Dat zijn geen klonen. Dat zijn mijn vriendjesquote:
Naja.... misschien is interessant een beter woordquote:
zo dacht ik er ook overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef MissBliss het volgende:
Lynx666 vs. Tha_Erik
Gezondaar vs. Re
Dizer vs. alwaysthebest
Svensational vs. PeRi
We hebben je door. Je valt op éénogige badguys met een fransaccentquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja.... misschien is interessant een beter woord
Nou... 2 ogen mag op zich ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben je door. Je valt op éénogige badguys met een fransaccent![]()
Omdat je niet vaak bentquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:! Waarom heb ik dit nog niet gezien!
Ik baseer mijn Dizer-Only-Vote op het feit dat ik de andere kandidaten niet of zeer slecht ken. Het zou dan ook niet eerlijk zijn om bij de rest een voorkeur aan te geven.quote:
nee hoor, ik was al "afgehaakt" op het moment dat je bij twee shoot-outs twee verschillende regels hanteerdequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef Svensational het volgende:
Je dacht toch niet dat ik al die stemmen van Gezondaar ging meetellen he.
Op-zichzelf-stemmersquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx666 vs. Tha_Erik
Alleen maar omdat hij mij vergeten is erin op te nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:54 schreef Gezondaar het volgende:
Ik voorspel dat Sven het tournament gaat winnen![]()
Maar jij bent er praktisch nooit meer!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij mij vergeten is erin op te nemen.![]()
Ik ben er nu toch!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar jij bent er praktisch nooit meer!![]()
Ik vind mezelf nou eenmaal net iets toffer dan meneer 666quote:
En bovendien:quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nou eenmaal net iets toffer dan meneer 666.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Lynx666 vs. Tha_Erik, druppel, plaat, gloeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |