden is dat het uit ging met zijn ex.
pi_46743280
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef Xennia het volgende:
Mayo ,

Is dit de eerste keer dat ze weer contact hebben sinds hij met jou is?
Weet je iets over de reden waarom ze niet lekker in haar vel zit?

Ik vind zeker dat je jouw zorgen mag uiten, zeg hem dat je het hem niet kan of wil verbieden, maar dat je er niet blij mee bent. Dan is het aan hem om hier iets mee te doen of niet. Je moet je zeker niet al te jaloers opstellen, aangezien jaloers gedrag precies de reden is dat het uit ging met zijn ex.
Xenni .

Ze hebben wel contact nog gehad sinds we een relatie hebben, maar vooral oppervlakkig, en elkaar niet meer gezien in ieder geval.
Ze zit niet lekker in d'r vel omdat de thuissituatie klote is enzo, gezin valt uit elkaar. Maar zij schijnt ook een vriend te hebben .
pi_46744699
Waarom gaat ze dan niet fijn uithuilen bij haar eigen vriend?

Nogmaals: waarom moet uitgerekend jouw vriend de reddende engel gaan spelen?
Oi!
pi_46744809
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef MUUS het volgende:

Dat vraag ik me ook af...

Maar ik heb besloten om toch maar niks ervan te zeggen. Ik merk 't vanzelf wel. Ik vertrouw 'm.
pi_46744992
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef MUUS het volgende:

ws omdat ze toch nog hoopt op ....... of het idee dat er een ander thuis zit en zich zorgen maakt, schijnt ook nog wel eens een lekker gevoel te geven.

en als je dan als thuiszittende die zorgen uit dan krijg je als verweer "ja, maar het maakt toch niet uit wat zij nog van me zou willlen eventueel? ik wil háár niet meer, dus wat is het probleem nou? vertrouw je me niet? dan heeft dit allemaal geen zin meer, toch" en dan loop je dus vast, want hoe kan je nu eisen dat je vriend bepaalde mensen niet bezoekt?

lastig, hoor..... mijn beste vriend is ook een ex van me, en ja die bel ik dus ook op als ik ergens mee zit en hij komt dan ook langs als hij dat nodig acht, of gewoon wil, maar ik heb dan ook kontakt met zijn huidige vriendin, in die zin, we zijn geen vriendinnen, maar ik bel hem gewoon op, en krijg dan dus soms haar aan de lijn, en als hij mij belt, zit ze er gewoon naast op de bank en lult met ons mee

ik herken dit zo, je wil niet onredelijk zijn, je wil niet de wanhopig onzekere vriendin uithangen, maar je gevoel zegt dat iets niet lekker zit, bij die ander dan...
pi_46744993
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Maar ik heb besloten om toch maar niks ervan te zeggen. Ik merk 't vanzelf wel. Ik vertrouw 'm.
En als hij wat flikt, schop je hem helemaal lens!
Oi!
pi_46745176
quote:

[..]

Als ik even van mezelf uitga, zou ik het raar vinden wanneer mijn vriend er niets van zou zeggen wanneer ik met een ex afspreek.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:51:50 #63
88139 JoeyT
pi_46750284
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als ik even van mezelf uitga, zou ik het raar vinden wanneer mijn vriend er niets van zou zeggen wanneer ik met een ex afspreek.
Inderdaad. TS komt over alsof ze geen eigen mening durft te hebben
pi_46751352
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Inderdaad. TS komt over alsof ze geen eigen mening durft te hebben
Dan weet je duidelijk niet hoe ik in elkaar zit .
Ik dúrf wel een mening te hebben, maar ik weet niet of ik me hier wel druk over moet maken. Heeft weinig zin denk ik eigenlijk om het tegen 'm te zeggen. Het is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen onzekerheid jegens dit onderwerp.
pi_46751769
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik dúrf wel een mening te hebben, maar ik weet niet of ik me hier wel druk over moet maken. Heeft weinig zin denk ik eigenlijk om het tegen 'm te zeggen. Het is hoogstwaarschijnlijk mijn eigen onzekerheid jegens dit onderwerp.
en als het gebeurt, gebeurt het toch wel, daarvoor heeft hij/zij dat ene avondje/middagje niet nodig.

dus als zou hij niet gaan die dag, dan zal het je ws ook niet geruststellen , want wie weet belt hij haar wel en vertelt hij dat niet aan jou, wetende nu wat je reactie zal zijn.

ik denk, dat als je iemand vertrouwen geeft, dat ook meer in het achterhoofd gehouden wordt en positief effect heeft, dan wanneer je iemand bij voorbaat al niet vertrouwt, dan maakt het voor die ander ms ook minder uit "kan het net zo goed doen,want ze heeft me toch al veroordeeld"... zoiets, een beetje gechargeerd.

