abonnement Unibet Coolblue
pi_46721085
Jaap verbruikt 6000 calorie per dag - genoeg voor 3 personen.
Keep the Sunny Side Up
pi_46721091
.
pi_46721093
Baal eigenlijk best wel van die verkapte streamlock
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46721095
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:28 schreef Mika25 het volgende:
Wat is dat gedoe met Nathanael? Heeft Huub iets gedaan vannacht? Het enige dat ik weet is dat NL zou blijven slapen. Ik neem aan dat dat niet gebeurt is?
http://www.youtube.com/watch?v=v-7ui4Gt27A
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_46721097
De extra voorraad voor de keuken zit nu al waarschijnlijk in Jaap.
X
X
X
  FOK!Babe dinsdag 27 februari 2007 @ 02:33:34 #6
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46721102
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
Baal eigenlijk best wel van die verkapte streamlock
Die site waar Jaap heenwil is momenteel niet erg interressant, maar toch...
Liever Huub en Jaap dan het slapende ratje...
pi_46721105
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
Baal eigenlijk best wel van die verkapte streamlock
idd, wat is dit voor neppe reality tv!1!1!??
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46721111
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Alsof de programmamakers nieuwkomers niet op de hoogte stellen van de regels
Dit is gewoon een kwestie van willekeur geweest
beetje late reactie maar toch.

amanda is zo dom is wat, haar is wel een regelboek gegeven uiteraard maar dat wicht onthoud dat nooit allemaal, de regel van dat drinken gooien is er later bijgekomen, maargoed stond wellicht er nog niet in. Redactie is gewoon vergeten het los te melden er van uitgaan dat mensen niet zo aso zijn, amanda heeft beelden op tv gezien zonder consequenties, dus dacht dat het gewoon mocht, zo dom is ze wel.

sylvia gaf straks al aan dat als syl drinken gooit het een exit was geweest omdat ze bij die vergadering was in de gameroom (was anderhalf uur ofzo tijdje terug), dus amanada was gewoon niet op de hoogte van de regel.

bovendien is het denk ik goed dat ze er nog inzit omdat ze toch bonje gaat krijgen met natas of brian dat staat vast, dus goede beelden en gaat ze misschien wel zelf, of slaat ze bv huub, of slaat brian huub uit jaloursheid omdat huub amanada van achter neemt

al met al vind ik het ook een grensgeval en een goede beslissing

ja tuurlijk kan ze soms so irri zijn, maar geeft wel mooie beelden want ze is gewoon erg verknipt ohja en ze heeft ook nog 2 kijkcijfers he en het draait tenslotte altijd om kijcijfers.

ze heeft er toch wel een waarschuwing voor gehad, dus iets kleins erbij en exit amanda
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:35:28 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46721118
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

idd, wat is dit voor neppe reality tv!1!1!??
Jij bent zeker niet de snelste ?

(dat het nep was, wist ik al maanden geleden)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46721120
Ging het bij Nathanael echt alleen maar om dat verstoppen van die krukken dan? Of zat Huub nog meer te zieken? Ongelooflijk dat ie ook dat voor elkaar krijgt he. Die jongen zit daar speltechnisch gezien als enige in de 'goede' richting, 'goede' tussen aanhalingstekens want wat 'n irritant jochie kan dat zijn zeg, maar hij krijgt eigenlijk alles voor elkaar. ál het 'spannende' van de afgelopen maanden komt direct of indirecht van hem uit.
  FOK!Babe dinsdag 27 februari 2007 @ 02:35:49 #11
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46721122
Ik ga even offtopic bij gebrek aan stream, waarom was nathanael nou ineens zo boos gister!?
Ik mis volgens mij echt wat...
pi_46721125
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:35 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij bent zeker niet de snelste ?
nee, niet meer
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:37:10 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46721129
Laat dat regelboek eens zien hier.. post het eens gewoon ipv die halfslachtige regels op degoudenkooi.nl
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_46721135
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, want Huub zit er nog steeds in. Huub maakt het programma gelukkig nog de moeite waard.
Leuk dat je weer opduikt met een post die niets met het programma te maken heeft verder. Maar dat is jou altijd wel toevertrouwd
Ik ben er nog ook steeds
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_46721137
ik ga slapen! MAZUUZZLSLSLSLS
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46721138
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

beetje late reactie maar toch.

<knip>

ja tuurlijk kan ze soms so irri zijn, maar geeft wel mooie beelden want ze is gewoon erg verknipt ohja en ze heeft ook nog 2 kijkcijfers he en het draait tenslotte altijd om kijcijfers.

ze heeft er toch wel een waarschuwing voor gehad, dus iets kleins erbij en exit amanda
Nee, ze heeft geen 2 kijkcijfers, maar (.)(.)
Keep the Sunny Side Up
pi_46721139
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:35 schreef Taurus het volgende:
Ging het bij Nathanael echt alleen maar om dat verstoppen van die krukken dan? Of zat Huub nog meer te zieken? Ongelooflijk dat ie ook dat voor elkaar krijgt he. Die jongen zit daar speltechnisch gezien als enige in de 'goede' richting, 'goede' tussen aanhalingstekens want wat 'n irritant jochie kan dat zijn zeg, maar hij krijgt eigenlijk alles voor elkaar. ál het 'spannende' van de afgelopen maanden komt direct of indirecht van hem uit.
nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeer bij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.

NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)

nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
pi_46721141
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

knip

ze heeft er toch wel een waarschuwing voor gehad, dus iets kleins erbij en exit amanda
Iets kleins?
Als ze het mij had geflikt zou ik haar pruik van haar harses hebben getrokken en haar met haar smoel in de wcpot hebben gestopt!
pi_46721150
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef Missy_1974 het volgende:

omdat huub amanada van achter neemt
Dat wil ze maar al te graag. Alleen schaamt ze zich daarvoor. Omdat ze niet had verwacht dat ze zo geil zou worden van een in haar ogen nerd-jochie.

[ Bericht 30% gewijzigd door Frasier op 27-02-2007 02:46:36 ]
X
X
X
pi_46721151
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef partyyboyy het volgende:
ik ga slapen! MAZUUZZLSLSLSLS
  FOK!Babe dinsdag 27 februari 2007 @ 02:39:54 #21
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46721152
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeer bij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.

NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)

nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
Jezus, was dat het echt!?
Pfff...
Anti-climax...
pi_46721154
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeer bij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.

NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)

nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
Het was wel 'n genante vertoning voor Nathanael idd, maar inderdaad, het past wel bij hem, bij wat ie heeft laten zien in 't huis.
pi_46721155
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Laat dat regelboek eens zien hier.. post het eens gewoon ipv die halfslachtige regels op degoudenkooi.nl
Aan wie schrijf je dit?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_46721160
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik ben er nog ook steeds
Ha die Henk - helemaal trots met een 010-er in de villa ?
Keep the Sunny Side Up
pi_46721167
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Aan wie schrijf je dit?
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd en wanneer iemand er uit moet en hoe ze dingen moeten bestellen, wat ze allemaal mogen bestellen etc. Ik ben best benieuwd hoe 't in z'n werk gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')