als jouw vriend je nooit echt aanleiding gegeven heeft te twijfelen, zou ik me niet zo druk maken
zoals ik al schreef, ik ben ook zo'n ex die een ex belt als er wat is, omdat die ex toevallig mijn beste vriend is (geworden) en geen vriendin van hem heeft ook maar iets te vrezen van mij, al zou hij wel wat willen nog (wat niet zo is).

en gedrag uit het verleden is echt niet altijd een garantie voor gedrag nu, toch?
eventuele domme zetten van jou uit het verleden zijn toch ook niet meer dan domme zetten uit het verleden, en blijven dat ook?
pi_46753407
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.
Als ze nu al die tijd al bevriend waren en elkaar op regelmatige basis zagen, sta je voor een voldongen feit, maar ik vind deze situatie wel anders.
pi_46753657
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou hem toch zeker wel wat kritische vragen voor de voeten werpen. Waarom hij denkt dat zijn ex weer contact opneemt bijvoorbeeld en of hij het niet merkwaardig vindt dat ze dit niet deelt met mensen die dichterbij haar staan, zoals haar huidige vriend of vriendinnen.
Als ze nu al die tijd al bevriend waren en elkaar op regelmatige basis zagen, sta je voor een voldongen feit, maar ik vind deze situatie wel anders.
Ik heb zon situatie vaker voorbij zien komen :

-Vrouw heeft paar jaar lang een relatie met man
-Relatie gaat uit
-Vrouw en man nemen een 'tijdelijke' relatie met een ander, met als doel om er zo snel mogelijk eroverheen te komen
-1 van de 2 zoekt op bijzondere wijze weer contact, de andere sluikt erin(Boehoehoe! ik was er ook nog niet overheen! laten we het weer proberen! ) en et voila! de 2 neuken lang en voorspoedig verder.

Kijk, ik zeg niet dat dit nu ook gebeurt, maar de kans is sowiezo uiterst groot dat je nu gewoon gebruikt wordt om zijn breakup wat aangenamer te maken.. laat je jezelf werkelijk zo verblinden en gebruiken?

[ Bericht 3% gewijzigd door Spacemonkeh op 27-02-2007 23:17:28 ]
pi_46756339
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het is gewoon een goede eerlijke jongen die voor mensen klaarstaat. Misschien is het naief van 'm, stel dat ze het doet met de verkeerde intenties, maar ik weet dat 'ie van me houdt en daar niet op in zal gaan. En anders had ik het bij het verkeerde eind.

Grappig eigenlijk. Juist door de reacties hier die 'm neerhalen, vertrouw ik 'm meer .
pi_46756357
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:56 schreef Spacemonkeh het volgende:

Kijk, ik zeg niet dat dit nu ook gebeurt, maar de kans is sowiezo uiterst groot dat je nu gewoon gebruikt wordt om zijn breakup wat aangenamer te maken.. laat je jezelf werkelijk zo verblinden en gebruiken?
Neen .
pi_46756528
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Het is gewoon een goede eerlijke jongen die voor mensen klaarstaat. Misschien is het naief van 'm, stel dat ze het doet met de verkeerde intenties, maar ik weet dat 'ie van me houdt en daar niet op in zal gaan. En anders had ik het bij het verkeerde eind.

Grappig eigenlijk. Juist door de reacties hier die 'm neerhalen, vertrouw ik 'm meer .

dat werkt altijd zo, geloof ik, je schiet in de verdeding als anderen hem 'aanvallen', je bent gek op hem dus duh!
jij mag hem afzeiken maar oh wee als ik dat doe

en terecht
pi_46756616
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

idd....
pi_46756906
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:57 schreef milagro het volgende:
en terecht
!

Thanks fot the advice though !
pi_46759749
quote:

[..]

Maar moet je háár wel vertrouwen?
pi_46759783
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef EgelPrik het volgende:

[..]

Maar moet je háár wel vertrouwen?
Dat maakt mij geen donder uit. Als hij gewoon afhoudt, is het prima.
pi_46759804
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Dat maakt mij geen donder uit. Als hij gewoon afhoudt, is het prima.
Eens
pi_46759809
Wat ben je toch een onzeker sukkeltje.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46759893
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat ben je toch een onzeker sukkeltje.
Sja .
pi_46759907
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Sja .
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid, Mar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46759943
't Is mooi geweest

Welterusten, bedankt voor de adviezen, ik weet genoeg, SLOTJE!

kanker?!
pi_46760444
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef ma_jojo het volgende:
't Is mooi geweest

Welterusten, bedankt voor de adviezen, ik weet genoeg, SLOTJE!
Zeker weten? Voor updates kan je ff in R&P-FB aan de bel trekken, gooi ik hem weer open.
quote:
kanker?!
Neh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')